En von Bommel ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Take it, eat it.... En hij zal er ook nooit komen....
Nou, in de eerste plaats revanche nemen voor het puntverlies van afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:02 schreef Nashje het volgende:
Kunnen we meteen aan het doelsaldo werken.
Zidan kwam pas na Harry.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Rafael. Topper in wording.
Ik oordeel natuurlijk alleen aan de hand van dit WK. Voorheen kende ik die gozer helemaal niet, maar hij is zowat de enige die me opvalt bij de Brazilianen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]De Zuid-Amerika experts schieten als paddestoelen uit de grond
![]()
Is toch makkelijk? Gewoon roepen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]De Zuid-Amerika experts schieten als paddestoelen uit de grond
![]()
Okquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik oordeel natuurlijk alleen aan de hand van dit WK. Voorheen kende ik die gozer helemaal niet, maar hij is zowat de enige die me opvalt bij de Brazilianen.
Nee hoor,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is toch makkelijk? Gewoon roepen.
je doet je username wel eer aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 05:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zei Foppe ook alweer???
"Maduro wil graag bij de grote meneren horen, maar daar is hij nog lang niet"
Take it, eat it.... En hij zal er ook nooit komen....
Ik denk dan ook aan het post-Trabelsi tijdperk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef methodmich het volgende:
Ook overbodig als je Trabelsi hebt.
Die speelt niet lang meer bij Ajax. Maar Rafael is onhaalbaar voor Ajax (en ook voor PSV).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef methodmich het volgende:
Ook overbodig als je Trabelsi hebt.
Ja, dan kan je zo'n jong ventje wel halen en eerst laten banken idd. Doen maar dan, die is wel haalbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik denk dan ook aan het post-Trabelsi tijdperk.
En uit die laatste zin blijkt maar weer dat je een geringe kennis van zaken hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zo'n jong ventje wel halen en eerst laten banken idd. Doen maar dan, die is wel haalbaar.
Nee jij, die nog nooit van de Stellar group heeft gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef methodmich het volgende:
Je blijft een uiterst vermakelijk ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |