Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat ook niet naar PSV, hoewel PSV dan in één keer erg veel sterker zou worden.
En BMG heeft een Portugese speler binnen, vandaar Sonck.
Houd em lekker in Amsterdam. SMS hem dat maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat ook niet naar PSV, hoewel PSV dan in één keer erg veel sterker zou worden.
En BMG heeft een Portugese speler binnen, vandaar Sonck.
Pfff, Cocu - Pienaar - Vayrynen, dat lijkt me toch vrij sterk inderdaad. Gelukkig gaat het niet gebeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nee, te hoog gegegrepen voor hem. Eerste-divsie voetballer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Leuke voetballer voor Heracles Almelo, zeker op kunstgras.
Dan nog schat hij zichzelf te hoog in.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:11 schreef gras het volgende:
Charisteas: 'Bij Bremen waren misschien vier a vijf voetballers technisch beter, hier bij Ajax zijn dat er gauw tien a twaalf'.
Toch wel leuk om te horen.
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Micoud, Aílton, Ernst, Lisztes... Dan houdt het ook wel op idd.
Qua techniek doet hij voor die eerste 2 niet onder.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jensen, Davala en Zidan zijn ook goede voetballers.
Vind ik wel. Ja, die back wil iedereen nu wel hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Qua techniek doet hij voor die eerste 2 niet onder.
Overigens vind ik dat Ajax de rechtsback van Brazilie onder 20 moet halen.
Zeker. Erg leuke voetballer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Rafael. Topper in wording.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:40 schreef zjroentje het volgende:
Rafael. Topper in wording.
Nog niet gezien hier.quote:25/6/2005 - Ajax opent met thuisduel tegen ADO Den Haag
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax de competitie opent met een thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. De tegenstander mocht afgelopen seizoen geen fans mee nemen uit Den Haag als straf voor de spreekkoren in het duel ADO Den Haag - Ajax eerder in het seizoen aan het adres van Van der Vaart en zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |