kheb hem alquote:
1 speler per key, ik ga er zo ook 2 halen. 1 voor moi en 1 voor mn broertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
Dynabyte schijnt het al te verkopen.
Maar even wat anders: kun je nu wel of niet met z'n tweeën op 1 key spelen? Anders moet mijn broertje ook een exemplaar kopen.
Als je maar 1 pc hebt kan je toch wel verschillende accounts aanmaken net als bij de demo? Maar als je verschillende pc's hebt is t wel logisch dat je meerdere exemplaren nodig hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef Pecker het volgende:
[..]
1 speler per key, ik ga er zo ook 2 halen. 1 voor moi en 1 voor mn broertje.
Gereserveerd bij Dynabyte utrecht
langer leuk dan 1942?,..heb dat spel 2 jaar gespeeld.... Clansquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Nou toch eindelijk maar weer eens een PC spel besteld. Hopelijk blijft deze langer leuk dan 1942.
stoer hoor, niemand die het spel heeft voorderest en jij pimpt met je voorsprongquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Steeven het volgende:
M'n ranking:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/8682/lijst9ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nu nog een foto van je sociale leven.......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
En m'n stats:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/6582/stats3gt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Al ruim 800.000 mensen zijn geranked hoor. Een heleboel Nederlanders spelen op het moment trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stoer hoor, niemand die het spel heeft voorderest en jij pimpt met je voorsprong
Bekijk m'n fotoboekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef Pecker het volgende:
[..]
En nu nog een foto van je sociale leven.......
sinds vanmiddag, jij hebt em al een week of langer?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Steeven het volgende:
[..]
Al ruim 800.000 mensen zijn geranked hoor. Een heleboel Nederlanders spelen op het moment trouwens.
Nope, pas twee dagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sinds vanmiddag, jij hebt em al een week of langer?
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
langer leuk dan 1942?,..heb dat spel 2 jaar gespeeld.... Clans
Nja BF1942 was geniaal in clans, iig onze clan (DCB) speelde voornamelijk CTF waar tactisch vernuft 't het belangrijkst was, en na weken trainen tijdens een war alles goed zien gaan is gewoon fantatischquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!
(of in squads, dan)
Ja dit spel leent zich daar inderdaad wel een stuk beter voor, aangezien je hier toch al in teams moet werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nja BF1942 was geniaal in clans, iig onze clan (DCB) speelde voornamelijk CTF waar tactisch vernuft 't het belangrijkst was, en na weken trainen tijdens een war alles goed zien gaan is gewoon fantatisch
Ik val toch liever aan met een goed getrainde georganizeerde clan dan met een stel kinderachtige kneuzen en vliegtuig-campers die niet weten wat teamwork inhoud en jammer genoeg zijn er daar genoeg van op de public serversquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!
(of in squads, dan)
Dat moet ik nog meemaken van het C4, maar de vehicle damage valt toch wel mee? In het echte leven gaat het ook wat sneller. Maargoed, patches zullen er wel genoeg komen. EA games.. Patches everything !quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:35 schreef type_29 het volgende:
Ik hoop wel dat ze Special Forces bug eruit hebben gehaald.
Ik bedoel je gooit wat C4 neer en bam ze ontploffen gelijk doordat je gelijk de detonator activeerd.
En vehicle damage mag ook wel wat minder.
Op ranked servers spelen mensen serieuzer dan op normale servers, is mijn ervaring althans. En veel Nederlanders daarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er ergens nog een server waar ik kan spelen maar dan wel meer teamwork? Maar niet een clan waar je tig uur moet gaan oefenen enzo ... liefst ned sprekend ...![]()
Iemand?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Loopt die Free record shop actie nog? Anders bestel ik ze vandaag even (heb nog wat mensen geregeld)
www.detelefoongids.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Loopt die Free record shop actie nog? Anders bestel ik ze vandaag even (heb nog wat mensen geregeld)
Wat een gulle actie zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:51 schreef nlboy het volgende:
Je krijgt nu een gratis PC Zone bij elke PC Game en 0.01 cent korting (per game).![]()
Ik ga denk ik dat rare, powerunlimited pasje maar is gebruiken,kan alleen nergens een prijs vinden,bij de FRSquote:
Goed idee, die heb ik ook nog liggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dat rare, powerunlimited pasje maar is gebruiken,kan alleen nergens een prijs vinden,bij de FRS![]()
PU Vipsquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Goed idee, die heb ik ook nog liggen
Dus het zou bij mij ook wel moeten werken? Ik draait nu 2 of 3 jaar met dezelfde windows XP, misschien maar eens een re-install.. (hoewel het daar niet aan zou mogen liggen natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb em nu hier draaien op een 2200, 512 RAM en een ASUS A9550 GE; draait heel goed op medium maar op high gaat t wat haperen, maar dat is wel logisch gezien mijn specs.
Dat Nederlands vindt ik toch wat minder.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:28 schreef Blinker het volgende:
[[url=http://img199.echo.cx/img199/1954/stats2hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het word al wat.:)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef Fliepke het volgende:
heb hem ook
we moeten eigenlijk met wat fokkers op een paar vaste servers spelen, is stukken leuker.
Ja krijg jequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef type_29 het volgende:
[..]
Dat Nederlands vindt ik toch wat minder.
Kan je taal kiezen bij de installatie?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:03 schreef Evil_Jur het volgende:
* Evil_Jur maakt gretig doosje open en begint met installeren!
54,95, mijn broertje heeft hem voor me gekocht in Roermond, welke winkel weet ik niet. Hij heeft er in ieder geval veel moeten afstruinen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel en waar gekocht
Waarom woon ik ook in z`on afgelegen gebied,battlefield 1942 is hier net uit![]()
Niet elk huis, alleen degene waar de deur open staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef jacco het volgende:
Kan je nou in de volledige versie ook de huizen in? en deels de gebouwen kapot schieten?
Maar er werd toch gezegd dat je delen van huizen kon opblazen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet elk huis, alleen degene waar de deur open staatEn je kan bruggen en tactische plekken opblazen, hele huizen helaas niet.. maar als dat had gekunt had er ws. nergens meer een huis overeind gestaan..
quote:
quote:An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.
Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.
Het eerste vetgedrukte stukje heeft betrekking op het doorheen schieten, niet zozeer het kapot maken.. En ik heb wel hekjes en dergelijk zien vliegen, en die bruggen kan je dus slopen, maar ik weet echt heel zeker dat je gebouwen niet plat krijgt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:07 schreef jacco het volgende:
In dit stukje van de site van BF2 staat duidelijk dat er dus echt dingen kapot geschoten kunnen worden.
Gebeurt bij mij idd ook. Best wel irritant. Ik heb hem dan ook met de hoogste beeldinstellingen gespeeld. Toch maar even proberen met een wat lagere beeldresolutie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef nietzman het volgende:
Hmpf, mijn besturing loopt te kutten.
Om de haverklap bevriest mijn muis even of blijft een van de controls 'ingedrukt' terwijl ik toch echt mijn handen van het toetsenbord heb.
Bloody irritant in een vuurgevecht. Komt iemand dit bekend voor/heeft iemand een oplossing?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb bf2 sinds gister maar damn wat een ramp :S
ik heb 1,5 uur nodig gehad voor ik eindelijk kon spelen, eerst installeren, toen ging ik instellingen doen (waarom worden die niet van de demo overgenomen, dat is toch niet zo moeilijk?)
vervolgens disconnect om de 30 seconden de hele zooi van de accountserver om een of andere reden, en t menu hangt steeds 4 seconden ofzo. alsof dat nog niet genoeg is crashed hij vanuit t menu ook nog eens om de haverklap terug naar mn desktop.
dood en doodziek word ik ervan, wnant iedere 30 sec hapert hij of disconnect hij en hoor ik mn teamspeak niet.
als t zooitje dan eemaal draait na 10 minuten wachten tot de serverbrowser normaal scrolled omdat je met ase of gamespy niets kan joinen, kan je dan eindelijk een server joinen, zit die vervolgens helemaal vol met teamkillers n00bs en losers die niet snappen hoe je t spel moet spelen
commanders die geen kut uitvoeren enz.
ga je dus een andere server opzoeeken, pingt de serverbrowser de servers niet, moet je t spel herstartten om de serverbrowser weer aan de praat te krijgen.
heb je dan eindelijk een relaxte server met wat engelsen die t wel snappen in tegenstelling tot de meeste duitse servers. wil je dat er wat andere mensen komen joinen kan je nergens t fcking ip adres zien in de server aaaargh![]()
![]()
word er strondgaar van
Daar kun je echt ontzettend veel punten mee scoren. Maar het hangt ook van de soort map af. De ene keer is een Medic onnodig en de andere keer onmisbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef speknek het volgende:
Met je defibrilator (onderste optie voor de medic, als het goed is). Cool dingetje vind ik dat, lig je daar dood te wezen, komt er iemand boven je hangen "clear!" "clear!".
EA GAMES, Challenge Everythingquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb bf2 sinds gister maar damn wat een ramp :S
ik heb 1,5 uur nodig gehad voor ik eindelijk kon spelen, eerst installeren, toen ging ik instellingen doen (waarom worden die niet van de demo overgenomen, dat is toch niet zo moeilijk?)
vervolgens disconnect om de 30 seconden de hele zooi van de accountserver om een of andere reden, en t menu hangt steeds 4 seconden ofzo. alsof dat nog niet genoeg is crashed hij vanuit t menu ook nog eens om de haverklap terug naar mn desktop.
dood en doodziek word ik ervan, wnant iedere 30 sec hapert hij of disconnect hij en hoor ik mn teamspeak niet.
als t zooitje dan eemaal draait na 10 minuten wachten tot de serverbrowser normaal scrolled omdat je met ase of gamespy niets kan joinen, kan je dan eindelijk een server joinen, zit die vervolgens helemaal vol met teamkillers n00bs en losers die niet snappen hoe je t spel moet spelen
commanders die geen kut uitvoeren enz.
ga je dus een andere server opzoeeken, pingt de serverbrowser de servers niet, moet je t spel herstartten om de serverbrowser weer aan de praat te krijgen.
heb je dan eindelijk een relaxte server met wat engelsen die t wel snappen in tegenstelling tot de meeste duitse servers. wil je dat er wat andere mensen komen joinen kan je nergens t fcking ip adres zien in de server aaaargh![]()
![]()
word er strondgaar van
I'm in ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Steeven het volgende:
Mijn nick is gewoon Steeven|FOKgames, Fliepke heeft geloof ik [FOK] als tag. Misschien moeten we morgenmiddag even afspreken, als die Amerikanen slapen (hebben wij ook eens servers)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Toen heb ik het hele zooitje maar even,collectief zelfmoord laten plegen,met een paar bommetjes.
Had een score van -30 toen opeens
Ik bijna alleen maar lamers,eergisteren op het vliegdekschip ook mijn god zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Steeven het volgende:
[..]. Ik heb nog geen lamers meegemaakt, alleen af en toe een dikke noob uit m'n team die me neerknalde.
Ja dat gezeik ook met dat systeem.als is er 1sec een commander krijg je dat vote gezeur alquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef type_29 het volgende:
Gisteren 1 keer gekickt omdat iemand (volgens mij admin) 2x keer op 1 van mijn mijnen reed.
Hoe kan je ze over het hoofd zien vraag ik me af, kut nOOB.
Mediamarkt schijnt hem te verkopen in sommige steden,en Dynabite,en de FRS ook in sommige steden maar niet overal,dus vooraf bellen is wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Is dit spel nou al uit of..
Van de ene hoor ik weer van niet, andere van wel, meeste hebben hem al, maar.. waar hebben jullie hem dan gehaald?
Volgens e-plaza komt hij de 29ste pas?
Anders ga in vanmiddag ff langs de FRS?
Dus.. is hij nou al uit of niet? zoja waar kan ik hem halen? zoniet, wanneer is hij dan wel uit?
Nah Utrecht moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef cyberrobin het volgende:
Ah ok, dan bel ze straks wel ff op (utrecht).
Of zijn er hier utrechters aanwezig die m al hebben gehaald?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft fok al een clan
60 euro!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef Desiderius het volgende:
Heb de demo gespeeld, leuk spel maar geen 40+ euro waard voor mij.
Nog iemand die 'm kwijt wil voor een schappelijke prijs ?
morgen is ie weer geupdatequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef BfEdjah het volgende:
Heej probleempje mijn BFHQ wil niet meer updaten ofzozijn er meer mensen met dit prrobleem
zie 2 posts boven je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef cyberrobin het volgende:
Op een of andere manier als ik online speel update ie mijn BFHQ niet? hoe doe ik dit? of wanneer word ie geupdate?
url?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef popolon het volgende:
Ik zit vaak op dezelfde server met dezelfde mensen, dat scheelt enorm
Squads, Teamspeak dus lekker gecoordineerd.
Super.
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.quote:
Wat is de naam vd server?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.
Ik hoop maar dat ASE met BF2 support komt trouwens
-edit-
Lees net dat er een speciale filter voor BF2 voor ASE is, sweet.
Weet ik niet precies, zit nu op m'n werk maar iets met ChicagoGamers.quote:
Ik heb 'm gister nog gehaald bij E-Plaza in Amersfoort.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Is dit spel nou al uit of..
Van de ene hoor ik weer van niet, andere van wel, meeste hebben hem al, maar.. waar hebben jullie hem dan gehaald?
Volgens e-plaza komt hij de 29ste pas?
Anders ga in vanmiddag ff langs de FRS?
Dus.. is hij nou al uit of niet? zoja waar kan ik hem halen? zoniet, wanneer is hij dan wel uit?
Hoeveel was die daar de vaste prijs?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister nog gehaald bij E-Plaza in Amersfoort.
¤54.95quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef SPK het volgende:
[..]
Hoeveel was die daar de vaste prijs?
E-plaza is bartsmit toch
Geforce 4 TI kaart toevallig ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef TimoBasso het volgende:
Amigo's
Ik heb een probleem,Mijn pc voldoet aan de eisen.
Maar telkens als ik hem wil starten,kom ik weer terug op mijn startersblad
Ik zie wel het Battlefield logo,maar ik crash telkens terug.. iemand?
Nope. Ati Radeon,9000 Igpquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Geforce 4 TI kaart toevallig ?
Mijn neefje heeft hem gister ontvangen van GCshop.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
TERING GCSHOP
ik pre order NOOIT meer wat bij ze, status staat nog niet op verzondenkhad em gvd dinsdag al kunnen hebben
Normaal gesproken nooit maar toevallig deze avond heb ik erg veel last van lag. In de demo versie overigensquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef PirE het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar hebben meer mensen van om de zoveel seconden lag. Maakt niet uit waar ik speel. Ik heb het overal. Heb het niet in andere games en heb VOIP al uitgezet. Dit is behoorlijk irritant, vooral in voertuigen
Soms wilt het helpen dat je de Videokaart instellingen wat lager zet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef PirE het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar hebben meer mensen van om de zoveel seconden lag. Maakt niet uit waar ik speel. Ik heb het overal. Heb het niet in andere games en heb VOIP al uitgezet. Dit is behoorlijk irritant, vooral in voertuigen
Een patch? Misschien dat ik het spel ook maar (bij de groothandel) ga halen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef JK het volgende:
Vandaag ook maar gehaald voor een lekker laag prijsje (groothandelprijs)
Dat server browsen is irritant, dat is echt traag en de filter werkt slecht. Maargoed, daar komt een patch voor. Wat zijn die levels onwijs groot zeg !!! Sommige maps moet je echt met 64 man spelen.. met een man of 8 is daar geen zak aan en lijkt het level wel leeg op een af en toe over vliegende straaljager na dan...
serieus????quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft hem gister ontvangen van GCshop.
Ik heb ook wel is zoiets gehad,zat toen bij mn logitech toetsenbord progammaatje,die in mn systeem meeliep,wilde gok maar je weet het nooit he`quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef TimoBasso het volgende:
Amigo's
Ik heb een probleem,Mijn pc voldoet aan de eisen.
Maar telkens als ik hem wil starten,kom ik weer terug op mijn startersblad
Ik zie wel het Battlefield logo,maar ik crash telkens terug.. iemand?
Dat heeft volgens mij weinig met de message. Connection lost (ofzo) te maken. Maar ik zal wel wat dingen lager zetten om te proberenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Soms wilt het helpen dat je de Videokaart instellingen wat lager zet.![]()
Niks veranderen ligt aan brakke servers,heb ik ook de hele middag gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij weinig met de message. Connection lost (ofzo) te maken. Maar ik zal wel wat dingen lager zetten om te proberen
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus????morgen bellen die #@%@%@
GVD telefonische helpdesk tijdelijk gesloten, kan dus morgen niet bellen ook, ik wil gvd me geld terug khad em dinsdag al kunnen hebben FFS
Een echte gamer had 't spel natuurlijk al langquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...
Lighten up man....
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week ernaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...
Lighten up man....
Bellen die handel, maar hoe kan het in godsnaam dat ze vandaag niet bereikbaar zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week erna
Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week erna
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef SPK het volgende:
Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaam
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.quote:
0% om precies te zijn. Het spel start niet op als je een Geforce 4 of lager hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Met mijn XP1800 512 DDR GeForce 3 64 MB heb ik zeker weinig kans om dit spel nog vloeiend op mijn scherm te krijgen?
Hallo, ik ben hier niet om te lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.
Ja dus
06/06/2005 Battlefield 2 Betaald; in behandelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.
Zouden we nog een Fok! clan op kunnen richten ? Spelen met mensen die wat meer aan teamwork doen is wel fijn nml
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Takje het volgende:
[..]
Bellen die handel, maar hoe kan het in godsnaam dat ze vandaag niet bereikbaar zijn?
het is alleen een beetje veel om mee te slepen naar een lanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
Brandt de minimap dan niet in?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je wat leuk is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Mijn huiskamer specs:
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een troep zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef Hbjr het volgende:
heb hem eindelijk. Gelijk een joystick gehaalt en jup met een heli vliegen gaat nu beter. maar nog steeds heb ik de neiging om tegen een boompje aantevliegen!![]()
toch wil ik trots deze screenshot tonen!heb wel de foto een beetje te snel genomen, sorry
http://dopie.haarberg.com/robertbstyle.jpg
maar goed, ik ben erg blij met het spel en verbaasd dat het zo'n coole game is!
Da's niks vergeleken met hierquote:
moet je wel 5.1 optisch op je geluidskaart hebben zitten, en dat zijn er bijzonder weinig... Affijn, plasma is leuk and all, maar ook takkeduur...quote:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
Niet gekocht en ben al een paar dagen bezig om wat feeling te krijgen... maar damn een erg goed uitgewerkt (!!) spel.
Toch zitten er een paar flaws in.Server menu is traag..... te traag De support machinegun raakt niets... ook niet op korte afstand.
Ach die fouten verdwijnen wel bij de volgende update patches. Dan komen er ook wel weer een aantal leuke maps erbij.
Maar grafisch en qua gameplay is een een juweeltje.
Addict Facor > 95 %
Dat is een kwesite van tijd... het spel officieel is net (een week/paar dagen) op de markt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
De servermenu gebruik ik eerst selecteren op ping en dan via het pijltje klikken, zelden problemen.
Wel een lange laadtijd en veel te weinig ranked servers die voor ons nederlanders speelbaar zijn.
Nou ?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:03 schreef IK het volgende:
Ff vraagje he: is deze game ook offline leuk om te spelen...![]()
mn "game" computer ( lees computer met monster video kaart + werkgeheugen enz) heeft namelijk geen internet
maar t lijkt me wel een vette game
Nee.quote:
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XXquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
BF1942 werd in het begin om de haverklap gepatcht...
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XX
Ik heb die klasse effe gespeeld en je raakt inderdaad wel wat, maar het grote voordeel van die klasse is me totaal onduidelijk. Die supplies zijn totaal onnodig omdat de meeste mensen allang dood zijn als ze nieuwe munitie nodig hebben...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stuk
Helft textures, geluiden ed werden dan ook wel vervangen, daar niet van...quote:
quote:
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.quote:
Oh de voertuigen heb ik goed onder controle dankzij BF1942, maar de straaljager... 2x de W indrukken en je gooit je afterburner aan... heb je wat meer vermogen om te klimmen. Alleen keer wel op tijd, anders zit je buiten de battlezone en ben je een deserteurquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou het al fijn vinden als ik z`on straaljager over een berg kreeg
Hoezeo 'quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.
Niet dat ik dat gedaan heb maar de optie is er wel.
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezeo '' Hij vroeg nl. of het leuk was om tegen bots te spelen, en dat is niet het geval.
Die zit er dus niet in. Die komt echter wel in Battlefield 2: Modern Combat op de consolesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.
Dat is nu juist net allemaal de bedoeling. Ik heb gemerkt dat de meeste mensen toch waardeloze commanders zijn dus zoveel voordeel heb je niet en die airstrikes zitten er vaak ook naast. Een goede commander geeft je daarentegen heel goed informatie over de huidige situatie en dan maakt het echt een verschil. Commanderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef JK het volgende:
Toch zijn niet alle maps even leuk, vooral met de straaljager vlieg je er zo doorheen.
Ook vind ik de Commander mode eigenlijk flauw, die mogen ze van mij wel uitschakelen. Zo ziet de tegenstander altijd waar iedereen is, ook vijanden en zo voeren ze regelmatig airstrikes uit als je een commandopost wilt overnemen.
Het opblazen van de radar van de tegenstander kan je wel doen, maar die komt automatisch weer terug. Wat heb je er dan aan om de RVP radar kapot te maken.....
Eenmaal stuk, ALTIJD stuk...
De airstrikes zijn ook net iets te krachtig, zou ook liever hebben dat je vooraf wordt gewaarschuwd dat ie eraan zit te komen, net zoals de superstorms bij Red Alert... ook flauw, maar je werd wel vooraf gewaarschuwd.
Dit was toch het BF2 specs topic? Ik zie alleen maar mensen hun specs posten. Of zeuren dat ze het spel nog niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
niet patsen waar je het op speelt maar gewoon over het spel praten![]()
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.quote:
Da's mooi dat dat zo snel is opgelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.
Bij de bcc bijvoorbeeld staat deze tv al een paar maand aan met alleen tmf. Dat logo is er ook nog niet ingebrand.
dat kan wel..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb ik een Geforce 4, ti4400 dus ik kan het niet spelen....
Niet op een acceptabele manier.. althans, zonder textures zou voor mij niet acceptabel zijnquote:
huiliequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
die voting om iemand weg te stemmen vind ik k*t, ik schoot iemand neer perongeluk omdat ie op me schoot.hij ging zo voting op me doen iedereen vote me weg is toch niet normaal meer, its zijn eigenschuld hij schiet toch op mij.
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zijn veel slechte commandersDaarom nogmaals de roep voor een Fok! Clan ???
Ik houd me zeker aanbevolen. Ik ben geen top-schutter maar goed daar zijn er geloof ik maar weinig van op Fok!. Gaat me eigenlijk vooral om het betere teamwork en dat bv de commander je doorgeeft waar mensen lopen, beetje met tactics werken etc. Op dit moment is het 9 v/d 10 keer echt om te huilen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelen
Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer inquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef Drugshond het volgende:
- The Server has refused your connection -
Zowel SP alsook MP ik kom er niet meer op.
Zouden ze toch doorhebben dat dit niet de legale versie is![]()
Kut(Nou ben ik helemaal lekker gemaakt om 50 euro uit mijn broekzak te laten vallen).
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer in![]()
Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:39 schreef Calella het volgende:
In de demo-servers zitten teveel mensen die het voor het eerst spelen, dan is tactiek niet echt merkbaar.
Ik ga tegenwoordig ook maar ergens liggen snipen of roadside-bombing Iraqi-style.![]()
Gelukkig niet.....pjieuwwquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
In die demo-servers spelen ze meestal 16 tegen 16 zonder commanders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:47 schreef JK het volgende:
[..]
Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo door
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook leuk: denk je je CPU te ontlasten door EAX en dus gewoon het geluid hardwarematig te draaien: blijkt ie juist daardoor extreem te gaan laggen ingame... Het geinige is dus dat je denkt dat het aan je grafische kaart ligt, terwijl het simpelweg prima draait als je geluid softwarematig draait. Beetje vreemd, en ik gok daarmee op een bug.
Tevens wordt ik nu ook overal uitgeknikkerd, en regelmatig bij het laden van de server kom ik NET tot het moment waarin je je klasse kunt kiezen, waarna je de verbinding met de server verliest.
Toen ik alles op software zette liep het weer als een trein... je hebt ook 2 opties kwa hardware zag ik, maar bij de een schiet ie terug in software, en bij de ander schokt ie gewoon geniaal de pan uit...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:09 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last van
Ik zit veel op Elliot-Ness servers. Dat zijn ranked servers van EA uit Frankrijk. Er zijn twee 64 speler servers waar je een ping van 20 hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef cyberrobin het volgende:
Online kunnen jullie me wel vinden als Killerguy.
In welke servers zitten jullie vaak? (namen? IP adressen?)
Enneeh, wanneer zijn we hier vanplan een FOK Clan te maken?
Xfire is weer een extern programma ten koste van recourses, ben er ook nog niet bekend mee, maar het zou anno 2005 gewoon niet nodig hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef cyberrobin het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=8966
Mogelijke lagfix.
Werkt hier tot nu toe goed
@ Skull-splitter: Xfire kan dat toch ook?
Lag?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef cyberrobin het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=8966
Mogelijke lagfix.
Werkt hier tot nu toe goed
@ Skull-splitter: Xfire kan dat toch ook?
Ik heb toch net heerlijk als John Rambo op een Ranked Server gespeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:16 schreef i-spy24 het volgende:
Klopt het valt me ook op dat de meesten het spelen alsof het DOOM/HALO of een of ander shoot'm up spel is,
terwijl juist bij dit spel erom gaat om als team op te treden en taktisch te winnen.
Soms stond ik als enige nog de vijand in een pansterwagen onder vuur te nemen terwijl ik verder
helemaal geen steun had van mijn teamgenoten.
Taktische spelen is dus weten wanneer je je terug moet trekken,weten wanneer je bepaalde posities moet
innemen,weten wanneer je je ergens wel of niet kunt laten zien etc.. Hebben de meesten nooit van gehoord..
Heerlijk, mensen met geld teveel en slechte technische kennisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Mijn huiskamer specs:
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
[afbeelding]
[afbeelding]
component kabel danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen met geld teveel en slechte technische kennis
MAW: gooi die fronts even verder uit elkaar wil je...
Menu lagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Lag?
Zodra je een X aantal punten haalt. Na 1000 punten heb ik het speciale wapen van de Special Forces unlocked. Die is zo lekker dat ik er gisteren een lintje mee verdiend hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef Fillipe het volgende:
Dit spel is echt briljant af en toe. Heerlijk als je op de 'Strike at Karkand' map speelt, geweldig! Ik kies altijd elite en het is heerlijk om C4 pakketjes op aankomende panservoertuigen te planten om ze vervolgens op te blazen. Geen lag en leuke spelers op zo'n map is echt top.
Ik heb nu 2 onderscheidingen: Standaard afweergeschut + Elite troepen standaard onderscheiding.
Nogmaals: wanneer unlock je de bonus kit?
Aha!quote:
nah, meer dat je het geld op de verkeerde gebieden uitgeeft en je blijkbaar vanalles laat aanpraten, maar waarom vallen we?quote:
Dynamic lightning en shadows terugdraaien schijnt ook geweldig te helpen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb me EAX ook uitgezet en hij draait stukken beter, voor mensen met lag issues.. probeer t eens
Met name de schaduwen, die staan bij mij hier beiden op medium...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:25 schreef Takje het volgende:
[..]
Dynamic lightning en shadows terugdraaien schijnt ook geweldig te helpen.
ze zouden allemaal verplicht ranked moeten zijn...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat voor rangen er zijn????
ik moet misschien nog 3 mensen doden voordat ik soldaat 1ste klas bent maar DIE RANGED SERVERS ZIJN STEEDS VOL!!
Juist niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ze zouden allemaal verplicht ranked moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |