EA GAMES, Challenge Everythingquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb bf2 sinds gister maar damn wat een ramp :S
ik heb 1,5 uur nodig gehad voor ik eindelijk kon spelen, eerst installeren, toen ging ik instellingen doen (waarom worden die niet van de demo overgenomen, dat is toch niet zo moeilijk?)
vervolgens disconnect om de 30 seconden de hele zooi van de accountserver om een of andere reden, en t menu hangt steeds 4 seconden ofzo. alsof dat nog niet genoeg is crashed hij vanuit t menu ook nog eens om de haverklap terug naar mn desktop.
dood en doodziek word ik ervan, wnant iedere 30 sec hapert hij of disconnect hij en hoor ik mn teamspeak niet.
als t zooitje dan eemaal draait na 10 minuten wachten tot de serverbrowser normaal scrolled omdat je met ase of gamespy niets kan joinen, kan je dan eindelijk een server joinen, zit die vervolgens helemaal vol met teamkillers n00bs en losers die niet snappen hoe je t spel moet spelen
commanders die geen kut uitvoeren enz.
ga je dus een andere server opzoeeken, pingt de serverbrowser de servers niet, moet je t spel herstartten om de serverbrowser weer aan de praat te krijgen.
heb je dan eindelijk een relaxte server met wat engelsen die t wel snappen in tegenstelling tot de meeste duitse servers. wil je dat er wat andere mensen komen joinen kan je nergens t fcking ip adres zien in de server aaaargh![]()
![]()
word er strondgaar van
I'm in ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Steeven het volgende:
Mijn nick is gewoon Steeven|FOKgames, Fliepke heeft geloof ik [FOK] als tag. Misschien moeten we morgenmiddag even afspreken, als die Amerikanen slapen (hebben wij ook eens servers)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Toen heb ik het hele zooitje maar even,collectief zelfmoord laten plegen,met een paar bommetjes.
Had een score van -30 toen opeens
Ik bijna alleen maar lamers,eergisteren op het vliegdekschip ook mijn god zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Steeven het volgende:
[..]. Ik heb nog geen lamers meegemaakt, alleen af en toe een dikke noob uit m'n team die me neerknalde.
Ja dat gezeik ook met dat systeem.als is er 1sec een commander krijg je dat vote gezeur alquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef type_29 het volgende:
Gisteren 1 keer gekickt omdat iemand (volgens mij admin) 2x keer op 1 van mijn mijnen reed.
Hoe kan je ze over het hoofd zien vraag ik me af, kut nOOB.
Mediamarkt schijnt hem te verkopen in sommige steden,en Dynabite,en de FRS ook in sommige steden maar niet overal,dus vooraf bellen is wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Is dit spel nou al uit of..
Van de ene hoor ik weer van niet, andere van wel, meeste hebben hem al, maar.. waar hebben jullie hem dan gehaald?
Volgens e-plaza komt hij de 29ste pas?
Anders ga in vanmiddag ff langs de FRS?
Dus.. is hij nou al uit of niet? zoja waar kan ik hem halen? zoniet, wanneer is hij dan wel uit?
Nah Utrecht moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef cyberrobin het volgende:
Ah ok, dan bel ze straks wel ff op (utrecht).
Of zijn er hier utrechters aanwezig die m al hebben gehaald?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft fok al een clan
60 euro!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef Desiderius het volgende:
Heb de demo gespeeld, leuk spel maar geen 40+ euro waard voor mij.
Nog iemand die 'm kwijt wil voor een schappelijke prijs ?
morgen is ie weer geupdatequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef BfEdjah het volgende:
Heej probleempje mijn BFHQ wil niet meer updaten ofzozijn er meer mensen met dit prrobleem
zie 2 posts boven je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef cyberrobin het volgende:
Op een of andere manier als ik online speel update ie mijn BFHQ niet? hoe doe ik dit? of wanneer word ie geupdate?
url?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef popolon het volgende:
Ik zit vaak op dezelfde server met dezelfde mensen, dat scheelt enorm
Squads, Teamspeak dus lekker gecoordineerd.
Super.
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.quote:
Wat is de naam vd server?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.
Ik hoop maar dat ASE met BF2 support komt trouwens
-edit-
Lees net dat er een speciale filter voor BF2 voor ASE is, sweet.
Weet ik niet precies, zit nu op m'n werk maar iets met ChicagoGamers.quote:
Ik heb 'm gister nog gehaald bij E-Plaza in Amersfoort.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Is dit spel nou al uit of..
Van de ene hoor ik weer van niet, andere van wel, meeste hebben hem al, maar.. waar hebben jullie hem dan gehaald?
Volgens e-plaza komt hij de 29ste pas?
Anders ga in vanmiddag ff langs de FRS?
Dus.. is hij nou al uit of niet? zoja waar kan ik hem halen? zoniet, wanneer is hij dan wel uit?
Hoeveel was die daar de vaste prijs?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb 'm gister nog gehaald bij E-Plaza in Amersfoort.
¤54.95quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:07 schreef SPK het volgende:
[..]
Hoeveel was die daar de vaste prijs?
E-plaza is bartsmit toch
Geforce 4 TI kaart toevallig ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef TimoBasso het volgende:
Amigo's
Ik heb een probleem,Mijn pc voldoet aan de eisen.
Maar telkens als ik hem wil starten,kom ik weer terug op mijn startersblad
Ik zie wel het Battlefield logo,maar ik crash telkens terug.. iemand?
Nope. Ati Radeon,9000 Igpquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Geforce 4 TI kaart toevallig ?
Mijn neefje heeft hem gister ontvangen van GCshop.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
TERING GCSHOP
ik pre order NOOIT meer wat bij ze, status staat nog niet op verzondenkhad em gvd dinsdag al kunnen hebben
Normaal gesproken nooit maar toevallig deze avond heb ik erg veel last van lag. In de demo versie overigensquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef PirE het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar hebben meer mensen van om de zoveel seconden lag. Maakt niet uit waar ik speel. Ik heb het overal. Heb het niet in andere games en heb VOIP al uitgezet. Dit is behoorlijk irritant, vooral in voertuigen
Soms wilt het helpen dat je de Videokaart instellingen wat lager zet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef PirE het volgende:
Een hele domme vraag misschien, maar hebben meer mensen van om de zoveel seconden lag. Maakt niet uit waar ik speel. Ik heb het overal. Heb het niet in andere games en heb VOIP al uitgezet. Dit is behoorlijk irritant, vooral in voertuigen
Een patch? Misschien dat ik het spel ook maar (bij de groothandel) ga halen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:49 schreef JK het volgende:
Vandaag ook maar gehaald voor een lekker laag prijsje (groothandelprijs)
Dat server browsen is irritant, dat is echt traag en de filter werkt slecht. Maargoed, daar komt een patch voor. Wat zijn die levels onwijs groot zeg !!! Sommige maps moet je echt met 64 man spelen.. met een man of 8 is daar geen zak aan en lijkt het level wel leeg op een af en toe over vliegende straaljager na dan...
serieus????quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:14 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft hem gister ontvangen van GCshop.
Ik heb ook wel is zoiets gehad,zat toen bij mn logitech toetsenbord progammaatje,die in mn systeem meeliep,wilde gok maar je weet het nooit he`quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:52 schreef TimoBasso het volgende:
Amigo's
Ik heb een probleem,Mijn pc voldoet aan de eisen.
Maar telkens als ik hem wil starten,kom ik weer terug op mijn startersblad
Ik zie wel het Battlefield logo,maar ik crash telkens terug.. iemand?
Dat heeft volgens mij weinig met de message. Connection lost (ofzo) te maken. Maar ik zal wel wat dingen lager zetten om te proberenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Soms wilt het helpen dat je de Videokaart instellingen wat lager zet.![]()
Niks veranderen ligt aan brakke servers,heb ik ook de hele middag gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij weinig met de message. Connection lost (ofzo) te maken. Maar ik zal wel wat dingen lager zetten om te proberen
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
serieus????morgen bellen die #@%@%@
GVD telefonische helpdesk tijdelijk gesloten, kan dus morgen niet bellen ook, ik wil gvd me geld terug khad em dinsdag al kunnen hebben FFS
Een echte gamer had 't spel natuurlijk al langquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...
Lighten up man....
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week ernaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je bent gewoon even serieus gefrustreerd...
Lighten up man....
Bellen die handel, maar hoe kan het in godsnaam dat ze vandaag niet bereikbaar zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week erna
Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week erna
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef SPK het volgende:
Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaam
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.quote:
0% om precies te zijn. Het spel start niet op als je een Geforce 4 of lager hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Met mijn XP1800 512 DDR GeForce 3 64 MB heb ik zeker weinig kans om dit spel nog vloeiend op mijn scherm te krijgen?
Hallo, ik ben hier niet om te lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.
Ja dus
06/06/2005 Battlefield 2 Betaald; in behandelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.
Zouden we nog een Fok! clan op kunnen richten ? Spelen met mensen die wat meer aan teamwork doen is wel fijn nml
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Takje het volgende:
[..]
Bellen die handel, maar hoe kan het in godsnaam dat ze vandaag niet bereikbaar zijn?
het is alleen een beetje veel om mee te slepen naar een lanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
Brandt de minimap dan niet in?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |