Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaamquote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het spel anderhalve maand geleden betaald, en ik heb em nog niet, status nog niet op verzonden , ik pre order em FFS PRE ORDER dan hoor ik het spel op de dag van release in huis te hebben, niet een week erna
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:18 schreef SPK het volgende:
Ja gelijk heb je,wat heeft dat pre-orderen dan voor zin in godsnaam
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.quote:
0% om precies te zijn. Het spel start niet op als je een Geforce 4 of lager hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Met mijn XP1800 512 DDR GeForce 3 64 MB heb ik zeker weinig kans om dit spel nog vloeiend op mijn scherm te krijgen?
Hallo, ik ben hier niet om te lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Als je dit forum n beetje doorlas was je daar wel achter.
Ja dus
06/06/2005 Battlefield 2 Betaald; in behandelingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Leuk hoor maar de official release date in Europa is de 24e, vandaag dus. Dat andere bedrijven zich daar niet aan houden is 1 maar daar kan je GCShop niet op aanspreken. Ik zit ook nog steeds te wachten tot EA mijn exemplaar brengt maar dat zal ook wel pas vandaag of volgende week worden.
Zouden we nog een Fok! clan op kunnen richten ? Spelen met mensen die wat meer aan teamwork doen is wel fijn nml
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:45 schreef Takje het volgende:
[..]
Bellen die handel, maar hoe kan het in godsnaam dat ze vandaag niet bereikbaar zijn?
het is alleen een beetje veel om mee te slepen naar een lanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |