Daar kun je echt ontzettend veel punten mee scoren. Maar het hangt ook van de soort map af. De ene keer is een Medic onnodig en de andere keer onmisbaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef speknek het volgende:
Met je defibrilator (onderste optie voor de medic, als het goed is). Cool dingetje vind ik dat, lig je daar dood te wezen, komt er iemand boven je hangen "clear!" "clear!".
EA GAMES, Challenge Everythingquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb bf2 sinds gister maar damn wat een ramp :S
ik heb 1,5 uur nodig gehad voor ik eindelijk kon spelen, eerst installeren, toen ging ik instellingen doen (waarom worden die niet van de demo overgenomen, dat is toch niet zo moeilijk?)
vervolgens disconnect om de 30 seconden de hele zooi van de accountserver om een of andere reden, en t menu hangt steeds 4 seconden ofzo. alsof dat nog niet genoeg is crashed hij vanuit t menu ook nog eens om de haverklap terug naar mn desktop.
dood en doodziek word ik ervan, wnant iedere 30 sec hapert hij of disconnect hij en hoor ik mn teamspeak niet.
als t zooitje dan eemaal draait na 10 minuten wachten tot de serverbrowser normaal scrolled omdat je met ase of gamespy niets kan joinen, kan je dan eindelijk een server joinen, zit die vervolgens helemaal vol met teamkillers n00bs en losers die niet snappen hoe je t spel moet spelen
commanders die geen kut uitvoeren enz.
ga je dus een andere server opzoeeken, pingt de serverbrowser de servers niet, moet je t spel herstartten om de serverbrowser weer aan de praat te krijgen.
heb je dan eindelijk een relaxte server met wat engelsen die t wel snappen in tegenstelling tot de meeste duitse servers. wil je dat er wat andere mensen komen joinen kan je nergens t fcking ip adres zien in de server aaaargh![]()
![]()
word er strondgaar van
I'm in ...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef Steeven het volgende:
Mijn nick is gewoon Steeven|FOKgames, Fliepke heeft geloof ik [FOK] als tag. Misschien moeten we morgenmiddag even afspreken, als die Amerikanen slapen (hebben wij ook eens servers)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Toen heb ik het hele zooitje maar even,collectief zelfmoord laten plegen,met een paar bommetjes.
Had een score van -30 toen opeens
Ik bijna alleen maar lamers,eergisteren op het vliegdekschip ook mijn god zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:23 schreef Steeven het volgende:
[..]. Ik heb nog geen lamers meegemaakt, alleen af en toe een dikke noob uit m'n team die me neerknalde.
Ja dat gezeik ook met dat systeem.als is er 1sec een commander krijg je dat vote gezeur alquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:27 schreef type_29 het volgende:
Gisteren 1 keer gekickt omdat iemand (volgens mij admin) 2x keer op 1 van mijn mijnen reed.
Hoe kan je ze over het hoofd zien vraag ik me af, kut nOOB.
Mediamarkt schijnt hem te verkopen in sommige steden,en Dynabite,en de FRS ook in sommige steden maar niet overal,dus vooraf bellen is wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef cyberrobin het volgende:
Is dit spel nou al uit of..
Van de ene hoor ik weer van niet, andere van wel, meeste hebben hem al, maar.. waar hebben jullie hem dan gehaald?
Volgens e-plaza komt hij de 29ste pas?
Anders ga in vanmiddag ff langs de FRS?
Dus.. is hij nou al uit of niet? zoja waar kan ik hem halen? zoniet, wanneer is hij dan wel uit?
Nah Utrecht moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef cyberrobin het volgende:
Ah ok, dan bel ze straks wel ff op (utrecht).
Of zijn er hier utrechters aanwezig die m al hebben gehaald?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Heeft fok al een clan
60 euro!quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef Desiderius het volgende:
Heb de demo gespeeld, leuk spel maar geen 40+ euro waard voor mij.
Nog iemand die 'm kwijt wil voor een schappelijke prijs ?
morgen is ie weer geupdatequote:Op donderdag 23 juni 2005 17:11 schreef BfEdjah het volgende:
Heej probleempje mijn BFHQ wil niet meer updaten ofzozijn er meer mensen met dit prrobleem
zie 2 posts boven je.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef cyberrobin het volgende:
Op een of andere manier als ik online speel update ie mijn BFHQ niet? hoe doe ik dit? of wanneer word ie geupdate?
url?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:57 schreef popolon het volgende:
Ik zit vaak op dezelfde server met dezelfde mensen, dat scheelt enorm
Squads, Teamspeak dus lekker gecoordineerd.
Super.
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.quote:
Wat is de naam vd server?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]
US server. Niet aan te raden als je vanuit Nederland speelt.
Ik hoop maar dat ASE met BF2 support komt trouwens
-edit-
Lees net dat er een speciale filter voor BF2 voor ASE is, sweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |