huiliequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
die voting om iemand weg te stemmen vind ik k*t, ik schoot iemand neer perongeluk omdat ie op me schoot.hij ging zo voting op me doen iedereen vote me weg is toch niet normaal meer, its zijn eigenschuld hij schiet toch op mij.

Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zijn veel slechte commandersDaarom nogmaals de roep voor een Fok! Clan ???

Ik houd me zeker aanbevolen. Ik ben geen top-schutter maar goed daar zijn er geloof ik maar weinig van op Fok!. Gaat me eigenlijk vooral om het betere teamwork en dat bv de commander je doorgeeft waar mensen lopen, beetje met tactics werken etc. Op dit moment is het 9 v/d 10 keer echt om te huilen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelen

Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer inquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef Drugshond het volgende:
- The Server has refused your connection -
Zowel SP alsook MP ik kom er niet meer op.
Zouden ze toch doorhebben dat dit niet de legale versie is![]()
Kut(Nou ben ik helemaal lekker gemaakt om 50 euro uit mijn broekzak te laten vallen).

quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer in![]()

Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:39 schreef Calella het volgende:
In de demo-servers zitten teveel mensen die het voor het eerst spelen, dan is tactiek niet echt merkbaar.
Ik ga tegenwoordig ook maar ergens liggen snipen of roadside-bombing Iraqi-style.![]()

Gelukkig niet.....pjieuwwquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:

In die demo-servers spelen ze meestal 16 tegen 16 zonder commanders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:47 schreef JK het volgende:
[..]
Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo door

quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]

Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook leuk: denk je je CPU te ontlasten door EAX en dus gewoon het geluid hardwarematig te draaien: blijkt ie juist daardoor extreem te gaan laggen ingame... Het geinige is dus dat je denkt dat het aan je grafische kaart ligt, terwijl het simpelweg prima draait als je geluid softwarematig draait. Beetje vreemd, en ik gok daarmee op een bug.
Tevens wordt ik nu ook overal uitgeknikkerd, en regelmatig bij het laden van de server kom ik NET tot het moment waarin je je klasse kunt kiezen, waarna je de verbinding met de server verliest.

Toen ik alles op software zette liep het weer als een trein... je hebt ook 2 opties kwa hardware zag ik, maar bij de een schiet ie terug in software, en bij de ander schokt ie gewoon geniaal de pan uit...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:09 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last van

Ik zit veel op Elliot-Ness servers. Dat zijn ranked servers van EA uit Frankrijk. Er zijn twee 64 speler servers waar je een ping van 20 hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef cyberrobin het volgende:
Online kunnen jullie me wel vinden als Killerguy.
In welke servers zitten jullie vaak? (namen? IP adressen?)
Enneeh, wanneer zijn we hier vanplan een FOK Clan te maken?

Xfire is weer een extern programma ten koste van recourses, ben er ook nog niet bekend mee, maar het zou anno 2005 gewoon niet nodig hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef cyberrobin het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=8966
Mogelijke lagfix.
Werkt hier tot nu toe goed
@ Skull-splitter: Xfire kan dat toch ook?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |