Brandt de minimap dan niet in?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
Weet je wat leuk is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
Wat een troep zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef Hbjr het volgende:
heb hem eindelijk. Gelijk een joystick gehaalt en jup met een heli vliegen gaat nu beter. maar nog steeds heb ik de neiging om tegen een boompje aantevliegen!![]()
toch wil ik trots deze screenshot tonen!heb wel de foto een beetje te snel genomen, sorry
http://dopie.haarberg.com/robertbstyle.jpg
maar goed, ik ben erg blij met het spel en verbaasd dat het zo'n coole game is!
Da's niks vergeleken met hierquote:
moet je wel 5.1 optisch op je geluidskaart hebben zitten, en dat zijn er bijzonder weinig... Affijn, plasma is leuk and all, maar ook takkeduur...quote:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
Niet gekocht en ben al een paar dagen bezig om wat feeling te krijgen... maar damn een erg goed uitgewerkt (!!) spel.
Toch zitten er een paar flaws in.Server menu is traag..... te traag De support machinegun raakt niets... ook niet op korte afstand.
Ach die fouten verdwijnen wel bij de volgende update patches. Dan komen er ook wel weer een aantal leuke maps erbij.
Maar grafisch en qua gameplay is een een juweeltje.
Addict Facor > 95 %
Dat is een kwesite van tijd... het spel officieel is net (een week/paar dagen) op de markt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
De servermenu gebruik ik eerst selecteren op ping en dan via het pijltje klikken, zelden problemen.
Wel een lange laadtijd en veel te weinig ranked servers die voor ons nederlanders speelbaar zijn.
Nou ?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:03 schreef IK het volgende:
Ff vraagje he: is deze game ook offline leuk om te spelen...![]()
mn "game" computer ( lees computer met monster video kaart + werkgeheugen enz) heeft namelijk geen internet
maar t lijkt me wel een vette game
Nee.quote:
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XXquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
BF1942 werd in het begin om de haverklap gepatcht...
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XX
Ik heb die klasse effe gespeeld en je raakt inderdaad wel wat, maar het grote voordeel van die klasse is me totaal onduidelijk. Die supplies zijn totaal onnodig omdat de meeste mensen allang dood zijn als ze nieuwe munitie nodig hebben...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stuk
Helft textures, geluiden ed werden dan ook wel vervangen, daar niet van...quote:
quote:
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.quote:
Oh de voertuigen heb ik goed onder controle dankzij BF1942, maar de straaljager... 2x de W indrukken en je gooit je afterburner aan... heb je wat meer vermogen om te klimmen. Alleen keer wel op tijd, anders zit je buiten de battlezone en ben je een deserteurquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou het al fijn vinden als ik z`on straaljager over een berg kreeg
Hoezeo 'quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.
Niet dat ik dat gedaan heb maar de optie is er wel.
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezeo '' Hij vroeg nl. of het leuk was om tegen bots te spelen, en dat is niet het geval.
Die zit er dus niet in. Die komt echter wel in Battlefield 2: Modern Combat op de consolesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.
Dat is nu juist net allemaal de bedoeling. Ik heb gemerkt dat de meeste mensen toch waardeloze commanders zijn dus zoveel voordeel heb je niet en die airstrikes zitten er vaak ook naast. Een goede commander geeft je daarentegen heel goed informatie over de huidige situatie en dan maakt het echt een verschil. Commanderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef JK het volgende:
Toch zijn niet alle maps even leuk, vooral met de straaljager vlieg je er zo doorheen.
Ook vind ik de Commander mode eigenlijk flauw, die mogen ze van mij wel uitschakelen. Zo ziet de tegenstander altijd waar iedereen is, ook vijanden en zo voeren ze regelmatig airstrikes uit als je een commandopost wilt overnemen.
Het opblazen van de radar van de tegenstander kan je wel doen, maar die komt automatisch weer terug. Wat heb je er dan aan om de RVP radar kapot te maken.....
Eenmaal stuk, ALTIJD stuk...
De airstrikes zijn ook net iets te krachtig, zou ook liever hebben dat je vooraf wordt gewaarschuwd dat ie eraan zit te komen, net zoals de superstorms bij Red Alert... ook flauw, maar je werd wel vooraf gewaarschuwd.
Dit was toch het BF2 specs topic? Ik zie alleen maar mensen hun specs posten. Of zeuren dat ze het spel nog niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
niet patsen waar je het op speelt maar gewoon over het spel praten![]()
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.quote:
Da's mooi dat dat zo snel is opgelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.
Bij de bcc bijvoorbeeld staat deze tv al een paar maand aan met alleen tmf. Dat logo is er ook nog niet ingebrand.
dat kan wel..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb ik een Geforce 4, ti4400 dus ik kan het niet spelen....
Niet op een acceptabele manier.. althans, zonder textures zou voor mij niet acceptabel zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |