Weet je wat leuk is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
Wat een troep zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:17 schreef Hbjr het volgende:
heb hem eindelijk. Gelijk een joystick gehaalt en jup met een heli vliegen gaat nu beter. maar nog steeds heb ik de neiging om tegen een boompje aantevliegen!![]()
toch wil ik trots deze screenshot tonen!heb wel de foto een beetje te snel genomen, sorry
http://dopie.haarberg.com/robertbstyle.jpg
maar goed, ik ben erg blij met het spel en verbaasd dat het zo'n coole game is!
Da's niks vergeleken met hierquote:
moet je wel 5.1 optisch op je geluidskaart hebben zitten, en dat zijn er bijzonder weinig... Affijn, plasma is leuk and all, maar ook takkeduur...quote:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
Niet gekocht en ben al een paar dagen bezig om wat feeling te krijgen... maar damn een erg goed uitgewerkt (!!) spel.
Toch zitten er een paar flaws in.Server menu is traag..... te traag De support machinegun raakt niets... ook niet op korte afstand.
Ach die fouten verdwijnen wel bij de volgende update patches. Dan komen er ook wel weer een aantal leuke maps erbij.
Maar grafisch en qua gameplay is een een juweeltje.
Addict Facor > 95 %
Dat is een kwesite van tijd... het spel officieel is net (een week/paar dagen) op de markt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
De servermenu gebruik ik eerst selecteren op ping en dan via het pijltje klikken, zelden problemen.
Wel een lange laadtijd en veel te weinig ranked servers die voor ons nederlanders speelbaar zijn.
Nou ?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:03 schreef IK het volgende:
Ff vraagje he: is deze game ook offline leuk om te spelen...![]()
mn "game" computer ( lees computer met monster video kaart + werkgeheugen enz) heeft namelijk geen internet
maar t lijkt me wel een vette game
Nee.quote:
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XXquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
BF1942 werd in het begin om de haverklap gepatcht...
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit. Hoe meer update patches hoe beter (zolang er maar 1 integrale update patch blijft bestaan v1.00 -> vX.XX
Ik heb die klasse effe gespeeld en je raakt inderdaad wel wat, maar het grote voordeel van die klasse is me totaal onduidelijk. Die supplies zijn totaal onnodig omdat de meeste mensen allang dood zijn als ze nieuwe munitie nodig hebben...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geef toe de support machine is lastig, maar dat niets raken ligt aan jezelf.![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:16 schreef Skull-splitter het volgende:
"Patches" van BF1942 waren minimaal 400 MB de stuk
Helft textures, geluiden ed werden dan ook wel vervangen, daar niet van...quote:
quote:
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.quote:
Oh de voertuigen heb ik goed onder controle dankzij BF1942, maar de straaljager... 2x de W indrukken en je gooit je afterburner aan... heb je wat meer vermogen om te klimmen. Alleen keer wel op tijd, anders zit je buiten de battlezone en ben je een deserteurquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou het al fijn vinden als ik z`on straaljager over een berg kreeg
Hoezeo 'quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
[..]
Jawel hoor, SP kun je ook spelen.
Niet dat ik dat gedaan heb maar de optie is er wel.
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezeo '' Hij vroeg nl. of het leuk was om tegen bots te spelen, en dat is niet het geval.
Die zit er dus niet in. Die komt echter wel in Battlefield 2: Modern Combat op de consolesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Tegen bots spelen is niet hetzelfde als SP, ik heb zelf nog niet gekeken maar ik neem aan dat er een SP campaign in zit.
Dat is nu juist net allemaal de bedoeling. Ik heb gemerkt dat de meeste mensen toch waardeloze commanders zijn dus zoveel voordeel heb je niet en die airstrikes zitten er vaak ook naast. Een goede commander geeft je daarentegen heel goed informatie over de huidige situatie en dan maakt het echt een verschil. Commanderquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:19 schreef JK het volgende:
Toch zijn niet alle maps even leuk, vooral met de straaljager vlieg je er zo doorheen.
Ook vind ik de Commander mode eigenlijk flauw, die mogen ze van mij wel uitschakelen. Zo ziet de tegenstander altijd waar iedereen is, ook vijanden en zo voeren ze regelmatig airstrikes uit als je een commandopost wilt overnemen.
Het opblazen van de radar van de tegenstander kan je wel doen, maar die komt automatisch weer terug. Wat heb je er dan aan om de RVP radar kapot te maken.....
Eenmaal stuk, ALTIJD stuk...
De airstrikes zijn ook net iets te krachtig, zou ook liever hebben dat je vooraf wordt gewaarschuwd dat ie eraan zit te komen, net zoals de superstorms bij Red Alert... ook flauw, maar je werd wel vooraf gewaarschuwd.
Dit was toch het BF2 specs topic? Ik zie alleen maar mensen hun specs posten. Of zeuren dat ze het spel nog niet hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
niet patsen waar je het op speelt maar gewoon over het spel praten![]()
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.quote:
Da's mooi dat dat zo snel is opgelost.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Inbranden? Ik weet niet welke generatie plasma jij hebt gezien, maar deze branden niet in.
Bij de bcc bijvoorbeeld staat deze tv al een paar maand aan met alleen tmf. Dat logo is er ook nog niet ingebrand.
dat kan wel..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:14 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb ik een Geforce 4, ti4400 dus ik kan het niet spelen....
Niet op een acceptabele manier.. althans, zonder textures zou voor mij niet acceptabel zijnquote:
huiliequote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:39 schreef Silver_Shark het volgende:
die voting om iemand weg te stemmen vind ik k*t, ik schoot iemand neer perongeluk omdat ie op me schoot.hij ging zo voting op me doen iedereen vote me weg is toch niet normaal meer, its zijn eigenschuld hij schiet toch op mij.
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zijn veel slechte commandersDaarom nogmaals de roep voor een Fok! Clan ???
Ik houd me zeker aanbevolen. Ik ben geen top-schutter maar goed daar zijn er geloof ik maar weinig van op Fok!. Gaat me eigenlijk vooral om het betere teamwork en dat bv de commander je doorgeeft waar mensen lopen, beetje met tactics werken etc. Op dit moment is het 9 v/d 10 keer echt om te huilen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:
Op zich niet zo'n slecht idee, maar ik zou er even mee wachten totdat er wat meer goede servers zijn en we ook echt met een paar man op een leuke server kunnen spelen
Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer inquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:34 schreef Drugshond het volgende:
- The Server has refused your connection -
Zowel SP alsook MP ik kom er niet meer op.
Zouden ze toch doorhebben dat dit niet de legale versie is![]()
Kut(Nou ben ik helemaal lekker gemaakt om 50 euro uit mijn broekzak te laten vallen).
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je ip is nu geblockt, zelfs met de legale kom je er nooit meer in![]()
Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo doorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:39 schreef Calella het volgende:
In de demo-servers zitten teveel mensen die het voor het eerst spelen, dan is tactiek niet echt merkbaar.
Ik ga tegenwoordig ook maar ergens liggen snipen of roadside-bombing Iraqi-style.![]()
Gelukkig niet.....pjieuwwquote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
In die demo-servers spelen ze meestal 16 tegen 16 zonder commanders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:47 schreef JK het volgende:
[..]
Niet te lang op 1 plek blijven snipen, de commander heeft je zo door
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook leuk: denk je je CPU te ontlasten door EAX en dus gewoon het geluid hardwarematig te draaien: blijkt ie juist daardoor extreem te gaan laggen ingame... Het geinige is dus dat je denkt dat het aan je grafische kaart ligt, terwijl het simpelweg prima draait als je geluid softwarematig draait. Beetje vreemd, en ik gok daarmee op een bug.
Tevens wordt ik nu ook overal uitgeknikkerd, en regelmatig bij het laden van de server kom ik NET tot het moment waarin je je klasse kunt kiezen, waarna je de verbinding met de server verliest.
Toen ik alles op software zette liep het weer als een trein... je hebt ook 2 opties kwa hardware zag ik, maar bij de een schiet ie terug in software, en bij de ander schokt ie gewoon geniaal de pan uit...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:09 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hmmm,ik zit ook gewoon aan de EAX maar heb nergens last van
Ik zit veel op Elliot-Ness servers. Dat zijn ranked servers van EA uit Frankrijk. Er zijn twee 64 speler servers waar je een ping van 20 hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:22 schreef cyberrobin het volgende:
Online kunnen jullie me wel vinden als Killerguy.
In welke servers zitten jullie vaak? (namen? IP adressen?)
Enneeh, wanneer zijn we hier vanplan een FOK Clan te maken?
Xfire is weer een extern programma ten koste van recourses, ben er ook nog niet bekend mee, maar het zou anno 2005 gewoon niet nodig hoeven te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef cyberrobin het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=8966
Mogelijke lagfix.
Werkt hier tot nu toe goed
@ Skull-splitter: Xfire kan dat toch ook?
Lag?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:07 schreef cyberrobin het volgende:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=8966
Mogelijke lagfix.
Werkt hier tot nu toe goed
@ Skull-splitter: Xfire kan dat toch ook?
Ik heb toch net heerlijk als John Rambo op een Ranked Server gespeeldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:16 schreef i-spy24 het volgende:
Klopt het valt me ook op dat de meesten het spelen alsof het DOOM/HALO of een of ander shoot'm up spel is,
terwijl juist bij dit spel erom gaat om als team op te treden en taktisch te winnen.
Soms stond ik als enige nog de vijand in een pansterwagen onder vuur te nemen terwijl ik verder
helemaal geen steun had van mijn teamgenoten.
Taktische spelen is dus weten wanneer je je terug moet trekken,weten wanneer je bepaalde posities moet
innemen,weten wanneer je je ergens wel of niet kunt laten zien etc.. Hebben de meesten nooit van gehoord..
Heerlijk, mensen met geld teveel en slechte technische kennisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:48 schreef BMH het volgende:
Weet je wat leuk is? Battlefield 2 op een 37 " plasma kijken met een fiber optic cable zodat je 5.1 geluid krijgt.
Mijn huiskamer specs:
Progressive scan 37" plasma tv (480p/575p)
Progressive scan DVD player.
5.1 pioneer setje.
Spiegel boven de tv..
Kabels: 3x fiber optic geluids kabel.
1x composiet kabel van monster met 24 karaats gouden kopjes (110 pleuro!! WTF).
PC/laptop naar RGB kabeltje & nog wat andere monster kabels.
[afbeelding]
[afbeelding]
Battlefield en alle andere PC games zien er prachtig uit!
component kabel danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen met geld teveel en slechte technische kennis
MAW: gooi die fronts even verder uit elkaar wil je...
Menu lagquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:54 schreef popolon het volgende:
Lag?
Zodra je een X aantal punten haalt. Na 1000 punten heb ik het speciale wapen van de Special Forces unlocked. Die is zo lekker dat ik er gisteren een lintje mee verdiend hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:09 schreef Fillipe het volgende:
Dit spel is echt briljant af en toe. Heerlijk als je op de 'Strike at Karkand' map speelt, geweldig! Ik kies altijd elite en het is heerlijk om C4 pakketjes op aankomende panservoertuigen te planten om ze vervolgens op te blazen. Geen lag en leuke spelers op zo'n map is echt top.
Ik heb nu 2 onderscheidingen: Standaard afweergeschut + Elite troepen standaard onderscheiding.
Nogmaals: wanneer unlock je de bonus kit?
Aha!quote:
nah, meer dat je het geld op de verkeerde gebieden uitgeeft en je blijkbaar vanalles laat aanpraten, maar waarom vallen we?quote:
Dynamic lightning en shadows terugdraaien schijnt ook geweldig te helpen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb me EAX ook uitgezet en hij draait stukken beter, voor mensen met lag issues.. probeer t eens
Met name de schaduwen, die staan bij mij hier beiden op medium...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:25 schreef Takje het volgende:
[..]
Dynamic lightning en shadows terugdraaien schijnt ook geweldig te helpen.
ze zouden allemaal verplicht ranked moeten zijn...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand wat voor rangen er zijn????
ik moet misschien nog 3 mensen doden voordat ik soldaat 1ste klas bent maar DIE RANGED SERVERS ZIJN STEEDS VOL!!
Juist niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ze zouden allemaal verplicht ranked moeten zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |