kheb hem alquote:
1 speler per key, ik ga er zo ook 2 halen. 1 voor moi en 1 voor mn broertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:58 schreef greatgonzo het volgende:
Dynabyte schijnt het al te verkopen.
Maar even wat anders: kun je nu wel of niet met z'n tweeën op 1 key spelen? Anders moet mijn broertje ook een exemplaar kopen.
Als je maar 1 pc hebt kan je toch wel verschillende accounts aanmaken net als bij de demo? Maar als je verschillende pc's hebt is t wel logisch dat je meerdere exemplaren nodig hebtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:15 schreef Pecker het volgende:
[..]
1 speler per key, ik ga er zo ook 2 halen. 1 voor moi en 1 voor mn broertje.
Gereserveerd bij Dynabyte utrecht
langer leuk dan 1942?,..heb dat spel 2 jaar gespeeld.... Clansquote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:19 schreef speknek het volgende:
Nou toch eindelijk maar weer eens een PC spel besteld. Hopelijk blijft deze langer leuk dan 1942.
stoer hoor, niemand die het spel heeft voorderest en jij pimpt met je voorsprongquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:56 schreef Steeven het volgende:
M'n ranking:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/8682/lijst9ts.th.jpg]afbeelding][/URL]
En nu nog een foto van je sociale leven.......quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Steeven het volgende:
En m'n stats:
[[url=http://img226.echo.cx/img226/6582/stats3gt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Al ruim 800.000 mensen zijn geranked hoor. Een heleboel Nederlanders spelen op het moment trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stoer hoor, niemand die het spel heeft voorderest en jij pimpt met je voorsprong
Bekijk m'n fotoboekquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:00 schreef Pecker het volgende:
[..]
En nu nog een foto van je sociale leven.......
sinds vanmiddag, jij hebt em al een week of langer?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:02 schreef Steeven het volgende:
[..]
Al ruim 800.000 mensen zijn geranked hoor. Een heleboel Nederlanders spelen op het moment trouwens.
Nope, pas twee dagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sinds vanmiddag, jij hebt em al een week of langer?
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
langer leuk dan 1942?,..heb dat spel 2 jaar gespeeld.... Clans
Nja BF1942 was geniaal in clans, iig onze clan (DCB) speelde voornamelijk CTF waar tactisch vernuft 't het belangrijkst was, en na weken trainen tijdens een war alles goed zien gaan is gewoon fantatischquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!
(of in squads, dan)
Ja dit spel leent zich daar inderdaad wel een stuk beter voor, aangezien je hier toch al in teams moet werken.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:29 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nja BF1942 was geniaal in clans, iig onze clan (DCB) speelde voornamelijk CTF waar tactisch vernuft 't het belangrijkst was, en na weken trainen tijdens een war alles goed zien gaan is gewoon fantatisch
Ik val toch liever aan met een goed getrainde georganizeerde clan dan met een stel kinderachtige kneuzen en vliegtuig-campers die niet weten wat teamwork inhoud en jammer genoeg zijn er daar genoeg van op de public serversquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind clans niks. Vreemd groepsgedrag. I work alone!
(of in squads, dan)
Dat moet ik nog meemaken van het C4, maar de vehicle damage valt toch wel mee? In het echte leven gaat het ook wat sneller. Maargoed, patches zullen er wel genoeg komen. EA games.. Patches everything !quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:35 schreef type_29 het volgende:
Ik hoop wel dat ze Special Forces bug eruit hebben gehaald.
Ik bedoel je gooit wat C4 neer en bam ze ontploffen gelijk doordat je gelijk de detonator activeerd.
En vehicle damage mag ook wel wat minder.
Op ranked servers spelen mensen serieuzer dan op normale servers, is mijn ervaring althans. En veel Nederlanders daarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:06 schreef Umm-Qasr het volgende:
Is er ergens nog een server waar ik kan spelen maar dan wel meer teamwork? Maar niet een clan waar je tig uur moet gaan oefenen enzo ... liefst ned sprekend ...![]()
Iemand?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Loopt die Free record shop actie nog? Anders bestel ik ze vandaag even (heb nog wat mensen geregeld)
www.detelefoongids.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Loopt die Free record shop actie nog? Anders bestel ik ze vandaag even (heb nog wat mensen geregeld)
Wat een gulle actie zegquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:51 schreef nlboy het volgende:
Je krijgt nu een gratis PC Zone bij elke PC Game en 0.01 cent korting (per game).![]()
Ik ga denk ik dat rare, powerunlimited pasje maar is gebruiken,kan alleen nergens een prijs vinden,bij de FRSquote:
Goed idee, die heb ik ook nog liggenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dat rare, powerunlimited pasje maar is gebruiken,kan alleen nergens een prijs vinden,bij de FRS![]()
PU Vipsquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Goed idee, die heb ik ook nog liggen
Dus het zou bij mij ook wel moeten werken? Ik draait nu 2 of 3 jaar met dezelfde windows XP, misschien maar eens een re-install.. (hoewel het daar niet aan zou mogen liggen natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:56 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb em nu hier draaien op een 2200, 512 RAM en een ASUS A9550 GE; draait heel goed op medium maar op high gaat t wat haperen, maar dat is wel logisch gezien mijn specs.
Dat Nederlands vindt ik toch wat minder.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:28 schreef Blinker het volgende:
[[url=http://img199.echo.cx/img199/1954/stats2hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het word al wat.:)
quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:44 schreef Fliepke het volgende:
heb hem ook
we moeten eigenlijk met wat fokkers op een paar vaste servers spelen, is stukken leuker.
Ja krijg jequote:Op woensdag 22 juni 2005 14:48 schreef type_29 het volgende:
[..]
Dat Nederlands vindt ik toch wat minder.
Kan je taal kiezen bij de installatie?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:03 schreef Evil_Jur het volgende:
* Evil_Jur maakt gretig doosje open en begint met installeren!
54,95, mijn broertje heeft hem voor me gekocht in Roermond, welke winkel weet ik niet. Hij heeft er in ieder geval veel moeten afstruinen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel en waar gekocht
Waarom woon ik ook in z`on afgelegen gebied,battlefield 1942 is hier net uit![]()
Niet elk huis, alleen degene waar de deur open staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:17 schreef jacco het volgende:
Kan je nou in de volledige versie ook de huizen in? en deels de gebouwen kapot schieten?
Maar er werd toch gezegd dat je delen van huizen kon opblazen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Niet elk huis, alleen degene waar de deur open staatEn je kan bruggen en tactische plekken opblazen, hele huizen helaas niet.. maar als dat had gekunt had er ws. nergens meer een huis overeind gestaan..
quote:
quote:An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.
Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.
Het eerste vetgedrukte stukje heeft betrekking op het doorheen schieten, niet zozeer het kapot maken.. En ik heb wel hekjes en dergelijk zien vliegen, en die bruggen kan je dus slopen, maar ik weet echt heel zeker dat je gebouwen niet plat krijgt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:07 schreef jacco het volgende:
In dit stukje van de site van BF2 staat duidelijk dat er dus echt dingen kapot geschoten kunnen worden.
Gebeurt bij mij idd ook. Best wel irritant. Ik heb hem dan ook met de hoogste beeldinstellingen gespeeld. Toch maar even proberen met een wat lagere beeldresolutie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:12 schreef nietzman het volgende:
Hmpf, mijn besturing loopt te kutten.
Om de haverklap bevriest mijn muis even of blijft een van de controls 'ingedrukt' terwijl ik toch echt mijn handen van het toetsenbord heb.
Bloody irritant in een vuurgevecht. Komt iemand dit bekend voor/heeft iemand een oplossing?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:34 schreef MrSkyline het volgende:
ik heb bf2 sinds gister maar damn wat een ramp :S
ik heb 1,5 uur nodig gehad voor ik eindelijk kon spelen, eerst installeren, toen ging ik instellingen doen (waarom worden die niet van de demo overgenomen, dat is toch niet zo moeilijk?)
vervolgens disconnect om de 30 seconden de hele zooi van de accountserver om een of andere reden, en t menu hangt steeds 4 seconden ofzo. alsof dat nog niet genoeg is crashed hij vanuit t menu ook nog eens om de haverklap terug naar mn desktop.
dood en doodziek word ik ervan, wnant iedere 30 sec hapert hij of disconnect hij en hoor ik mn teamspeak niet.
als t zooitje dan eemaal draait na 10 minuten wachten tot de serverbrowser normaal scrolled omdat je met ase of gamespy niets kan joinen, kan je dan eindelijk een server joinen, zit die vervolgens helemaal vol met teamkillers n00bs en losers die niet snappen hoe je t spel moet spelen
commanders die geen kut uitvoeren enz.
ga je dus een andere server opzoeeken, pingt de serverbrowser de servers niet, moet je t spel herstartten om de serverbrowser weer aan de praat te krijgen.
heb je dan eindelijk een relaxte server met wat engelsen die t wel snappen in tegenstelling tot de meeste duitse servers. wil je dat er wat andere mensen komen joinen kan je nergens t fcking ip adres zien in de server aaaargh![]()
![]()
word er strondgaar van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |