Het was ook maar een voorstelquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
Had je laatste post niet gelezen Tong - sorry
lulquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef SCH het volgende:
Had je laatste post niet gelezen Tong - sorry
mag ie dan bellen vanuit blok D?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:54 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
*inlevert
trouwens v Persie belde net, of hij hier nog welkom is![]()
Leg hem maar op de bar, dat broekje dan hequote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Zal ik hem op de kapstok hangen ?
Das de vrouw van Gerrit Janssensquote:Op maandag 20 juni 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Er komen ineens nieuwe mensen, kent iemand deze mevrouw?
[afbeelding]
Oef dan heb je wel veel vrouw....quote:Op maandag 20 juni 2005 16:11 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Wie wil haar even helpen met uittrekken
*kwijlt*quote:Op maandag 20 juni 2005 16:26 schreef rubbereend het volgende:
zo zit lekker aan wat koudeschotelmet een stukje gerookte paling
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:28 schreef Dos37 het volgende:
Wat een dag vandaag op school
hoor je vandaag dat je kameraad zijn broertje is overleden.
idd.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn niet de berichten die je wil horen
Damn.. 17 jaar en op zo'n manierquote:Op maandag 20 juni 2005 16:28 schreef Dos37 het volgende:
Wat een dag vandaag op school
hoor je vandaag dat je kameraad zijn broertje is overleden.
tijdens t werkquote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd.
http://www.nu.nl/news/543(...)ende_betonplaat.html
het staat ook wel op nu.nl
Ai.!quote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd.
Damm dat is echt minder.... vreselijk om zoiets te horen...quote:Op maandag 20 juni 2005 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
idd.
Mosselsquote:Op maandag 20 juni 2005 16:34 schreef JaWi het volgende:
Gdover, ik ga kapot hier.
* JaWi naar strand of terras is
Mossels? Wil je me dood hebben ofzo, die troep voer je maar aan sandmanquote:Op maandag 20 juni 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mossels
ik ga zo ook maar eens richting huis..
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mossels? Wil je me dood hebben ofzo, die troep voer je maar aan sandman.
gebakken mosselen met roerbakgroentequote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De lucht is idd niet te harde... maar de smaken best lekker.. met een beetje knofflook erbij
*pakt lekker fris ijsje van Tolkie !quote:Op maandag 20 juni 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
Jongens, omdat het weer aan de warme kant is heb ik voor iedereen
[afbeelding]
gekocht, wie wil ?
mosselsquote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De lucht is idd niet te harde... maar de smaken best lekker.. met een beetje knofflook erbij
Weet je wel dat het vers isquote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mosselsdan eet je iets wat je nog aankijkt
je weet dat je die zwarte dingen weg moet gooienquote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mosselsdan eet je iets wat je nog aankijkt
Huh? *crunsj*quote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dat je die zwarte dingen weg moet gooien
Niet generaliseren hequote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mossels? Wil je me dood hebben ofzo, die troep voer je maar aan sandman.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
THEO
Heeft iemand dat plaatje van La bambaaaa voor mij?
Bij mij op het werk was het binnen ook erg lekker, ik had helemaal niet door dat het zo warm was, toen ik naar huis ging.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef Againzender het volgende:
pff, warm buiten! binnen gelukkig 24 graden
op mijn werk was het een verschrikking, maar thuis alles lekker dicht gehouden, en de isolatie doet de rest. Voor die paar dagen mooi weer ga ik echt geen airco aanschaffen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij op het werk was het binnen ook erg lekker, ik had helemaal niet door dat het zo warm was, toen ik naar huis ging.
Trek jij ook je broekje even uit?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Of je koopt airco.
In Nederland had ik er ook een, ideaal als het zulk weer is.
Dat topje moet ook echt uit lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca maar ff een broodje gezond hebben gehaald. Tis écht te warm om te koken enzo.
Die doe ik net aan.quote:
Tja dat verwacht je niet hequote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jesus; Ik douche me voordat ik boodschappen ga doen. Lekker verfrissend. Maar kan ik zo weer douchenIk ben nog geen kwartier weggeweest.
Ik dacht al, een onbekende naamquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Account van m'n zusje -Vaduz- hier!
Hoiquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Account van m'n zusje -Vaduz- hier!
M'n zusje stond nog ingelogd, had ik niet gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Waarom zit je op een ander account?
ww vergeten ?
Uit welke periode stamt dit meesterwerk?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Schilderij gekocht voor boven de bar.
Wat vinden jullie ervan ?
[afbeelding]
Perversiequote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Schilderij gekocht voor boven de bar.
Wat vinden jullie ervan ?
[afbeelding]
Redelijk recent werk van Aat Veldhoen.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Uit welke periode stamt dit meesterwerk?![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Redelijk recent werk van Aat Veldhoen.
* JaWi bier bier bierquote:Op maandag 20 juni 2005 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG gaat op een terras zitten in de zon met een groot glas Karvan Cevitam!
Dat gaat een dure wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Holle Bolle Gijs.
Koud bier hierquote:Op maandag 20 juni 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Vandaag schoolreis gehad in de Efteling. Ondanks de hitte toch de nodige dingen kunnen doen en wat schaduw gevonden. Leuke dag dus.
Rondje op kosten van Holle Bolle Gijs.
Daar doen we niet aanquote:Op maandag 20 juni 2005 19:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoi,
[afbeelding]
Die maar dan "M-side chaos"
Wat een heugelijk feit!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zocht hem ook gewoon met La Bambaaa, de tolk had hem al voor mij gevonden
Waren er nog andere mensen in de efteling eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 19:10 schreef methodmich het volgende:
Laat Holle Bolle maar schuiven idd.
Lala lala lalalalala.
21quote:Op maandag 20 juni 2005 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat het nog steeds over die 21?
Hebben die mensen niets beters te doen...quote:Op maandag 20 juni 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
En JaWi, het was best druk, maar wel acceptabel qua wachttijden.
21 wat. Ik volg het niet.quote:
Veel scholen die net als wij dit in januari al gepland zullen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hebben die mensen niets beters te doen...![]()
21 van wat jij en banaan gaan bestellen. Hij had je nodig gisteravond ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 19:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hebben die mensen niets beters te doen...![]()
[..]
21 wat. Ik volg het niet.
Ah, die fiets. 21 okay. Hmmmm, kan er wel 50 gebruiken. Maar okay.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
21 van wat jij en banaan gaan bestellen. Hij had je nodig gisteravond ofzo
Lijkt me idd een goede aankoop.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef DeTolk het volgende:
Rondje op kosten van Martin van Geel , de nieuwe TD van Ajax
ik had je niet gezienquote:Op maandag 20 juni 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
Rondje op kosten van Martin van Geel!
quote:Op maandag 20 juni 2005 19:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
21 van wat jij en banaan gaan bestellen. Hij had je nodig gisteravond ofzo
newbiequote:
Bokcaféen Jaap van Huysmanns Minde holder til i et lite rødt trehus i Hjelms gate, en liten sidegate til Bogstadveien på Majorstua i Oslo. Vi har eksistert i over 30 år, og fører et bredt utvalg av anti-autoritær og frihetlig sosialistisk radikal litteratur (anarkisme, situasjonisme, rådskommunisme etc.). Du finner aviser, tidsskrifter, pamfletter og bøker fra de mest forskjellige grupper og retninger, og også tegneserier og buttons. Både prisene og betjeningen er vennligsinnede, så du kan trygt avlegge et besøkquote:
Rare taal blijft dat Fries toch....quote:Op maandag 20 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bokcaféen Jaap van Huysmanns Minde holder til i et lite rødt trehus i Hjelms gate, en liten sidegate til Bogstadveien på Majorstua i Oslo. Vi har eksistert i over 30 år, og fører et bredt utvalg av anti-autoritær og frihetlig sosialistisk radikal litteratur (anarkisme, situasjonisme, rådskommunisme etc.). Du finner aviser, tidsskrifter, pamfletter og bøker fra de mest forskjellige grupper og retninger, og også tegneserier og buttons. Både prisene og betjeningen er vennligsinnede, så du kan trygt avlegge et besøk
fakkels? pillen? bier?quote:Op maandag 20 juni 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, die fiets. 21 okay. Hmmmm, kan er wel 50 gebruiken. Maar okay.
Ik slaap sowieso nooit in pyama. Als het 10 graden vriest slaap ik ook in alleen boxershortquote:Op maandag 20 juni 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Slapen jullie in pyjama met dit weer?
quote:
T-shirt en boxershort.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:14 schreef Suijk het volgende:
Het is hier zo warm en ik heb geen ventilator.
Uit armoe maar de afzuigkap aangezet.
Oke. Dus ook wel iets om het zweet op te vangen.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Stoere mannen, die neuzen!
Bel eens, hoer!quote:
Nee,de Noorse versie.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Da's de Deense versie. Jåp.
Boxershort boven de dekens met mijn hoofd onder de ventilator.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dan ben je morgen verkouden.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Boxershort boven de dekens met mijn hoofd onder de ventilator.
Met 3 Bossche meiden erbij?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Boxershort is voor mietjes! Naked is voor echte mannen![]()
Nee, maar met ander weer heb ik ook nooit wat aanquote:Op maandag 20 juni 2005 20:14 schreef methodmich het volgende:
Leuke smiliequote:Op maandag 20 juni 2005 20:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar met ander weer heb ik ook nooit wat aan
[afbeelding]
Een hippie?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:26 schreef Maquiladora het volgende:
Wat moet die smiley in vredesnaam voorstellen
Lekker toch ?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
Ik had een broodje kaas gemaakt, ging eerst even douchen, kom ik terug, is het een tosti.
Er lag ook ineens een plakje ham op?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:29 schreef Suijk het volgende:
Ik had een broodje kaas gemaakt, ging eerst even douchen, kom ik terug, is het een tosti.
Noca niet in een groen/witte pyjama?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Leuke smilie
Hier ook geen pyjama's
Nee joh, groen-witte boxershort is toch veeeeeeeeel leukerquote:
En ananas.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er lag ook ineens een plakje ham op?![]()
Bij een vrouw? nee dankje..quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee joh, groen-witte boxershort is toch veeeeeeeeel leuker
Och, nattuuuuuuuuuuuuurlijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee joh, groen-witte boxershort is toch veeeeeeeeel leuker
Nee ik ben kwaad maar wil het er niet over hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools, alles ok hier?
dat is idd een andere benaming daarvoor jaquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ben kwaad maar wil het er niet over hebben.
Stapel "nachttijdschriften" erbij en je shift kan niet meer stukquote:Op maandag 20 juni 2005 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft z'n eerste kop koffie ooit voor zich staan
Vanaf zaterdag nachtportier, zal toch ergens van moeten leven
Heb internet, tv en eventueel studieboeken, dus ik vermaak me welquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Stapel "nachttijdschriften" erbij en je shift kan niet meer stuk![]()
Zit te mokken dat een topic van hem over Van Geel is gesloten.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:05 schreef DeTolk het volgende:
Wat heeft Tong?
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeelquote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik vind het mooi geweest... nog ff wat slaap inhalen
fijne avond
Agossiequote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Zit te mokken dat een topic van hem over Van Geel is gesloten.
k moet om 7 uur werkenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeel![]()
Ik kan ook wel redelijk slapen met dit weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeel![]()
Is het al geweest?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef DeTolk het volgende:
BNN's Atletico Ananas #2 : Road to the Kuip.
Heeft er alweer een ooievaar op je hoofd geSCHetenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ben kwaad maar wil het er niet over hebben.
en het was erg leukquote:
Snel is ie niet, maar hij is de laatste tijd wel eens veel trager geweestquote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef Maquiladora het volgende:
Het forum is wel ontzettend traag vind ik
Ik wacht nog eventjes, dan ben ik straks zooo moe dak gelijk in slaap valHoop ikquote:Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik kan ook wel redelijk slapen met dit weer.
Ik vind em redelijk vlot,quote:Op maandag 20 juni 2005 22:13 schreef Maquiladora het volgende:
Het forum is wel ontzettend traag vind ik
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Rondje van mij, win ik zomaar opeens 1250 dollar door niets te doen!
Zo, doe je goedquote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Ik kan wel een slaapliedje gaan zingenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wacht nog eventjes, dan ben ik straks zooo moe dak gelijk in slaap valHoop ik
Het openen van een pagina is een dramaquote:
Wowquote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
Wat is je geheim?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Suijk het volgende:
* clauwheee vol spanning afwachtquote:Op maandag 20 juni 2005 22:16 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik kan wel een slaapliedje gaan zingen![]()
Slaap clauwtje slaap daar buiten loopt een schaap ...quote:
Die hebben geld zatquote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Jezus Suijk, dat is niet slecht man.
www.giro555.nl
Mooi, kan ik ook een beroep doen op dat fondsquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:22 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ook een beroep doen op dat fonds![]()
Goede doelen opdringen aan mensen is zoquote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
Jezus Suijk, dat is niet slecht man.
www.giro555.nl
Eindelijk een medestanderquote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
Wat is het forum traag
Trustequote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef Bos81 het volgende:
en ik ben ook offline.
Proberen of het me lukt om in slaap te komen.
Zal wel weer een uur of 1 worden
Tot morgen
www.mrbookmaker.comquote:
Heb daar ook een accountje maar die download heb ik niet kunnen vinden.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
www.mrbookmaker.com
Ik zat met allemaal andere fruitella spelertjes die ook helemaal gek werden, hehe.
om t geld te downloaden?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb daar ook een accountje maar die download heb ik niet kunnen vinden.
*zingt als je wint heb je vrienden*quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Suijk het volgende:
Ik ga even naar buiten, kijken of er iemand nog wat mee wil gaan drinken!
trek je je badpak uit?quote:
Dat zou handig zijnquote:
zo laf van die plank om je in de rug aan te vallenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ging goed vandaag op het werk, zet een plank op de zaag en loop naar de zaag om het te laten zagen (*)) voel ik ineens een klap op m'n hoofd, bleek dat er een restplank besloten had om met mij mee te gaan en ff op m'n hoofd te laden.
Ach ja, ben ook door de zaag zelf aangevallen. Aan dat ding zitten twee hendels en ik haalde wat rest hout weg, neemt een van die hendels m'n shirt mee naar boven, schijnt vaker te gebeuren daar, en is ook niet gevaarlijk alleen lullig maar goed een collega kreeg die hendel in z'n zaakjequote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo laf van die plank om je in de rug aan te vallen
Dat klopt maar het is echt een zeer toffe gast heb hem 2 keer gesproken toen ik zelf als pers aanwezig wasquote:Op maandag 20 juni 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Theo Reitsma ziet er echt uit als een zwerver.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ging goed vandaag op het werk, zet een plank op de zaag en loop naar de zaag om het te laten zagen (*)) voel ik ineens een klap op m'n hoofd, bleek dat er een restplank besloten had om met mij mee te gaan en ff op m'n hoofd te laden.
*mental image*quote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden meldt zich zonder zwembroek bij de bar![]()
Doe maar een biertje
SLURPquote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ice Tea voor AirRaid, met ijsklontjes!
Wat een lange dag zeg, niet normaal.
* Eilanden trekt zijn broek maar weer aanquote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
*mental image*
Ik heb vandaag op ons naaktstrandje alweer genoeg mannelijke hangers gezien.
Trek die broek maar weer aan.
Alleen voor mensen met zulke goddelijke strakke lichamen als Bluezz en ik hebben, natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden trekt zijn broek maar weer aan
Wist niet dat het naaktlopen hier enkel aan Bluezz en Golfer voorbehouden was
gaat wel een uur pauze vanaf hequote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar is 10,5 uur niet teveel van het goede?
* Bluezz steekt hier snel je stokje voorquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden trekt zijn broek maar weer aan
Dan duik ik morgen maar weer de sportschool inquote:Op maandag 20 juni 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met zulke goddelijke strakke lichamen als Bluezz en ik hebben, natuurlijk
Oke, maar horecawerk is best zwaar en dan is 9,5 ook nog erg lang. Ach ja, je hebt het weer overleefd.quote:
och ik heb al eens dagen gehad dat ik tegen de 11/12 uur aanzatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar horecawerk is best zwaar en dan is 9,5 ook nog erg lang. Ach ja, je hebt het weer overleefd.
De lol van een naaktstrand is juist dat er niet zo naar elkaar gekeken en gekeurd wordt als op een 'gekleed' strand en een bijkomend voordeel is dat het allemaal een stuk relaxter is en stukken rustiger.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is nou de lol van een naaktstrand, een zwembroek/zwempak/bikini aan hebben is toch niet zo erg? Of is het leuk om naar elkaars tringeling en andere dingesen te kijken?
Morgen ga ik mijn eerste Q-kaart over 18-holes proberen te lopen van dit jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:05 schreef just me het volgende:
JustGolf is tevreden en gaat lekker slapen
leuk hequote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:Tom Cruise net op het journaal, werd in het gezicht nat gespoten met een waterpistooltje, meteen pissed off
Kijken gaat nooit voorbij.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
Het is toch juist leuk om op een strand naar lekkere wijven te kijken?
Of gaat dat ook voorbij als je ouder wordt?
Dan hoop ik nooit 40 te worden.
Natuurlijk kijk je eventjes, maar niet in de zin van 'daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten', meer even keuringsdienst van vergelijkende-waren, om daarna te denken: best tevreden met de huidige waarden/waren.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
Ik voel mezelf meer bekeken en ongemakkelijk in een badpak/bikini dan in mijn blootje met mijn maten meerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Kijken gaat nooit voorbij.
Niet in de stad, in het dorp, op het geklede- of het naaktstrand.![]()
je kan ok naakt op een "normaal" strandquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik voel mezelf meer bekeken en ongemakkelijk in een badpak/bikini dan in mijn blootje met mijn maten meer
Dus voor mij is het prima zo.
Lieve rubber daar liggen we ookquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
je kan ok naakt op een "normaal" strand
Oh, en lopend langs het zogenaamde 'geklede' strand op weg naar ons naaktstrandje, kan ik je, al om mij heen kijkend melden dat er echt maar heel erg weinig vrouwen en/of mannen zijn die er nou echt heel lekker uitzien in hun badpakkies.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:22 schreef Suijk het volgende:
Dankje schatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
Er zijn gewoon weinig mensen die echt in mijn categorie 'lekkere stukken' vallen.
stukken... dus niet 1 stukquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en lopend langs het zogenaamde 'geklede' strand op weg naar ons naaktstrandje, kan ik je, al om mij heen kijkend melden dat er echt maar heel erg weinig vrouwen en/of mannen zijn die er nou echt heel lekker uitzien in hun badpakkies.
Er zijn gewoon weinig mensen die echt in mijn categorie 'lekkere stukken' vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |