Ze doen net of het John de Wolf isquote:Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef gr8w8 het volgende:
Zouden ze bij wijze van training ook gaan voetballen met die Ananassen die ze vasthouden op de foto? Auw...:{
Flans maar wat in elkaar, dan zet ik em er morgen wel inquote:Op maandag 20 juni 2005 22:41 schreef Stefkuh het volgende:
Top Voetbal Programma!
Ben na AA ff gaan joggen (nee niet voor AA2006) dus helaas te laat voor de OP
Of moet ik nog wat in elkaar flansen Tolk?
Sgoed! Overigens dat shirt kon je al bestellen, want er is ook nu geen verschil in gekomen met dat je BNN lid moet zijn. EN ik heb hem waarschijnlijk morgen binnenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Flans maar wat in elkaar, dan zet ik em er morgen wel in
hehe wellcihtquote:Op maandag 20 juni 2005 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
Misschien kan onze eigen Atletico Ananas held Ruud wat ritselen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef J.F.Sebastian het volgende:
is dat filmpje van die meid die haar borsten laat zien ergens te vinden?
mooie borsten hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef J.F.Sebastian het volgende:
is dat filmpje van die meid die haar borsten laat zien ergens te vinden?
Hij is goedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:46 schreef Stefkuh het volgende:
Ist wat Tolk?
Het was warm en kon niet slapen.. kben gewoon Panini plaatjes voor onze helden gaan maken inclusief zakjes![]()
Ja ik ben gek
Daar deed je lang over, die postquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:09 schreef gr8w8 het volgende:
Op BNN.nl kun je in elk geval VIP-kaarten voor de wedstrijd winnen.
Kijk voor eerdere afleveringen op www.bnn.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef S-Two het volgende:
Heb het maandag voor t eerst gezien, en vond het best een geinig programma
Het was dan ook een hele pittige vraag die ik moest beantwoorden.quote:
Ik dacht dat ik er vanmiddag iemand mee zag lopen, dus ik ren op die gast af....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil een wedstrijdshirt met kraagje
Voor zo'n shirt doe ik het wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Weet je wat? We gaan gewoon een oefenwedstrijd organiseren. FOK! tegen de Ananasjes. Ik kan ook geen poot voetballen, dus dat boeit niet. En dan na afloop: Shirtjes wissel!
Jaa, doen we allemaal zon HoT ShIt shirt aanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Weet je wat? We gaan gewoon een oefenwedstrijd organiseren. FOK! tegen de Ananasjes. Ik kan ook geen poot voetballen, dus dat boeit niet. En dan na afloop: Shirtjes wissel!
Haha ja ik zal eens kijken. Eigenlijk leuk dan als ik een nog hogere resolutie van die selectie kan krijgen... Maak ik een PDFje van de plaatjes en stickerpaginaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:53 schreef ruudlassche het volgende:
Ziet er goed uit Stefkuh, kun je niet van alle spelers een plaatje maken?? Als je de posities wilt weten dan hoor ik het wel!
Of die nieuwe van Fok die is ook zo mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaa, doen we allemaal zon HoT ShIt shirt aan
Ja zeg.. krijg nu ff de felgifgeelgroeneananas pleuris zegquote:Beste BNN'er,
Recent heb je bij BNN een 'Atletico Ananas shirt' besteld. Per abuis heb je
hierover een mailtje ontvangen met de mededeling dat het shirt naar je
onderweg is. Dit is helaas niet zo. Ze zijn pas over twee weken op voorraad
en zullen pas dàn naar je worden verstuurd. Het mailtje kan je dus al niet
verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Ik moest het ook meer van inzet hebben, maar ik ben nog ietsjes beter als de Ananasjes .... count me in, gave shirtsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Ja die bedoel ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Of die nieuwe van Fok die is ook zo mooi
Ja maar ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |