Ze doen net of het John de Wolf isquote:Op maandag 20 juni 2005 22:10 schreef gr8w8 het volgende:
Zouden ze bij wijze van training ook gaan voetballen met die Ananassen die ze vasthouden op de foto? Auw...:{
Flans maar wat in elkaar, dan zet ik em er morgen wel inquote:Op maandag 20 juni 2005 22:41 schreef Stefkuh het volgende:
Top Voetbal Programma!
Ben na AA ff gaan joggen (nee niet voor AA2006) dus helaas te laat voor de OP
Of moet ik nog wat in elkaar flansen Tolk?
Sgoed! Overigens dat shirt kon je al bestellen, want er is ook nu geen verschil in gekomen met dat je BNN lid moet zijn. EN ik heb hem waarschijnlijk morgen binnenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:49 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Flans maar wat in elkaar, dan zet ik em er morgen wel in
hehe wellcihtquote:Op maandag 20 juni 2005 23:05 schreef gr8w8 het volgende:
Misschien kan onze eigen Atletico Ananas held Ruud wat ritselen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef J.F.Sebastian het volgende:
is dat filmpje van die meid die haar borsten laat zien ergens te vinden?
mooie borsten hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:19 schreef J.F.Sebastian het volgende:
is dat filmpje van die meid die haar borsten laat zien ergens te vinden?
Hij is goedquote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:46 schreef Stefkuh het volgende:
Ist wat Tolk?
Het was warm en kon niet slapen.. kben gewoon Panini plaatjes voor onze helden gaan maken inclusief zakjes![]()
Ja ik ben gek
Daar deed je lang over, die postquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:09 schreef gr8w8 het volgende:
Op BNN.nl kun je in elk geval VIP-kaarten voor de wedstrijd winnen.
Kijk voor eerdere afleveringen op www.bnn.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:12 schreef S-Two het volgende:
Heb het maandag voor t eerst gezien, en vond het best een geinig programma
Het was dan ook een hele pittige vraag die ik moest beantwoorden.quote:
Ik dacht dat ik er vanmiddag iemand mee zag lopen, dus ik ren op die gast af....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil een wedstrijdshirt met kraagje
Voor zo'n shirt doe ik het wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Weet je wat? We gaan gewoon een oefenwedstrijd organiseren. FOK! tegen de Ananasjes. Ik kan ook geen poot voetballen, dus dat boeit niet. En dan na afloop: Shirtjes wissel!
Jaa, doen we allemaal zon HoT ShIt shirt aanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Weet je wat? We gaan gewoon een oefenwedstrijd organiseren. FOK! tegen de Ananasjes. Ik kan ook geen poot voetballen, dus dat boeit niet. En dan na afloop: Shirtjes wissel!
Haha ja ik zal eens kijken. Eigenlijk leuk dan als ik een nog hogere resolutie van die selectie kan krijgen... Maak ik een PDFje van de plaatjes en stickerpaginaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:53 schreef ruudlassche het volgende:
Ziet er goed uit Stefkuh, kun je niet van alle spelers een plaatje maken?? Als je de posities wilt weten dan hoor ik het wel!
Of die nieuwe van Fok die is ook zo mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaa, doen we allemaal zon HoT ShIt shirt aan
Ja zeg.. krijg nu ff de felgifgeelgroeneananas pleuris zegquote:Beste BNN'er,
Recent heb je bij BNN een 'Atletico Ananas shirt' besteld. Per abuis heb je
hierover een mailtje ontvangen met de mededeling dat het shirt naar je
onderweg is. Dit is helaas niet zo. Ze zijn pas over twee weken op voorraad
en zullen pas dàn naar je worden verstuurd. Het mailtje kan je dus al niet
verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Ik moest het ook meer van inzet hebben, maar ik ben nog ietsjes beter als de Ananasjes .... count me in, gave shirtsquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:25 schreef gr8w8 het volgende:
Ja die bedoel ik!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Of die nieuwe van Fok die is ook zo mooi
Ja maar ik nietquote:
O, ok.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja maar ik nietJij bedoelt :
Uitslag FOK! Tshirt contest!
en ik:
Look like FOK!
Die laatste heben ze erbij gemaakt ofzo om toch nog iets te verkopen.. nou.. geweldig ook weer...
Trainingspakken zijn net als de wedstrijdshirts (nog?) niet te vekrijgen. Is trouwens volgens mij niet echt trainings pak spul zoals wij dat gewend zijn, maar ook weer retro stuff.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:56 schreef Virus.NL het volgende:
Net maar even lid geworden van BNN en nu maar even een paar weken op dat shirt wachten![]()
Zijn die gele trainingspakken ook al ergens te koop? ik heb binnenkort weer een nieuw trainingspak nodig, dus het zou wel goed uitkomen als ik deze snel kan bestellen
Die trainingspakken zien er echt ontzettend gaaf uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Trainingspakken zijn net als de wedstrijdshirts (nog?) niet te vekrijgen. Is trouwens volgens mij niet echt trainings pak spul zoals wij dat gewend zijn, maar ook weer retro stuff.
Mooie shirts iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja maar ik nietJij bedoelt :
Uitslag FOK! Tshirt contest!
en ik:
Look like FOK!
Die laatste heben ze erbij gemaakt ofzo om toch nog iets te verkopen.. nou.. geweldig ook weer...
Zeker zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Die trainingspakken zien er echt ontzettend gaaf uit..
Hehe ja geweldig hequote:
Patser.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ruudlassche het volgende:
Trainingspakken zijn echte aanraders hoor, zitten echt lekker, en geven net dat beetje Ali G. gevoel...
WESTSIDEquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ruudlassche het volgende:
Trainingspakken zijn echte aanraders hoor, zitten echt lekker, en geven net dat beetje Ali G. gevoel...
Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Stefkuh het volgende:
Hierbij dopen we Ruud Lassche om tot ECHTE voetballer:
Een pro lied: Ruuuudje Lassche jala lala lala
Een anti-lied: Ruudje Lassche je moeder is een hoer (sorry, het moet helaas)
Zo... nu wordt je een hele grote
Ohja.. bier, een strijker (oke we zullen hem op 10 meter afstand gooien Ruudquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
We gooien wel een banaan ananas op het veld.
AHja de IQ loze voetbalvrouw vergat ik nog sorry. Maar die vinger kan ik helaas niet terugnemen.. het is én en.. wordt je hard vanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
Doe maar niet, voor het weet zit je in de cel als bekende voetballer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
We hebben wel Saskia K. voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef ruudlassche het volgende:
Goed, dan zal ik dat accepteren...maar dan wil ik opzeker ook een paar groupies, of simpele dames die zich laten overhalen voor een gezellig onderonsje op een verlaten hotelkamer...oh ja, en Sacha de Boer....of is dat weer te veel gevraagd??
Wat jij wil...quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:00 schreef ruudlassche het volgende:
Schijnt natuurlijk wel gewillig te zijn, volgens betrouwbare bronnen....heet ze trouwens niet Sandra K. ??
Sacha de Boer.. hmm.. nou ik stuur d'r wel door naar de hotel kamer van jou zodra ik daarmee klaar meequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef ruudlassche het volgende:
Goed, dan zal ik dat accepteren...maar dan wil ik opzeker ook een paar groupies, of simpele dames die zich laten overhalen voor een gezellig onderonsje op een verlaten hotelkamer...oh ja, en Sacha de Boer....of is dat weer te veel gevraagd??
vanavond gaan ze zingenquote:Op maandag 27 juni 2005 15:05 schreef SiemeN het volgende:
Ben benieuwd wat voor gestuntel we vandaag te zien gaan krijgen.. geweldige serie!
Ik wacht er ook nog op, en ik wacht ook nog totdat de trainingspakken te koop zijnquote:Op maandag 27 juni 2005 17:37 schreef AirRaid het volgende:
wanneer krijgen we de shirt nu?
Chickie naast je op de bank, steekt ze misschien nog wat op van de lessen van Van Vossenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:
He, bijna weer he! Bier klaar, chips klaar, chickie de keuken in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |