O, ok.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja maar ik nietJij bedoelt :
Uitslag FOK! Tshirt contest!
en ik:
Look like FOK!
Die laatste heben ze erbij gemaakt ofzo om toch nog iets te verkopen.. nou.. geweldig ook weer...
Trainingspakken zijn net als de wedstrijdshirts (nog?) niet te vekrijgen. Is trouwens volgens mij niet echt trainings pak spul zoals wij dat gewend zijn, maar ook weer retro stuff.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:56 schreef Virus.NL het volgende:
Net maar even lid geworden van BNN en nu maar even een paar weken op dat shirt wachten![]()
Zijn die gele trainingspakken ook al ergens te koop? ik heb binnenkort weer een nieuw trainingspak nodig, dus het zou wel goed uitkomen als ik deze snel kan bestellen
Die trainingspakken zien er echt ontzettend gaaf uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Trainingspakken zijn net als de wedstrijdshirts (nog?) niet te vekrijgen. Is trouwens volgens mij niet echt trainings pak spul zoals wij dat gewend zijn, maar ook weer retro stuff.
Mooie shirts iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja maar ik nietJij bedoelt :
Uitslag FOK! Tshirt contest!
en ik:
Look like FOK!
Die laatste heben ze erbij gemaakt ofzo om toch nog iets te verkopen.. nou.. geweldig ook weer...
Zeker zekerquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:11 schreef Vom het volgende:
[..]
Die trainingspakken zien er echt ontzettend gaaf uit..
Hehe ja geweldig hequote:
Patser.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ruudlassche het volgende:
Trainingspakken zijn echte aanraders hoor, zitten echt lekker, en geven net dat beetje Ali G. gevoel...
WESTSIDEquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ruudlassche het volgende:
Trainingspakken zijn echte aanraders hoor, zitten echt lekker, en geven net dat beetje Ali G. gevoel...
Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef Stefkuh het volgende:
Hierbij dopen we Ruud Lassche om tot ECHTE voetballer:
Een pro lied: Ruuuudje Lassche jala lala lala
Een anti-lied: Ruudje Lassche je moeder is een hoer (sorry, het moet helaas)
Zo... nu wordt je een hele grote
Ohja.. bier, een strijker (oke we zullen hem op 10 meter afstand gooien Ruudquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten we hem nog inzegenen met een bierregen?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:33 schreef gr8w8 het volgende:
We gooien wel een banaan ananas op het veld.
AHja de IQ loze voetbalvrouw vergat ik nog sorry. Maar die vinger kan ik helaas niet terugnemen.. het is én en.. wordt je hard vanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
Doe maar niet, voor het weet zit je in de cel als bekende voetballer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef ruudlassche het volgende:
Haha, wat is dit nu weer?? Vingertje van Gorter...... ik heb liever zo'n blond mokkel aan mijn linkerarm en een brunette aan de rechter....regel dat maar, dan mag je die vinger houden
We hebben wel Saskia K. voor je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef ruudlassche het volgende:
Goed, dan zal ik dat accepteren...maar dan wil ik opzeker ook een paar groupies, of simpele dames die zich laten overhalen voor een gezellig onderonsje op een verlaten hotelkamer...oh ja, en Sacha de Boer....of is dat weer te veel gevraagd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |