quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
Uit mijn enneagram komt leider en bemiddelaar en om die laatste eigenschap wat kracht bij te zetten, dit verzoeningstopic in het kader van een vredesmissie tussen zaltbommel, den bosch en bloemendaal
Ik zei tegen Tong dat ie een blauwtje had gelopen over Van Geel, vond hemzelf wel grappig. Ik ga je nog verbazen jongenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Creatief.en jij in de rol van bemiddelaar is weer een nieuwe wereld die voor mij open gaat
idd, k kan me zo 123 weinig goede TD's bedenkenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
Een goede TD houdt het lange termijnbelang van de club voor ogen en laat zich niet door 'tijdelijke' trainers voor het karretje binden door paniekaankopen te doen.
Helaas zijn er maar weinig echt goede TD's die sterk genoeg in hun schoenen staan om niet naar de waan van de dag te handelen.
Wotte is geen goede TD dusquote:Op maandag 20 juni 2005 22:23 schreef golfer het volgende:
Een goede TD houdt het lange termijnbelang van de club voor ogen en laat zich niet door 'tijdelijke' trainers voor het karretje binden door paniekaankopen te doen.
Ploegsma deed t ook goedquote:
quote:De TD bij Ajax is al vorig jaar oktober opgestapt en daarna zijn er toch ook nog wel wat problemen geweest. Maar een TD aanstellen terwijl er al een trainer is, is volgens mij ook vragen om problemen. Omdat de TD dan niet kan werken met de trainer van zijn keuze.
Eigenlijk is er geen natuurlijke constructie mogelijk bij een voetbalclub; het lange en korte termijn overlappen elkaar voor een (groot) deel, dus als je daar verschillende mensen voor hebt zullen die altijd met elkaar in conflict kunnen komen (met kans op een prestigestrijd waar niemand beter van wordt). Maar alle macht in één hand is meestal ook niet goed voor de club.
Ook als de trainer door een bepaald bestuur is aangesteld en op een relatief korte termijn weer wordt ontslagen is die aanstelling in principe net zo goed een fout van het bestuur. Dan zou het bestuur eigenlijk tegelijk met de trainer weg moeten gaan. Maar dan is er niemand meer om een nieuwe trainer aan te stellen.
trainer en voorzitter lijkt me. Een goede communicatiemedewerker meot dat kunnen regelen daar heb je geen TD voor nodigquote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef Stpan het volgende:
Vanuit een heel ander perspectief:
Bij Sparta doken ombeurten de algemeen directeur, een lid uit de RvC en een sponsor ombeurten op in de media op dingen over het voetbal te zeggen. Onzin natuurlijk dat de laatste 2 menen zich te moeten uiten, die mensen hebben er ook de ballen verstand van. Een duidelijk aanspreekpunt voor de pers lijkt me dan wel een voordeel.
Wat doet Wim Jansen dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:06 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord laat nu zien dat het overbodig is, ze vervangen Wotte gewoon niet.
Die is Technisch Adviseur van de directie.quote:
Als het beessie maar een naam heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is Technisch Adviseur van de directie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |