Nee ik ben kwaad maar wil het er niet over hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:35 schreef DeTolk het volgende:
Goedenavond Hools, alles ok hier?
dat is idd een andere benaming daarvoor jaquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ben kwaad maar wil het er niet over hebben.
Stapel "nachttijdschriften" erbij en je shift kan niet meer stukquote:Op maandag 20 juni 2005 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft z'n eerste kop koffie ooit voor zich staan
Vanaf zaterdag nachtportier, zal toch ergens van moeten leven
Heb internet, tv en eventueel studieboeken, dus ik vermaak me welquote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Stapel "nachttijdschriften" erbij en je shift kan niet meer stuk![]()
Zit te mokken dat een topic van hem over Van Geel is gesloten.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:05 schreef DeTolk het volgende:
Wat heeft Tong?
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeelquote:Op maandag 20 juni 2005 22:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik vind het mooi geweest... nog ff wat slaap inhalen
fijne avond
Agossiequote:Op maandag 20 juni 2005 22:06 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Zit te mokken dat een topic van hem over Van Geel is gesloten.
k moet om 7 uur werkenquote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeel![]()
Ik kan ook wel redelijk slapen met dit weer.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joh, kun je echt al zo vroeg slapen met dit weer? Wij moeten morgen heel vroeg weg om op te passen, maar ik ga zo eerst es douchen en afkoelen, en over een tijdje denk ik kijken of ik dan wat kan slapen. Al ben ik wel heeeel![]()
Is het al geweest?quote:Op maandag 20 juni 2005 22:09 schreef DeTolk het volgende:
BNN's Atletico Ananas #2 : Road to the Kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |