trek je je badpak uit?quote:
Dat zou handig zijnquote:
zo laf van die plank om je in de rug aan te vallenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ging goed vandaag op het werk, zet een plank op de zaag en loop naar de zaag om het te laten zagen (*)) voel ik ineens een klap op m'n hoofd, bleek dat er een restplank besloten had om met mij mee te gaan en ff op m'n hoofd te laden.
Ach ja, ben ook door de zaag zelf aangevallen. Aan dat ding zitten twee hendels en ik haalde wat rest hout weg, neemt een van die hendels m'n shirt mee naar boven, schijnt vaker te gebeuren daar, en is ook niet gevaarlijk alleen lullig maar goed een collega kreeg die hendel in z'n zaakjequote:Op maandag 20 juni 2005 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo laf van die plank om je in de rug aan te vallen
Dat klopt maar het is echt een zeer toffe gast heb hem 2 keer gesproken toen ik zelf als pers aanwezig wasquote:Op maandag 20 juni 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Theo Reitsma ziet er echt uit als een zwerver.
quote:Op maandag 20 juni 2005 23:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Damn ging goed vandaag op het werk, zet een plank op de zaag en loop naar de zaag om het te laten zagen (*)) voel ik ineens een klap op m'n hoofd, bleek dat er een restplank besloten had om met mij mee te gaan en ff op m'n hoofd te laden.
*mental image*quote:Op maandag 20 juni 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden meldt zich zonder zwembroek bij de bar![]()
Doe maar een biertje
SLURPquote:Op maandag 20 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ice Tea voor AirRaid, met ijsklontjes!
Wat een lange dag zeg, niet normaal.
* Eilanden trekt zijn broek maar weer aanquote:Op maandag 20 juni 2005 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
*mental image*
Ik heb vandaag op ons naaktstrandje alweer genoeg mannelijke hangers gezien.
Trek die broek maar weer aan.
Alleen voor mensen met zulke goddelijke strakke lichamen als Bluezz en ik hebben, natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 23:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden trekt zijn broek maar weer aan
Wist niet dat het naaktlopen hier enkel aan Bluezz en Golfer voorbehouden was
gaat wel een uur pauze vanaf hequote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar is 10,5 uur niet teveel van het goede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |