Weet je wel dat het vers isquote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mosselsdan eet je iets wat je nog aankijkt
je weet dat je die zwarte dingen weg moet gooienquote:Op maandag 20 juni 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mosselsdan eet je iets wat je nog aankijkt
Huh? *crunsj*quote:Op maandag 20 juni 2005 16:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je weet dat je die zwarte dingen weg moet gooien
Niet generaliseren hequote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mossels? Wil je me dood hebben ofzo, die troep voer je maar aan sandman.
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
THEO
Heeft iemand dat plaatje van La bambaaaa voor mij?
Bij mij op het werk was het binnen ook erg lekker, ik had helemaal niet door dat het zo warm was, toen ik naar huis ging.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:38 schreef Againzender het volgende:
pff, warm buiten! binnen gelukkig 24 graden
op mijn werk was het een verschrikking, maar thuis alles lekker dicht gehouden, en de isolatie doet de rest. Voor die paar dagen mooi weer ga ik echt geen airco aanschaffen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij op het werk was het binnen ook erg lekker, ik had helemaal niet door dat het zo warm was, toen ik naar huis ging.
Trek jij ook je broekje even uit?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Of je koopt airco.
In Nederland had ik er ook een, ideaal als het zulk weer is.
Dat topje moet ook echt uit lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 17:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca maar ff een broodje gezond hebben gehaald. Tis écht te warm om te koken enzo.
Die doe ik net aan.quote:
Tja dat verwacht je niet hequote:Op maandag 20 juni 2005 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jesus; Ik douche me voordat ik boodschappen ga doen. Lekker verfrissend. Maar kan ik zo weer douchenIk ben nog geen kwartier weggeweest.
Ik dacht al, een onbekende naamquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Account van m'n zusje -Vaduz- hier!
Hoiquote:Op maandag 20 juni 2005 18:35 schreef --Globe-- het volgende:
Account van m'n zusje -Vaduz- hier!
M'n zusje stond nog ingelogd, had ik niet gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
Waarom zit je op een ander account?
ww vergeten ?
Uit welke periode stamt dit meesterwerk?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Schilderij gekocht voor boven de bar.
Wat vinden jullie ervan ?
[afbeelding]
Perversiequote:Op maandag 20 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Schilderij gekocht voor boven de bar.
Wat vinden jullie ervan ?
[afbeelding]
Redelijk recent werk van Aat Veldhoen.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Uit welke periode stamt dit meesterwerk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |