Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zat het nou met OV? Iedereen die met OV komt, kan met iemand meerijden? Er zijn genoeg plaatsen in auto's?
* Alicey is 16 24quote:Op zondag 19 juni 2005 19:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de mensen die mee gaan?
Zou best kunnen. Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?
Als iteejer komt, dan kom ik zws ook 9 juliquote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?
5-10 schat ik zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hoeveel kilometer is dat?
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Dat is goed te doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
5-10 schat ik zo.
Eh, dat dacht ik ook..?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.
In Utrecht eten inderdaad, maar als er geen vervoer is, is Putten dus het dichtstbijzijnde station.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.
Anderhalf à twee uur wordt dat. Vind ik prima te doen, zeker in goed gezelschap.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Natalie het volgende:
Vind dat nog best een wandel. Dat heb je niet in een half uurtje gedaan iig
Zou je in Putten niet kunnen eten?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
In Utrecht eten inderdaad, maar als er geen vervoer is, is Putten dus het dichtstbijzijnde station.
Dat was wel heen en terug toen..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Anderhalf à twee uur wordt dat. Vind ik prima te doen, zeker in goed gezelschap.
Wij hebben in Den Haag op de meet ongeveer hetzelfde gelopen in totaal schat ik.
Ik denk best wel. Ik ben er wel eens met de fiets doorheen geredenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou je in Putten niet kunnen eten?
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou je in Putten niet kunnen eten?
Ja, da's waar. De tijd die ik zei klopt ook niet, volgens mij wordt het eerder tweeëneenhalf uur. MJaar met mooi weer vind ik dat prima. Omgeving daar is wel mooi.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Dat was wel heen en terug toen..
Oh, wat is 't voor tent?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.
Voor mij niet. Maar ik heb er niet direct iets tegenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.
Klopt, een groot deel van de looptocht zal dan ook door bos gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, da's waar. De tijd die ik zei klopt ook niet, volgens mij wordt het eerder tweeëneenhalf uur. MJaar met mooi weer vind ik dat prima. Omgeving daar is wel mooi.
Tussen Utrecht en Amersfoort ligt het inderdaad zie ik net, maar da's ook niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar ik heb er niet direct iets tegen
Het ligt tussen Amersfoort en Zwollequote:Op zondag 19 juni 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en Amersfoort ligt het inderdaad zie ik net, maar da's ook niet zo'n groot verschil.
Welnee, hooguit een half uurtje.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, een groot deel van de looptocht zal dan ook door bos gaan.
Bij het gat is het trouwens nog eens 3 kwartier lopen.
Deze keer gaan er waarschijnlijk wel mensjes mee die de weg weten, dat scheelt misschien wel ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welnee, hooguit een half uurtje.
Jah, de vorige keer met die regen en het misgeïdentificeerde gat duurde het iets langer.
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze keer gaan er waarschijnlijk wel mensjes mee die de weg weten, dat scheelt misschien wel ja.
Ik denk dat ik het nu ook wel in een keer vind, maar aan de andere kant blijf ik Alicey.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerd.
Ik ga dus achter de grootste hunk aanlopenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerd.
Dan mag je hard lopen vrees ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga dus achter de grootste hunk aanlopen
Ja. De vorige keer was meneer Lynx althans bezig om zijn nieuwe zevenmijlslaarzen uit te proberen.quote:
Meneer Lynx en Co. liepen niet eens zó snel.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. De vorige keer was meneer Lynx althans bezig om zijn nieuwe zevenmijlslaarzen uit te proberen.
Je zult wel langere benen hebben dan ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Meneer Lynx en Co. liepen niet eens zó snel.. Ik had nog last van m'n been ook.
.
Maak je geen zorgen, ik moet Links nog een keer irl bespringenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zult wel langere benen hebben dan ofzo.
Dan wil ik Links ook bespringen!quote:Op zondag 19 juni 2005 20:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik moet Links nog een keer irl bespringen![]()
Hoezo?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:58 schreef Lynx666 het volgende:
Ik merk al dat ik toch hárder moet gaan lopen... !
Hij is vrij bespringbaarquote:Op zondag 19 juni 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We gaan met z'n allen Lynx bespringen begrijp ik?
I like the way you thinkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, zulke mannen zit ik op te wachten!
Neenee, ik heb eerlijk van Olga gekregen voor mijn vorige verjaardag en toen zei ze dat hij altijd heel braaf isquote:Op zondag 19 juni 2005 21:06 schreef Natalie het volgende:
Lopen? Rennen!
Wie weet neemt ie wel een fiets mee, joh!
Misschien ik dan ook wel, achtervolg ik hem op de fiets, en op de fiets kan ik wel opeens snel bewegen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:06 schreef Natalie het volgende:
Lopen? Rennen!
Wie weet neemt ie wel een fiets mee, joh!
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ik dan ook wel, achtervolg ik hem op de fiets, en op de fiets kan ik wel opeens snel bewegen.
Misschien wel, maar bij bespringen ga ik toch meer voor de intuitieve ervaring.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Word ik na het bespringen ook wetenschappelijk verklaard?.
Niets meer dan hersenspinsels.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij bespringen ga ik toch meer voor de intuitieve ervaring.
Sensueel-wetenschappelijkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Word ik na het bespringen ook wetenschappelijk verklaard?.
Ik krijg het druk geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef Reya het volgende:
Ik ga ook nog voor de moederlijk-wetenschappelijke ervaring met Natalie en de romantisch-gestoord-wetenschappelijke ervaring met Alicey
Maakt niet uit hoor. Ik raak meestal nou ook niet echt enthousiast van mijn eigen foto'squote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik daarbij opmerken dat ik de foto's die van mij gemaakt zijn op de laatste grunn-meet echt ver-schrik-ke-lijk vond?
Misschien dat ik ook mijn cam meeneem.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Maken jullie wel fotos?
Zeur nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik daarbij opmerken dat ik de foto's die van mij gemaakt zijn op de laatste grunn-meet echt ver-schrik-ke-lijk vond?
Je kunt niet?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
9 - juli wordt een probleem voor me.
Je maakt maar tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
9 - juli wordt een probleem voor me.
Een dame gaat voor lange tijd naar de States en houdt een afscheidsfeest. Ik heb nogal een goede band met haar en ik wil dat laatste feestje voor geen goud missenquote:
Absoluut. Al helemaal als jij dan ook meegaatquote:
En ik een enge stoute meneer. Vooral snachts in het bos dus dat komt wel goedquote:
Nee dat gebeurt niet. Wel vraag ik soms waar iemand naar toe gaat me zijn mandje. Vooral aan personen met een rood kapjequote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef Natalie het volgende:
Zolang je geen vacht, klauwen en puntige hoektanden ontwikkelt zodra de maan achter de wolken vandaan komt, zullen we nog wel veilig zijn, toch?
Nee, goed punt en me haren gaan er sneller af als ze erbij komenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
Groot ben je wel, maar een 'boze wolf'? Daar heb ik niets van gemerkt iig. Je gromde zelfs niet
Dat wil ik meemaken.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, goed punt en me haren gaan er sneller af als ze erbij komenMisschien moet je me echter in bepaalde sferen brengen wil ik gaan grommen
![]()
![]()
Jawel hoor, er zijn genoeg andere sterke mannen mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Ik ben eerder bang voor jou en Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Geloof me, das nog een terechte angst ook.quote:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussenquote:
Netjes een nummertje trekkenquote:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupaquote:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternachtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussen![]()
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was toch niet eng op de vorige meet?
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem hadquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Reya het volgende:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupa
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem had
Hoe ben jij dan, Natalie?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?
Niks van gemerktquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bosquote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Natalie het volgende:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternacht
He, ik had nu zo gehoopt op een slinger.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks van gemerkt![]()
* livEliveD neemt middelen mee om Alicey desnoods te kunnen platspuiten
Edit: Hiermee bedoel ik verdovende middelen en een naald!![]()
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderenquote:
Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?quote:Oh, en ik ben dus wel eng?
Walking in darkness suits mequote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bos![]()
Natalie is een lief en aardig meisje heurquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Maar wat voor verdovende middelen worden het?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Natalie is een lief en aardig meisje heur![]()
Je bent vast wel lief.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderen
Oh, maar niet aan Dagonet, en ook niet aan Lynx666. Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Mijn amnesia steekt de kop op denk ik.quote:Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?
Wat is isofluraan voor een goedje?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:08 schreef Natalie het volgende:
Middel dat gebruikt wordt om iemand onder verdoving te brengen. Wordt vooral ook veel bij dieren gebruikt. (of je dat postief of negatief op wil vatten, is aan jou)
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklarenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Tja das jullie keuze van onderzoeken danquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Reya het volgende:
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklaren![]()
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaalquote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaal
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijningquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.
Zolang ik maar niet ontleed wordt.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijning
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die de Solse Gat meeting eng begint te vinden?
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.
Ze houden zich alleen niet aan afspraken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
TRU-thers ook welquote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
Ik wil het NIET weten....quote:
En zo lul je alles wat krom is recht.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het licht van empirisch onderzoek mogen WFL'ers alles.
Het is een specialiteit van me.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En zo lul je alles wat krom is recht.![]()
Waar ging het mis in de opvoeding...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ah fijn. Dit alles gaat dus plaatsvinden in een gecontroleerde geisoleerde omgeving?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ik zal niet zeggen wat ik dacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Interessant. Ik munt namelijk uit in het kromlullen van alles wat recht is..
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk.quote:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterktequote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak kennis met iets typisch WFLs: een dirty mind
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk..
Ah, support!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterkte![]()
![]()
Hou je inquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit wordt ook weer een geile meet, begrijp ik wel.Orgies in het bos.
Anders is het niet wetenschappelijk.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef livEliveD het volgende:
Anders is het niet wetenschappelijk.![]()
Daarnaast loop ik niet echt warm voor een meet met als onderdeel een orgi. Nofi.
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerdquote:
Doetus niet zo serieus.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:44 schreef livEliveD het volgende:
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerd![]()
quote:
Ik ben gewoon mezelfquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!![]()
Nog nooit? Door niemand?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf.
Dat is nog nooit eerder gheil bevonden.
Tuuwk wel. Ze zeggen het alleen nietquote:
Rekenen we dat wel onder het TRU-aspect.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd! Gaan we jou allemaal gheil bevinden op de meet!
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk wel. Ze zeggen het alleen niet![]()
Nou, ik vind je toch best een lekker ding hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf.
Dat is nog nooit eerder gheil bevonden.
Zie je nu welquote:
quote:
Links mag er best wel wezen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, ik vind je toch best een lekker ding hoor
Ik denk pitten.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat heeft een klokhuis met slapen te maken?
Beetje traag van begrip. Je bent vergeven. Het is de hitte, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal zie ik dat soort dingen juist laat.
En ik werkte juist met bliksemsnelheid vandaag?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Beetje traag van begrip. Je bent vergeven. Het is de hitte, zullen we maar zeggen
Does niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Ben bang dat ik af moet zeggen. Die dag vertrek ik voor een week.
En ik vond 'm altijd al aardigquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hekje...En ik begon je juist aardig te vinden...
iteejer en qu zijn ook groot en sterk hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zonder jou durf ik dat gat niet in, Doffel!
Ja, maar...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:38 schreef Alicey het volgende:
iteejer en qu zijn ook groot en sterk hoor.
Met Doffy is het leuker inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is een andere datum nog een optie?
Zullen qu en iteejer waarderenquote:
Wat mij betreft een later weekend, maar deze datum is in principe tot stand gekomen als de datum waarop de meesten kunnen. Als we de datum weer gaan verschuiven dan komt er neits meer van.quote:
Waddan Reya?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:
* Reya heeft echt geen zin meer om te komen...![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:
Je hebt je dag niet echt vandaag, hè zoon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:
Kom kom, niet meteen dingen afketsen waar je eerst zoveel zin in had. Laat 't even rusten en kijk volgende week nog eens of de zin is terug gekomen. Je hoeft nu nog helemaal niets te beslissen, zoon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Ik heb elke dag mijn dag niet...maar ik ben gewoon helemaal niet meer in de stemming. ik heb het een beetje gehad met veel dingen.
*aai* ende *kroel*quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:
*knuffelkroel*quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*aai* ende *kroel*
Ja, vreemd genoeg heb ik hetzelfde de laatste tijd. Weet niet wat het is, maar ik heb het ook gehad met bepaalde dingen. Ik post ook weer een stuk minder enzo.
Ik probeer overigens nog wél te komen, maar zeg ook nog niks definitief toe.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef Doffy het volgende:
Ik kan bij deze definitief niet op de 9e. Later wordt pas later als in eind augustus/september.
Hodferquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef Doffy het volgende:
Ik kan bij deze definitief niet op de 9e. Later wordt pas later als in eind augustus/september.
Goede samenvattingquote:Op zondag 3 juli 2005 10:36 schreef Natalie het volgende:
Dan moeten we ze maar gaan schoppen, LS. Daar zijn we goed in
Oké, qua OP: Tuinhekkie heeft een zomerkamp rond die tijd, dus die kon zws niet.
Alicey komt wel!
Iteejer wil komen, maar het hangt even van 't werk af
livEliveD wil ook komen, maar heeft nogal een turbulent leventje.
LS komt
Lynx666 wil komen, maar is nog niet zeker
Mijn zoon Reya idem.
Ik zal erbij zijn als mijn lift ook komt
Mirage komt ook
Qua Viperdesign en qu63 en jogy weet ik het eigenlijk niet.
Jah, zit te twijfelen of ik de nacht daar doorhaal, een slaapzakje meeneem, of de eerste de beste uit zijn warme bed trap.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Natalie het volgende:
Vipertje niet? Bah
En jij Lynx666, of kom je daar later deze week nog op terug?
Je hebt nog iets minder dan een weekje om te bedenken of je dat slaapzakkie meeneemt of nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, zit te twijfelen of ik de nacht daar doorhaal, een slaapzakje meeneem, of de eerste de beste uit zijn warme bed trap..
En slaapzak mee!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik hoop dat het superwarm wordt! Het lijkt me erg gezellig om daar een nachtje samen te zitten. Wel chipsen enzo mee!
Net als de vorige keren dat ik er was dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt volgens de voorspellingen geen mooi weer... Buien...
Het ligt dus aan jou.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:08 schreef Alicey het volgende:
Net als de vorige keren dat ik er was dus.
Waar hangt het nog van af?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Lynx666 het volgende:
Twijfelachtig..
Ik heb hem er op attent gemaakt dat het vol is, dus wie weet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iteejer zat in het volle topic te posten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef iteejer het volgende:
Mijn hypothese omtrent waarneming van 'verschijningen' of 'indrukken' en het 'spirituele'. Dit was een antwoord op iemand die bang is in het donker.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op dat soort ervaringen van heel veel mensen baseer ik mijn idee dat een onbewust onderontwikkeld deel van ons 'aansluit' op een 'ander' soort wereld.
Waarbij dat 'aansluiten' zowel als dat 'ander soort wereld' natuurlijk wel even wat raadsels oproept.
Stel nou es dat er inderdaad een ander soort wereld, of een andere soort van bekijken van de wereld, bestaat. Een niet tijdgebonden manier, maar veel meer holistisch. Waar alle tijd samengebald zit in één enkele waarneming. Zo'n beetje zoals je terug kunt denken aan iets uit het verleden, een bepaalde gebeurtenis zien als één geheel, waairn je dan zoor denken en aandacht richten weer specifieke onderdelen uit kunt isoleren.
Alleen, dat holistische beperkt zich niet tot beelden uit het verleden die je zelf hebt meegemaakt, maar behelst alles: verleden én toekomst; en niet alleen jouw plek daarin, maar veel completer, gewoon alles.
Dat dus wat betreft 'de andere wereld(beschouwing)'
En dat aansluiten? Ja, je bewuste waarneming is gebaseerd op een voorgrond-achtergrond differentiatie, maw, je aandacht richten op één ding, en de rest ff vergeten. Een hele nuttige benadering om specifieke problemen op te lossen of specifieke taken uit te voeren.
Onze cultuur legt hier zeer eenzijdig de nadruk op.
Zó erg zelfs, dat het 'je aandacht richten op één ding en de rest ff vergeten' omgevormd is tot een algemener 'je aandacht richten op één specifieke soort waarneming en de rest bestaat niet'.
Maar goed, die andere wereldbeschouwing is er al met al wél. Onze waarneming, onze bewustwording daarvan én onze acceptatie daarvan is echter een ondergeschoven kindje. We leren patronen te zien, we leren lezen, we leren van alles, maar níet dat.
Als we in deze al iets leren is het dat het niet bestaat.
Maar
Die wereld laat zich door die ontkenning niet verwijderen. Want je neemt het wel degelijk waar, alleen, volkomen ongetraind om daar iets mee te doen. Overdag overstemt door de dingen van de dag - de blauwe heldere lucht, die vrijeid en transparantie suggereert, maar die in wezen een blokkade is. Want kun jij bv sterren zien overdag?
Snachts zie je die sterren wel. Snachts in je donkere bedje zie je verder niet zoveel. Wel die andere waarneming van die holistische wereldbeschouwing. Alleen zíe je die niet, je kunt er ook weinig mee door die ongeoefendheid en die ontkenning.
Maar je angst is er, die is reeel, een gevoel, op dat moment bijna een zekerheid, hoe erg je het ook wegrationaliseert.
Sporen dus van een holistische waarneming, oninterpreteerbaar. Ooit vermoedelijk gebruikt om naderend onheil, dat je met je normale zintuigen niet kon zien, tóch te kunnen gebruiken. En misschien daarom gekoppeld aan ontwijkingsreacties, aan angst en vluchtgedrag.
Dieren hebben het nog: voor de tsunami er daadwerkelijk was vluchten ze naar hogere oorden...
Je bent echter een modern mens. Alles wat je gewaar wordt wil je duiden. Gaat automatisch. Zo erg dat je bijna niet meer in staat bent vormen te zien zonder dat ze al direct als een bepaald iets geduid worden.
(Daarom proberen veel kunstuitingen juist wél iets weer te geven wat niet direct wordt ingevuld en geduid, en komen ze met nonfiguratieve vormen.)
Snachts zie je ook allerlei vage vormen.
Te weinig licht, te weinig info om al die vage vlekken, deels ook veroorzaakt door 'ruis' in je eigen waarnemingssysteem (netvlies etc) te duiden.
En dan komt die onbewuste holistische waarneming wat meer aan de beurt: daardoor krijg je allerlei indrukken, die je niet kunt vertalen in plaats en tijdgebonden vormen binnen.
En zo kán het gebeuren dat die indrukken die je binnenkrijgt, zichzelf gaan uitdrukken in de vage vormen die je snachts ziet. Zo werken (naar eigen zeggen ook) veel van die piskijkers, kristallenbollenstaarders en botjes-in-as leggers: toevalsvormen krijgen een betekenis en vorm, zoals je een boom in de wolken kan zien, maar dan gestuurd door niet rechstreeks waarneembare informatie uit die holistische wereld.
Als je dat teveel tegenhoudt, kan het zijn dat het enige wat overblijft is de vage angst en onbestemde gevoel van 'wegwezen, er zit iets'. De oude vluchtreactie is al wat er dan nog over is van het contact met het holistische.
---------------------------------------------------------------------------------------------
so far
So far mijn pogingen om ene discussie op te starten. Ik denk dat ik mijn oproep aan WFL-ers om hierop te reageren ook in het gesloten topic gezet heb.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef iteejer het volgende:
Maarrr, lets get in detail
Er is dus een meet en een premeet.
De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.
Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.
Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.
Wie komt waar?
Wie rijdt met wie mee?
Kun je me voor de zekerheid even je telefoonnummer mailen zodat ik eventueel contact kan zoeken als ik het niet kan vinden ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
So far mijn pogingen om ene discussie op te starten. Ik denk dat ik mijn oproep aan WFL-ers om hierop te reageren ook in het gesloten topic gezet heb.
Bedoeling zou zijn om vanaf 1800 in Utrecht af te spreken, en van daaruit verder
Dat is ook wat ik begrijp ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef jogy het volgende:
Dus als je niet meedoet met de premeet dan om 21:15 bij de tolnegen?
Yepzquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:53 schreef jogy het volgende:
Dus als je niet meedoet met de premeet dan om 21:15 bij de tolnegen?
6 posts omhoog, oh leesblinde kip, staat dit:quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Waar in Utrecht spreken we af? Of zie ik weer iets over het hoofd?
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef iteejer het volgende:
Maarrr, lets get in detail
Er is dus een meet en een premeet.
De premeet is in Utrecht, Hoog-Catharijne, de eettent bij de roltrappen naar de uitgang bij de schouwburg en jaarbeurs.
Het planneke is, dat we daar verzamelen en van daaruit met auto's vetrekken.
Vertrek van daar zal ergens rond 2100 zijn; dan zijn we rond 21:15 - 21:30 bij de parkeerplaats Tolnegen op de A1, alwaar we eventueel anderen oppikken die niet met de auto de enge stad in willen.
Direct na die parkeerplaats is de afslag die we moeten hebben.
We zullen dan naar verwachting ergens rond 2230 bij het gat aankomen.
Wie komt waar?
Wie rijdt met wie mee?
Ga em maar een beetje aaien dan, en zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef Natalie het volgende:
livEliveD is brak, hoor ik net
We moeten 'm een beetje ontzien
Wat moeten we dán de hele nacht doen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:36 schreef ReCreative het volgende:
Ik wil wel graag mee maar ik ga niet als het de bedoeling is dat we daar 'gezellig gaan zitten chipsen' (no offence lupa). Dat is niet bepaald de associatie die ik maak bij die plek.
Ervaren en onderzoeken. En natuurlijk wel gezellig kletsenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat moeten we dán de hele nacht doen?
Ben bang dat ik dan een dreun krijgquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ga em maar een beetje aaien dan, en zo
Goede vraag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is btw toch niet de bedoeling dat we daar de hele nacht gaan zitten?
Nou, de laatste trein vanuit Putten zal wel niet erg laat vertrekken denk ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is btw toch niet de bedoeling dat we daar de hele nacht gaan zitten?
Klopt. De nachttreinen rijden gewoon vanuit Utrecht. Er rijden echter geen reguliere treinen 's nachts. Om 4 uur vertrekt de laatste nachttrein vanuit Utrecht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik zie net dat we gewoon vanuit Utrecht al met de auto gaan? Daar rijdt zeker gewoon de nachttrein?
Okeequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Klopt. De nachttreinen rijden gewoon vanuit Utrecht. Er rijden echter geen reguliere treinen 's nachts. Om 4 uur vertrekt de laatste nachttrein vanuit Utrecht.
Ik zou niet durvenquote:
Volgens weer.nl is alles mogelijk. Zon, wolken en regen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:20 schreef iteejer het volgende:
Weet iemand een weersverwachting voor morgenavond en -nacht?
Van zaterdag richting zondag wordt het droog. We kunnen dus alle kanten op. Volgens mijn moeder wordt het mooi weer. En mijn moeder heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:20 schreef iteejer het volgende:
Weet iemand een weersverwachting voor morgenavond en -nacht?
Lijkt me best gezellig. Ik neem iig een slaapzak en een dikke trui mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:29 schreef iteejer het volgende:
Dus een overnachting ter plekke zou mogelijk zijn
Is wel speciaal. Kan ik uit ervaring zeggen
Ik ga het niet testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |