Jawel hoor, er zijn genoeg andere sterke mannen mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Ik ben eerder bang voor jou en Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Geloof me, das nog een terechte angst ook.quote:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussenquote:
Netjes een nummertje trekkenquote:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupaquote:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternachtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussen![]()
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was toch niet eng op de vorige meet?
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem hadquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Reya het volgende:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupa
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem had
Hoe ben jij dan, Natalie?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?
Niks van gemerktquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bosquote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Natalie het volgende:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternacht
He, ik had nu zo gehoopt op een slinger.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks van gemerkt![]()
* livEliveD neemt middelen mee om Alicey desnoods te kunnen platspuiten
Edit: Hiermee bedoel ik verdovende middelen en een naald!![]()
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderenquote:
Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?quote:Oh, en ik ben dus wel eng?
Walking in darkness suits mequote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bos![]()
Natalie is een lief en aardig meisje heurquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Maar wat voor verdovende middelen worden het?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Natalie is een lief en aardig meisje heur![]()
Je bent vast wel lief.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderen
Oh, maar niet aan Dagonet, en ook niet aan Lynx666. Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Mijn amnesia steekt de kop op denk ik.quote:Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?
Wat is isofluraan voor een goedje?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:08 schreef Natalie het volgende:
Middel dat gebruikt wordt om iemand onder verdoving te brengen. Wordt vooral ook veel bij dieren gebruikt. (of je dat postief of negatief op wil vatten, is aan jou)
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklarenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Tja das jullie keuze van onderzoeken danquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Reya het volgende:
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklaren![]()
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaalquote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaal
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijningquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.
Zolang ik maar niet ontleed wordt.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijning
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die de Solse Gat meeting eng begint te vinden?
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.
Ze houden zich alleen niet aan afspraken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
TRU-thers ook welquote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
Ik wil het NIET weten....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |