He, ik had nu zo gehoopt op een slinger.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niks van gemerkt![]()
* livEliveD neemt middelen mee om Alicey desnoods te kunnen platspuiten
Edit: Hiermee bedoel ik verdovende middelen en een naald!![]()
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderenquote:
Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?quote:Oh, en ik ben dus wel eng?
Walking in darkness suits mequote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bos![]()
Natalie is een lief en aardig meisje heurquote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
Maar wat voor verdovende middelen worden het?
quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Natalie is een lief en aardig meisje heur![]()
Je bent vast wel lief.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Uhmmm... no comment. Vraag dat maar aan anderen
Oh, maar niet aan Dagonet, en ook niet aan Lynx666. Oh en over livEliveDs oordeel ben ik ook niet zeker
Mijn amnesia steekt de kop op denk ik.quote:Nee, jij bent juist oké. Dat hadden we toch al vastgesteld?
Wat is isofluraan voor een goedje?quote:Op maandag 20 juni 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met een mengsel van zuurstof en isofluraan.
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:08 schreef Natalie het volgende:
Middel dat gebruikt wordt om iemand onder verdoving te brengen. Wordt vooral ook veel bij dieren gebruikt. (of je dat postief of negatief op wil vatten, is aan jou)
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
Hmm ik zat eerder te denken aan iets als heroine ofzo.
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklarenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat WFL'ers de hypothese ongeldig gaan vinden als we middelen inzetten die het waarnemingsvermogen 'vertroebelen'.
Tja das jullie keuze van onderzoeken danquote:Op maandag 20 juni 2005 13:23 schreef Reya het volgende:
Oh, we zijn arrogant genoeg om alle non-materiele hypothesen bij voorbaat nietig te verklaren![]()
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaalquote:Op maandag 20 juni 2005 13:24 schreef Alicey het volgende:
Alsof ik platgespoten wel helder waarneem.
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar de invloed die je dan hebt op de rest is wel minimaal
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijningquote:Op maandag 20 juni 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm ik vraag me af of ik uberhaupt invloed heb op de rest.
Zolang ik maar niet ontleed wordt.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
We bestuderen jou gewoon als zijnde een onverklaarbare verschijning
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die de Solse Gat meeting eng begint te vinden?
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
De soep wordt minder heet gegeten dan opgediend. Op de laatste WFL-meet is Lupa ook niet gekruisigd en ik heb geen slaag gehad.
Ze houden zich alleen niet aan afspraken.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
TRU-thers ook welquote:Op maandag 20 juni 2005 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Idd, eigenlijk zijn WFL-ers best goed te doen
Ik wil het NIET weten....quote:
En zo lul je alles wat krom is recht.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het licht van empirisch onderzoek mogen WFL'ers alles.
Het is een specialiteit van me.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En zo lul je alles wat krom is recht.![]()
Waar ging het mis in de opvoeding...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ah fijn. Dit alles gaat dus plaatsvinden in een gecontroleerde geisoleerde omgeving?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ik zal niet zeggen wat ik dacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Interessant. Ik munt namelijk uit in het kromlullen van alles wat recht is..
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk.quote:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterktequote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak kennis met iets typisch WFLs: een dirty mind
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk..
Ah, support!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterkte![]()
![]()
Hou je inquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit wordt ook weer een geile meet, begrijp ik wel.Orgies in het bos.
Anders is het niet wetenschappelijk.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef livEliveD het volgende:
Anders is het niet wetenschappelijk.![]()
Daarnaast loop ik niet echt warm voor een meet met als onderdeel een orgi. Nofi.
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerdquote:
Doetus niet zo serieus.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:44 schreef livEliveD het volgende:
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerd![]()
quote:
Ik ben gewoon mezelfquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!![]()
Nog nooit? Door niemand?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf.
Dat is nog nooit eerder gheil bevonden.
Tuuwk wel. Ze zeggen het alleen nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |