En zo lul je alles wat krom is recht.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vanuit het licht van empirisch onderzoek mogen WFL'ers alles.
Het is een specialiteit van me.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En zo lul je alles wat krom is recht.![]()
Waar ging het mis in de opvoeding...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ah fijn. Dit alles gaat dus plaatsvinden in een gecontroleerde geisoleerde omgeving?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent mijn proefpersoon, in alle betekenissen van het woord![]()
Ik zal niet zeggen wat ik dacht.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Interessant. Ik munt namelijk uit in het kromlullen van alles wat recht is..
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk.quote:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterktequote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak kennis met iets typisch WFLs: een dirty mind
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
Bij eventuele emotionele en/of lichamelijke beschadigingen hou ik jou persoonlijk verantwoordelijk..
Ah, support!quote:Op maandag 20 juni 2005 17:05 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee. Ik wens je in ieder geval veel sterkte![]()
![]()
Hou je inquote:Op maandag 20 juni 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit wordt ook weer een geile meet, begrijp ik wel.Orgies in het bos.
Anders is het niet wetenschappelijk.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:33 schreef livEliveD het volgende:
Anders is het niet wetenschappelijk.![]()
Daarnaast loop ik niet echt warm voor een meet met als onderdeel een orgi. Nofi.
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerdquote:
Doetus niet zo serieus.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:44 schreef livEliveD het volgende:
Er wordt vast ook wel eens in SEX een meeting georganiseerd![]()
quote:
Ik ben gewoon mezelfquote:Op maandag 20 juni 2005 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja zeg, jij gheilt dat arme joch op. Ik niet hoor!![]()
Nog nooit? Door niemand?quote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf.
Dat is nog nooit eerder gheil bevonden.
Tuuwk wel. Ze zeggen het alleen nietquote:
Rekenen we dat wel onder het TRU-aspect.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd! Gaan we jou allemaal gheil bevinden op de meet!
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk wel. Ze zeggen het alleen niet![]()
Nou, ik vind je toch best een lekker ding hoorquote:Op maandag 20 juni 2005 17:52 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben gewoon mezelf.
Dat is nog nooit eerder gheil bevonden.
Zie je nu welquote:
quote:
Links mag er best wel wezen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2005 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, ik vind je toch best een lekker ding hoor
Ik denk pitten.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat heeft een klokhuis met slapen te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |