I like the way you thinkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, zulke mannen zit ik op te wachten!
Neenee, ik heb eerlijk van Olga gekregen voor mijn vorige verjaardag en toen zei ze dat hij altijd heel braaf isquote:Op zondag 19 juni 2005 21:06 schreef Natalie het volgende:
Lopen? Rennen!
Wie weet neemt ie wel een fiets mee, joh!
Misschien ik dan ook wel, achtervolg ik hem op de fiets, en op de fiets kan ik wel opeens snel bewegen.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:06 schreef Natalie het volgende:
Lopen? Rennen!
Wie weet neemt ie wel een fiets mee, joh!
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien ik dan ook wel, achtervolg ik hem op de fiets, en op de fiets kan ik wel opeens snel bewegen.
Misschien wel, maar bij bespringen ga ik toch meer voor de intuitieve ervaring.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Word ik na het bespringen ook wetenschappelijk verklaard?.
Niets meer dan hersenspinsels.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel, maar bij bespringen ga ik toch meer voor de intuitieve ervaring.
Sensueel-wetenschappelijkquote:Op zondag 19 juni 2005 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Word ik na het bespringen ook wetenschappelijk verklaard?.
Ik krijg het druk geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef Reya het volgende:
Ik ga ook nog voor de moederlijk-wetenschappelijke ervaring met Natalie en de romantisch-gestoord-wetenschappelijke ervaring met Alicey
Maakt niet uit hoor. Ik raak meestal nou ook niet echt enthousiast van mijn eigen foto'squote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik daarbij opmerken dat ik de foto's die van mij gemaakt zijn op de laatste grunn-meet echt ver-schrik-ke-lijk vond?
Misschien dat ik ook mijn cam meeneem.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:21 schreef Lynx666 het volgende:
Maken jullie wel fotos?
Zeur nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Mag ik daarbij opmerken dat ik de foto's die van mij gemaakt zijn op de laatste grunn-meet echt ver-schrik-ke-lijk vond?
Je kunt niet?quote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
9 - juli wordt een probleem voor me.
Je maakt maar tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
9 - juli wordt een probleem voor me.
Een dame gaat voor lange tijd naar de States en houdt een afscheidsfeest. Ik heb nogal een goede band met haar en ik wil dat laatste feestje voor geen goud missenquote:
Absoluut. Al helemaal als jij dan ook meegaatquote:
En ik een enge stoute meneer. Vooral snachts in het bos dus dat komt wel goedquote:
Nee dat gebeurt niet. Wel vraag ik soms waar iemand naar toe gaat me zijn mandje. Vooral aan personen met een rood kapjequote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef Natalie het volgende:
Zolang je geen vacht, klauwen en puntige hoektanden ontwikkelt zodra de maan achter de wolken vandaan komt, zullen we nog wel veilig zijn, toch?
Nee, goed punt en me haren gaan er sneller af als ze erbij komenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
Groot ben je wel, maar een 'boze wolf'? Daar heb ik niets van gemerkt iig. Je gromde zelfs niet
Dat wil ik meemaken.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, goed punt en me haren gaan er sneller af als ze erbij komenMisschien moet je me echter in bepaalde sferen brengen wil ik gaan grommen
![]()
![]()
Jawel hoor, er zijn genoeg andere sterke mannen mee.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Ik ben eerder bang voor jou en Aliceyquote:Op maandag 20 juni 2005 11:39 schreef Natalie het volgende:
Jij denkt nog levend uit dat bos te komen, Alicey?
Geloof me, das nog een terechte angst ook.quote:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussenquote:
Netjes een nummertje trekkenquote:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupaquote:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternachtquote:Op maandag 20 juni 2005 11:44 schreef livEliveD het volgende:
Ik lag een bewuste nacht niet voor niks met een houten staak onder me kussen![]()
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was toch niet eng op de vorige meet?
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, je was eigenlijk best rustig en lief...
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem hadquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Reya het volgende:
Afgelopen zater zette je me nog op de trein naar justme. Zometeen moet ik na de meet verplicht mee terug met Alicey of Lupa
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha. Je zei idd de volgende dag dat je een schorre stem had
Hoe ben jij dan, Natalie?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zolang je niet zo wordt als ik, vind ik alles best. En Lupa is zo eng nog niet, toch?
Niks van gemerktquote:Op maandag 20 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
En dan moet je je nog bedenken dat ik voor mijn doen erg druk en fel was op die meet.
Nou ja, gelukkig word je ook moe van wandelen in het bosquote:Op maandag 20 juni 2005 11:45 schreef Natalie het volgende:
Nou... ik word wel eens wakker met van die enge hoektanden enzo.. en ben extreem gevoelig voor zonlicht. Kan dan nog maar net de neiging onderdrukken om eens lekker te bijten. 't Is dat ik zo moe was gisternacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |