Beetje traag van begrip. Je bent vergeven. Het is de hitte, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 20 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal zie ik dat soort dingen juist laat.

En ik werkte juist met bliksemsnelheid vandaag?quote:Op maandag 20 juni 2005 20:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Beetje traag van begrip. Je bent vergeven. Het is de hitte, zullen we maar zeggen

Does niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Ben bang dat ik af moet zeggen. Die dag vertrek ik voor een week.

En ik vond 'm altijd al aardigquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hekje...En ik begon je juist aardig te vinden...

iteejer en qu zijn ook groot en sterk hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zonder jou durf ik dat gat niet in, Doffel!

Ja, maar...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:38 schreef Alicey het volgende:
iteejer en qu zijn ook groot en sterk hoor.

Met Doffy is het leuker inderdaad.quote:

quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is een andere datum nog een optie?

Zullen qu en iteejer waarderenquote:

Wat mij betreft een later weekend, maar deze datum is in principe tot stand gekomen als de datum waarop de meesten kunnen. Als we de datum weer gaan verschuiven dan komt er neits meer van.quote:

Waddan Reya?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:
* Reya heeft echt geen zin meer om te komen...![]()

quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:

Je hebt je dag niet echt vandaag, hè zoon?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:

Kom kom, niet meteen dingen afketsen waar je eerst zoveel zin in had. Laat 't even rusten en kijk volgende week nog eens of de zin is terug gekomen. Je hoeft nu nog helemaal niets te beslissen, zoon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:03 schreef Reya het volgende:
Ik heb elke dag mijn dag niet...maar ik ben gewoon helemaal niet meer in de stemming. ik heb het een beetje gehad met veel dingen.

*aai* ende *kroel*quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:44 schreef Reya het volgende:

*knuffelkroel*quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
*aai* ende *kroel*
Ja, vreemd genoeg heb ik hetzelfde de laatste tijd. Weet niet wat het is, maar ik heb het ook gehad met bepaalde dingen. Ik post ook weer een stuk minder enzo.
Ik probeer overigens nog wél te komen, maar zeg ook nog niks definitief toe.

quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef Doffy het volgende:
Ik kan bij deze definitief niet op de 9e. Later wordt pas later als in eind augustus/september.

Hodferquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:23 schreef Doffy het volgende:
Ik kan bij deze definitief niet op de 9e. Later wordt pas later als in eind augustus/september.

Goede samenvattingquote:Op zondag 3 juli 2005 10:36 schreef Natalie het volgende:
Dan moeten we ze maar gaan schoppen, LS. Daar zijn we goed in
Oké, qua OP: Tuinhekkie heeft een zomerkamp rond die tijd, dus die kon zws niet.
Alicey komt wel!
Iteejer wil komen, maar het hangt even van 't werk af
livEliveD wil ook komen, maar heeft nogal een turbulent leventje.
LS komt
Lynx666 wil komen, maar is nog niet zeker
Mijn zoon Reya idem.
Ik zal erbij zijn als mijn lift ook komt
Mirage komt ook
Qua Viperdesign en qu63 en jogy weet ik het eigenlijk niet.

Jah, zit te twijfelen of ik de nacht daar doorhaal, een slaapzakje meeneem, of de eerste de beste uit zijn warme bed trap.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Natalie het volgende:
Vipertje niet? Bah
En jij Lynx666, of kom je daar later deze week nog op terug?

Je hebt nog iets minder dan een weekje om te bedenken of je dat slaapzakkie meeneemt of nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah, zit te twijfelen of ik de nacht daar doorhaal, een slaapzakje meeneem, of de eerste de beste uit zijn warme bed trap..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |