Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe zat het nou met OV? Iedereen die met OV komt, kan met iemand meerijden? Er zijn genoeg plaatsen in auto's?
* Alicey is 16 24quote:Op zondag 19 juni 2005 19:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van de mensen die mee gaan?
Zou best kunnen. Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?
Als iteejer komt, dan kom ik zws ook 9 juliquote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Als iteejer en Syl komen wel ja.. Maar anders gaan we gewoon met zijn allen lopen vanaf Putten?
5-10 schat ik zo.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hoeveel kilometer is dat?
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:21 schreef Alicey het volgende:
Dat is goed te doen.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Alicey het volgende:
5-10 schat ik zo.
Eh, dat dacht ik ook..?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.
In Utrecht eten inderdaad, maar als er geen vervoer is, is Putten dus het dichtstbijzijnde station.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, Putten, ik dacht dat we in Utrecht gingen afspreken.
Anderhalf à twee uur wordt dat. Vind ik prima te doen, zeker in goed gezelschap.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Natalie het volgende:
Vind dat nog best een wandel. Dat heb je niet in een half uurtje gedaan iig
Zou je in Putten niet kunnen eten?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
In Utrecht eten inderdaad, maar als er geen vervoer is, is Putten dus het dichtstbijzijnde station.
Dat was wel heen en terug toen..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Anderhalf à twee uur wordt dat. Vind ik prima te doen, zeker in goed gezelschap.
Wij hebben in Den Haag op de meet ongeveer hetzelfde gelopen in totaal schat ik.
Ik denk best wel. Ik ben er wel eens met de fiets doorheen geredenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou je in Putten niet kunnen eten?
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zou je in Putten niet kunnen eten?
Ja, da's waar. De tijd die ik zei klopt ook niet, volgens mij wordt het eerder tweeëneenhalf uur. MJaar met mooi weer vind ik dat prima. Omgeving daar is wel mooi.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Dat was wel heen en terug toen..
Oh, wat is 't voor tent?quote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.
Voor mij niet. Maar ik heb er niet direct iets tegenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vast wel, maar naar Putten met het OV moet je volgens mij toch sowieso langs Utrecht, en daar is een gezellige tent die altijd ruimte heeft voor fokkers. Dat is bovendien op HC, dus direct het station zeg maar.
Klopt, een groot deel van de looptocht zal dan ook door bos gaan.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, da's waar. De tijd die ik zei klopt ook niet, volgens mij wordt het eerder tweeëneenhalf uur. MJaar met mooi weer vind ik dat prima. Omgeving daar is wel mooi.
Tussen Utrecht en Amersfoort ligt het inderdaad zie ik net, maar da's ook niet zo'n groot verschil.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor mij niet. Maar ik heb er niet direct iets tegen
Het ligt tussen Amersfoort en Zwollequote:Op zondag 19 juni 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en Amersfoort ligt het inderdaad zie ik net, maar da's ook niet zo'n groot verschil.
Welnee, hooguit een half uurtje.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, een groot deel van de looptocht zal dan ook door bos gaan.
Bij het gat is het trouwens nog eens 3 kwartier lopen.
Deze keer gaan er waarschijnlijk wel mensjes mee die de weg weten, dat scheelt misschien wel ja.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Welnee, hooguit een half uurtje.
Jah, de vorige keer met die regen en het misgeïdentificeerde gat duurde het iets langer.
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerdquote:Op zondag 19 juni 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deze keer gaan er waarschijnlijk wel mensjes mee die de weg weten, dat scheelt misschien wel ja.
Ik denk dat ik het nu ook wel in een keer vind, maar aan de andere kant blijf ik Alicey.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerd.
Ik ga dus achter de grootste hunk aanlopenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, maar nu loop zelfs ik niet meer verkeerd.
Dan mag je hard lopen vrees ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ga dus achter de grootste hunk aanlopen
Ja. De vorige keer was meneer Lynx althans bezig om zijn nieuwe zevenmijlslaarzen uit te proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |