quote:
Zo jong al... Arm ventje.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker bier gedronken met pa, ma, opa en oma bij het nieuwe muziekgebouw bij de passengerterminal.
Ik ook, wel lekker koud uit de koelkastquote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk nog biertje pakt.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfersquote:Op zondag 19 juni 2005 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar vind je die cijferts?
ML is mij ook iets te gay dit jaar. Maar misschien dat ik toch wel gaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
DV is geen fuck aan lijkt me, Mysteryland is me dit jaar ook niet hard genoeg
Niet al te letterlijk hoop ikquote:Op zondag 19 juni 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Mooie score tong. Je gaat Yvonne nog voor de herfst pakken denk ik!
voor wie hoop je datquote:
Precies, ze heeft me al vaak genoeg proberen te verleiden.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Yvonne is al jaren heimelijk op tong.
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Yvonne is al jaren heimelijk op tong.
Dan ben ik veiligquote:Op zondag 19 juni 2005 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapen
Dat denk jij, maar een ervaren man met opmerkelijke tong gaat er af en toe best wel in bij d'r, vermoed ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapen
Onverwacht goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Popolon, hoe was je concert?
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:13 schreef popolon het volgende:
popolon ( + 12 )
Eigenlijk veel te veel.
mogge trouwens.
Naar welk concert ben je geweest?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Onverwacht goed.
Veel nummers van het nieuwe album die ik helaas nog maar 1 keer gehoord heb maar wel lekker veel rock 'n roll.
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar een ervaren man met opmerkelijke tong gaat er af en toe best wel in bij d'r, vermoed ik.
En tong ziet er nog uit als 19, dat scheelt wel.quote:
ESPN tong, ESPN.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?
Leukquote:Op zondag 19 juni 2005 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN tong, ESPN.
Maquil: Oasis in Detroit.
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 17:17 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga bier halen.
En dominator.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Owhja. Feesten zatquote:
Helaas niet, daar kom je eigenlijk voorquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Maakten de Gallaghers geen ruzie?
Sensation kom je nooit binnen zonder ticketsquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Vorig jaar mensen wel. En we kunnen dezelfde route nemen als vorige weekquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sensation kom je nooit binnen zonder tickets![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
DV is geen fuck aan lijkt me, Mysteryland is me dit jaar ook niet hard genoeg
Ja gek he.quote:
En gelijk OASIS erachteraan, alsof ze weten dat Pop luisterd.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:48 schreef popolon het volgende:
Heb het verslag van Jack in combinatie met de voorbeschouwing van Pistons - Spurs opstaan.
Het wordt wat onoverzichtelijk.
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En gelijk OASIS erachteraan, alsof ze weten dat Pop luisterd.
Je hebt em zeker zelf aangevraagd?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:53 schreef popolon het volgende:
[..]Man, dit nummer was super gisteren.
Wel toevallig.
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Hoop ik voor je, zoals het er nu uitziet wordt het een heeeeleee saaie racequote:Op zondag 19 juni 2005 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting broer; eten en F1 kijken
Banden problemen bij Michelinquote:Op zondag 19 juni 2005 18:37 schreef tong80 het volgende:
Wat is er aan de hand dan ? Waarom rijden ze nietr ?
quote:Michelin zal de zeven Formule 1-teams die zij voorziet van banden niet laten racen vandaag in Indianapolis. Dit liet Michelin weten in reactie op een bericht dat de FIA naar Michelin stuurde. In dat bericht liet de FIA weten dat Michelin niet met nieuwe banden hoeft te komen voor de race en dat er geen chicane in de laatste bocht van het circuit gemaakt wordt.
Dit betekent dat Renault, McLaren, Williams, Toyota, Sauber, Red Bull en BAR niet zullen deelnemen aan de negende ronde van het Formule 1-kampioenschap. Het is op dit moment nog erg onduidelijk wat er nu gaat gebeuren. Zal de FIA de race van start laten gaan en zien we dan dus slechts zes auto's aan de start? (Ferrari, Jordan en Minardi) Zal de race niet doorgaan of zal de FIA dan toch nog overstag gaan?
De unieke bandensoap in Indianapolis dreigt uit te lopen op een gigantische chaos. De Formule 1-wereld wacht met spanning op de nieuwste ontwikkelingen...
Leuk manquote:Op zondag 19 juni 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen.. zo weer terug van kamp...
Nu ben ik moe
Wat een energie hebben de kids... maar het was echt super gezellig!!
Dat kan niet want als er minder dan 6 auto's zijn wordt de race afgebrokenquote:Op zondag 19 juni 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
lijkt er nu dus op dat alleen Ferrari gaat rijden?
Aangezien jordan en minardi nu ook een chicane willen
Jammerquote:Op zondag 19 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat kan niet want als er minder dan 6 auto's zijn wordt de race afgebroken
vertel mij wat!! ik moet zorgen dat ik redelijk uitgerust over 2 weken op kamp gaquote:Op zondag 19 juni 2005 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen.. zo weer terug van kamp...
Nu ben ik moe
Wat een energie hebben de kids... maar het was echt super gezellig!!
quote:Op zondag 19 juni 2005 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
vertel mij wat!! ik moet zorgen dat ik redelijk uitgerust over 2 weken op kamp ga![]()
godsamme ik ook wel volgens mij. wat zuipenquote:
Ik ben blij dat ik weet waar het zkh is mocht er iets voorvallen! Er moet nog veel gebeuren voor het kamp en er zijn nog ouders die niet volledig betaald hebbenquote:Op zondag 19 juni 2005 19:30 schreef appelsientje het volgende:
Maar ze zijn wel allemaal heel thuis gekomen
je mag die van mij wel hebben, die heeft nét goeie diensten gedaanquote:
Hehe dat herken ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik weet waar het zkh is mocht er iets voorvallen! Er moet nog veel gebeuren voor het kamp en er zijn nog ouders die niet volledig betaald hebben![]()
Wat is er aan de hand dan, heb hier geen tv nl.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef golfer het volgende:
Wat een zooitje daar in the USA met die Formule 1.
Benieuwd of en hoe ze dat gaan oplossen.
[F1] United States Grand Prix #3 The soap continuesquote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef golfer het volgende:
Wat een zooitje daar in the USA met die Formule 1.
Benieuwd of en hoe ze dat gaan oplossen.
Geef maar, ik spoel em toch eerst af.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
je mag die van mij wel hebben, die heeft nét goeie diensten gedaan
quote:
dat googelen we gewoon even opquote:
en dan klagen ze over tukkersquote:
waar komt die uit tukkerlandquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
Nee, ik heb gemsnd sinds lange tijd met een meisje uit Tukkerland, en nu ben ik weer besmet
idd die kunnenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Puinzooi bij Michelin zul je bedoelen
Jazeker die kunnen het vergetenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd die kunnennaar hun verkopen in de VS
alle michillen rijders hebben zich terug getrokkenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
Ehhh Albers op P6?
En wat is er gebeurt
Ben net thuis... niet gezien dus.
Heb me al even bijgelezen op sport.fok.nlquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
alle michillen rijders hebben zich terug getrokken
Tja ik denk dat er maar weinig mensen zijn die veel punten hebben...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
oja de F1 manager, voor de 3e keer niet gewisseldvergeet t steeds, zo wordt t helemaal niets meer
Senseoquote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oioi, ik ben uitgeput. Leuke dag gehad, dat wel.
* senseo aanslingert![]()
Senseo is makkelijkerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Senseo
Wat is er mis met een vers gezette bak![]()
En smerigerquote:
dat haalt ie al zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een bende de formule 1 zeg
Hopen dat Albers uitvalt anders haalt die lul nog punten ook
of hij moet nou uitvallen en dan moet een michellin nog gaan rijdenquote:
Ik zeg toch ik ben uitgeput.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Senseo
Wat is er mis met een vers gezette bak![]()
dan hebben ze nog 5 ronden de tijd, ze zijn bijna op de helftquote:Op zondag 19 juni 2005 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of hij moet nou uitvallen en dan moet een michellin nog gaan rijden
Ja want hij eindigt dan op de 6e plek..quote:
Ik dacht dat dat alleen opging als ie zoveel ronde voor het einde pas uitvalt,niet dus,jammerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja want hij eindigt dan op de 6e plek..
Ok, ik volg het niet, weet alleen dat het een NL'er is.quote:
Je kent hem dus duidelijk nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok, ik volg het niet, weet alleen dat het een NL'er is.![]()
Ik mag ze beiden niet,Doornbos is wel OKquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Maquiladora het volgende:
Albers is tig keer sympathieker dan die blaaskaak van een Verstappen
In Befqon topic stond nog wel iets over dinges trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga even m'n hattrick team doen, dan douchen en dan zal ik een Defqon Verslagje maken
vast nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat tofs op tv?
Ik heb geen idee van wat ze zingen maar klinkt wel vetquote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef Bananenman het volgende:
http://www.fdl.it/sound/fdl-con_le_3_dita.mp3
FANCULO A CHI NON TIFA BIANCO ROSSI!
Formule-1 is hilarischquote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat tofs op tv?
Why ?quote:
Gescoord, overnemen, op de lat, weer overnemen, gestopt.quote:
Vanavond maar ergens een sportjournaaltje meepikkenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gescoord, overnemen, op de lat, weer overnemen, gestopt.![]()
Vrij vertaald, 'de tering voor iedereen die onze ploeg niet aanmoedigt'quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wat ze zingen maar klinkt wel vet![]()
Rude Awakening??quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
In Befqon topic stond nog wel iets over dinges trouwens.
Bleeeeeeeeh, uitgegeten. Misschien maar eens op tijd slapen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DeTolk het volgende:
Tweelingtest is leuk vooral met die Petra (die nog vrijgezel is)
Jij kan Italiaans?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vrij vertaald, 'de tering voor iedereen die onze ploeg niet aanmoedigt'
Ik weiger.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
Dan vind ik deze toch mooier:
http://www.bosschenaren.com/overig/standarddenbosch.zip![]()
![]()
klikgevaarquote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
![]()
klinkt weer erg goed. En belachelijk dat ze het eten niet fatsoenlijk kunnen regelenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben niet zo goed in verslagen maken maar hierbij mijn bijdrage
Defqon 1 2005
-knip-
Ik hoorde dat dat niet zo soepel ging nee. Ik heb me gratis helemaal volgevrotenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt weer erg goed. En belachelijk dat ze het eten niet fatsoenlijk kunnen regelen
knal hem zo wel ff op m'n websitequote:
De tekst die ik eronder gezet hebt klopt niet met wat ze in het liedje aangepast hebben. FANCULO A CHI NON TIFA BIANCO ROSSI betekent dus 'de tering voor iedereen die de rood witten niet aanmoedigt'quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
![]()
Je hebt bij de vuilnisbakken gestaanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dat niet zo soepel ging nee. Ik heb me gratis helemaal volgevroten.
Neequote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Je hebt bij de vuilnisbakken gestaan![]()
quote:
Ik moet nog eens een wat hardere/snellere versie vinden iddquote:
Bad-Guy is volgens mij een stuk jonger, aangezien Promo in 97/98 "Don't speak" uitbracht en dat pas z'n doorbraak wasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]k moet meteen aan vroeger denken, pak hem beet 1995
Ik heb ff geluisterd maar heb snel weer m'n eigen muziek opgezetquote:
Gisteren met z'n allen staan meebleren die stukjesquote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
De fragmenten van Scarface zijn de enigste leuke stukjes van de plaat
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bad-Guy is volgens mij een stuk jonger, aangezien Promo in 97/98 "Don't speak" uitbracht en dat pas z'n doorbraak was
Heb hem niet maar het is "The Prophet - Emergency Call"quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we toch bezig zijn..
Heeft er iemand die Anthem voor mij?![]()
Hahaha jah, vroegahquote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]you know what i neam
trouwens dat met Don't speak weet k nog wel. Toen had je op TMF ook nog het programma Hakkûh
en bedankt hequote:Op zondag 19 juni 2005 22:11 schreef DIGGER het volgende:
Wat een *!%@#$@(#__@&^#$@&!(*!)(#^#)@_@)!(^dag
You know what I'm talking about.quote:
moet je nu hebben (2 stuks)quote:waar blijft die pic trouwens?
ontvangen,effe aan mijn ouders laten zien dat ik ook een andere kant hebquote:
Ik denk dat ik al weet wat SCH nu denkt.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ontvangen,effe aan mijn ouders laten zien dat ik ook een andere kant heb
Fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef JaWi het volgende:
Oeh, begint winamp zomaar Jack van Gelder - Dennis Bergkamp 1998 te spelen.
Maar wat hij denkt boeit me nietquote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat SCH nu denkt.
volgens mij heb je dat met wel meer mensenquote:
Dat kloptquote:Op zondag 19 juni 2005 22:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb je dat met wel meer mensen
de hooikoorts helpt niet echt nuquote:Op zondag 19 juni 2005 22:31 schreef clauwheee het volgende:
Zo, je wordt wel sneller brak met dit weer zeg.
Heb ik nu geen last van, gelukkigquote:
Nee. Ik wilde jullie er niet mee vermoeien maar nu je er toch over begintquote:
Welke medicijnen? Niks lijkt te helpen nu.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:36 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Heb ik nu geen last van, gelukkig![]()
Mijn medicijnen werken super![]()
Flixonase neusspray 50 microgram flucticasonpropionaat per dosis.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Welke medicijnen? Niks lijkt te helpen nu.
foto?quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde jullie er niet mee vermoeien maar nu je er toch over begint
Ik heb dikke, jeukende, prikkende ogen.
Ik heb een volle, dichte en ook lopende neus.
Ik heb keelpijn.
Ik heb het benauwd.
Ik ben doodop.
Ik zie er dus niet uit
Verder is alles goed![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef Maquiladora het volgende:
flucticasonpropionaat
Ow dat had ik vroeger, maar hielp niet echt, mjah voor heel eventjes. Heb nu aerius tabletten maar die helpen ook weinig. Hoop dat het over een paar weken beter is, meestal duurt het ergste een paar weken.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Flixonase neusspray 50 microgram flucticasonpropionaat per dosis.
Goed spul
quote:
Jawi!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Naar die homo in Gelderland bedoel je?
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat SCH nu denkt.
quote:
okquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok
ik dacht al dat hij bier moest halen ofzo
ja wat mooiquote:
Kut.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:30 schreef Eilanden het volgende:
...vaderdag...
hm, had net nog mijn vader aan de telefoon, geen moment aan het begrip 'vaderdag' gedacht.quote:
je vader dus ook nietquote:Op zondag 19 juni 2005 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, had net nog mijn vader aan de telefoon, geen moment aan het begrip 'vaderdag' gedacht.
quote:
neuh, en die heeft het ook niet op dit soort commercieele verzinsels, hoewel hij altijd goed verdiend aan moederdag.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:43 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder was vanavond trouwens naar Bruce Springsteen
hij zat niet te juichenquote:Op zondag 19 juni 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik ook weer, lachen dat Christijan punten heeft gepakt voor het wereldkampioenschap! Weet iemand hoe Olav Mol eronder was dat toen de meeste coureurs de baan verlieten na de opwarmronde?
Ik ga slapen ik ben moequote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga slapen ik ben moe
houd mijn beide oogjes toe
here houdt ook deze nacht
over Eilanden en SCH en de rest van Hools getrouw de wacht
Amen
03.00 NL tijd, 9pm mijn tijdquote:Op maandag 20 juni 2005 00:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoelaat? Stel dat ik niet kan slapen, zet ik die nog wel even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |