Onverwacht goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Popolon, hoe was je concert?
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:13 schreef popolon het volgende:
popolon ( + 12 )
Eigenlijk veel te veel.
mogge trouwens.
Naar welk concert ben je geweest?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Onverwacht goed.
Veel nummers van het nieuwe album die ik helaas nog maar 1 keer gehoord heb maar wel lekker veel rock 'n roll.
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar een ervaren man met opmerkelijke tong gaat er af en toe best wel in bij d'r, vermoed ik.
En tong ziet er nog uit als 19, dat scheelt wel.quote:
ESPN tong, ESPN.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?
Leukquote:Op zondag 19 juni 2005 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN tong, ESPN.
Maquil: Oasis in Detroit.
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 17:17 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga bier halen.
En dominator.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Owhja. Feesten zatquote:
Helaas niet, daar kom je eigenlijk voorquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Maakten de Gallaghers geen ruzie?
Sensation kom je nooit binnen zonder ticketsquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Vorig jaar mensen wel. En we kunnen dezelfde route nemen als vorige weekquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sensation kom je nooit binnen zonder tickets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |