quote:
Zo jong al... Arm ventje.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker bier gedronken met pa, ma, opa en oma bij het nieuwe muziekgebouw bij de passengerterminal.
Ik ook, wel lekker koud uit de koelkastquote:Op zondag 19 juni 2005 16:56 schreef DeTolk het volgende:
DeTolk nog biertje pakt.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfersquote:Op zondag 19 juni 2005 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar vind je die cijferts?
ML is mij ook iets te gay dit jaar. Maar misschien dat ik toch wel gaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
DV is geen fuck aan lijkt me, Mysteryland is me dit jaar ook niet hard genoeg
Niet al te letterlijk hoop ikquote:Op zondag 19 juni 2005 17:04 schreef methodmich het volgende:
Mooie score tong. Je gaat Yvonne nog voor de herfst pakken denk ik!
voor wie hoop je datquote:
Precies, ze heeft me al vaak genoeg proberen te verleiden.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Yvonne is al jaren heimelijk op tong.
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapenquote:Op zondag 19 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Yvonne is al jaren heimelijk op tong.
Dan ben ik veiligquote:Op zondag 19 juni 2005 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapen
Dat denk jij, maar een ervaren man met opmerkelijke tong gaat er af en toe best wel in bij d'r, vermoed ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Yvonne valt alleen op 19-jarige knapen
Onverwacht goed.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
Popolon, hoe was je concert?
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:13 schreef popolon het volgende:
popolon ( + 12 )
Eigenlijk veel te veel.
mogge trouwens.
Naar welk concert ben je geweest?quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Onverwacht goed.
Veel nummers van het nieuwe album die ik helaas nog maar 1 keer gehoord heb maar wel lekker veel rock 'n roll.
quote:Op zondag 19 juni 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar een ervaren man met opmerkelijke tong gaat er af en toe best wel in bij d'r, vermoed ik.
En tong ziet er nog uit als 19, dat scheelt wel.quote:
ESPN tong, ESPN.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen, ook aan het genieten van de paardensport bij langs de lijn ?
Leukquote:Op zondag 19 juni 2005 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN tong, ESPN.
Maquil: Oasis in Detroit.
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 17:17 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga bier halen.
En dominator.quote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Owhja. Feesten zatquote:
Helaas niet, daar kom je eigenlijk voorquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
Maakten de Gallaghers geen ruzie?
Sensation kom je nooit binnen zonder ticketsquote:Op zondag 19 juni 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
ML lijkt me niet zoveel. DV wel, scheen vorig jaar ook gezellig geweest te zijn.
Maar jullie vergeten eerst Sensation!
Vorig jaar mensen wel. En we kunnen dezelfde route nemen als vorige weekquote:Op zondag 19 juni 2005 17:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Sensation kom je nooit binnen zonder tickets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |