Ben niet zo goed in verslagen maken maar hierbij mijn bijdrage
![]()
Defqon 1 2005
Om 9:30 word ik wakker, neem een douche en kleed me aan. Na alle spullen verzameld te hebben ga ik op weg na het tankstation waar de auto staat waarmee naar het Almere Strand gaan, na een rit van zo’n 45 minuten komen we aan bij het strand en zijn we vrij snel binnen.
Eenmaal binnen lopen we een rondje en het terrein is weer gigantisch, als eerste zien we de grey en brown area die bijna tegenover de ingang staan, de brown hoor je al goed en het geluid staat daar dan ook loeihard, in de grey klinken de eerste klasiekers al. Maar op naar de black, daar is het al vrij warm, maar ziet er wel weer goed uit. Dan naar de red (mainstage). Die is kwa decor wat minder dan vorig jaar maar wel beter opgebouwd, het podium staat met z’n rug naar het water en als een een driekwart arena zijn er tribunes omheen gebouwd. Bij de red zijn Beholder en Balisctic (Panic en Neophyte maar dan als Hardstyle dj’s). Dat klonk wel lekker, maar op naar het eten en drinken. De munten voor beide bleken weer verschillend (dus muntjes voor drinken en muntjes voor eten). Het drinken was niet veel over te klagen je kreeg het snel en was over het algemeen goed koel. Het eten was de eerste keer ook goed te doen (alleen duur).
Daarna hebben we elke zaal steeds een beetje bekeken totdat het 14:45 word, we zijn toen tijdelijk in de black geweest om er daarna even achter te gaan zitten, wachtend op Vince. Als die begint met het scratchen besluiten we de tent in te gaan en terwijl we binnen lopen knalt ie één van m’n favo plaatjes op Promo - Bad Guy en de hele zaal incl moi gaat los, door de warmte heb ik helaas maar een half uur van de meester gezien en zijn we op weg gegaan naar de grey waar Stanton de ene naar de andere klasieker erop gooit en het publiek helemaal los gaat. Daarna opnieuw de tenten een beetje gaan bekijken, en het meest stil gestaan bij Daisy,Nosferatu,Buzz Fuzz en Dana. Toen was het tijd voor de live act van Evil Activities en wat gaven die een show weg, de hele black ging mee en het was een grote zweet boel, gelukkig leegde de heren nog twee champagne flessen boven de mensen vooraan, waar ik dus ook stond en champagne in je oog is geen feest. Zowel het publiek als de heren van Evil Activities zelf waren kapot na de live show en wij gingen meteen op zoek naar eten, want dit was eerde mislukt door de lange rijen, en helaas was dit nog steeds het geval. Toen maar even ergens wachten totdat het minder druk was, maar ook daarna nog steeds lange rijen. Dan maar wachten…. Na een half uur kregen we dan eindelijk ons gore broodje hamburger en de friet die niet te vreten was. Toen zijn we naar The Prophet gegaan om zijn laatste 15 minuten mee te maken en die klonken goed, toen was het de beurt aan Technoboy die lekker begon, maar er waren teveel goede afsluiters. Dus wouden we verder gaan kijken, maar raakte elkaar kwijt dus zijn we onze eigen weg gegaan, ik ben eerst gaan kijken bij Outblast en iets later bij Bass-D & King Matthew (terwijl alleen Bass-D op de line-up stond). Maar de ware afsluiter was toch wel Rude Awakening, lekker los gegaan daaro, daarna nog even kijken bij het vuurwerk en op naar huis!
West Ham supporters, check: DutchironsDutch Football Manager Site!Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement