dat googelen we gewoon even opquote:
en dan klagen ze over tukkersquote:
waar komt die uit tukkerlandquote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef johannes1986 het volgende:
Nee, ik heb gemsnd sinds lange tijd met een meisje uit Tukkerland, en nu ben ik weer besmet
idd die kunnenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Puinzooi bij Michelin zul je bedoelen
Jazeker die kunnen het vergetenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd die kunnennaar hun verkopen in de VS
alle michillen rijders hebben zich terug getrokkenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Noca het volgende:
Ehhh Albers op P6?
En wat is er gebeurt
Ben net thuis... niet gezien dus.
Heb me al even bijgelezen op sport.fok.nlquote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
alle michillen rijders hebben zich terug getrokken
Tja ik denk dat er maar weinig mensen zijn die veel punten hebben...quote:Op zondag 19 juni 2005 20:23 schreef rubbereend het volgende:
oja de F1 manager, voor de 3e keer niet gewisseldvergeet t steeds, zo wordt t helemaal niets meer
Senseoquote:Op zondag 19 juni 2005 20:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oioi, ik ben uitgeput. Leuke dag gehad, dat wel.
* senseo aanslingert![]()
Senseo is makkelijkerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Senseo
Wat is er mis met een vers gezette bak![]()
En smerigerquote:
dat haalt ie al zekerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:30 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een bende de formule 1 zeg
Hopen dat Albers uitvalt anders haalt die lul nog punten ook
of hij moet nou uitvallen en dan moet een michellin nog gaan rijdenquote:
Ik zeg toch ik ben uitgeput.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Senseo
Wat is er mis met een vers gezette bak![]()
dan hebben ze nog 5 ronden de tijd, ze zijn bijna op de helftquote:Op zondag 19 juni 2005 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of hij moet nou uitvallen en dan moet een michellin nog gaan rijden
Ja want hij eindigt dan op de 6e plek..quote:
Ik dacht dat dat alleen opging als ie zoveel ronde voor het einde pas uitvalt,niet dus,jammerquote:Op zondag 19 juni 2005 20:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja want hij eindigt dan op de 6e plek..
Ok, ik volg het niet, weet alleen dat het een NL'er is.quote:
Je kent hem dus duidelijk nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ok, ik volg het niet, weet alleen dat het een NL'er is.![]()
Ik mag ze beiden niet,Doornbos is wel OKquote:Op zondag 19 juni 2005 21:04 schreef Maquiladora het volgende:
Albers is tig keer sympathieker dan die blaaskaak van een Verstappen
In Befqon topic stond nog wel iets over dinges trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ga even m'n hattrick team doen, dan douchen en dan zal ik een Defqon Verslagje maken
vast nietquote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat tofs op tv?
Ik heb geen idee van wat ze zingen maar klinkt wel vetquote:Op zondag 19 juni 2005 21:14 schreef Bananenman het volgende:
http://www.fdl.it/sound/fdl-con_le_3_dita.mp3
FANCULO A CHI NON TIFA BIANCO ROSSI!
Formule-1 is hilarischquote:Op zondag 19 juni 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat tofs op tv?
Why ?quote:
Gescoord, overnemen, op de lat, weer overnemen, gestopt.quote:
Vanavond maar ergens een sportjournaaltje meepikkenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gescoord, overnemen, op de lat, weer overnemen, gestopt.![]()
Vrij vertaald, 'de tering voor iedereen die onze ploeg niet aanmoedigt'quote:Op zondag 19 juni 2005 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van wat ze zingen maar klinkt wel vet![]()
Rude Awakening??quote:Op zondag 19 juni 2005 21:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
In Befqon topic stond nog wel iets over dinges trouwens.
Bleeeeeeeeh, uitgegeten. Misschien maar eens op tijd slapen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:22 schreef DeTolk het volgende:
Tweelingtest is leuk vooral met die Petra (die nog vrijgezel is)
Jij kan Italiaans?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vrij vertaald, 'de tering voor iedereen die onze ploeg niet aanmoedigt'
Ik weiger.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
Dan vind ik deze toch mooier:
http://www.bosschenaren.com/overig/standarddenbosch.zip![]()
![]()
klikgevaarquote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
![]()
klinkt weer erg goed. En belachelijk dat ze het eten niet fatsoenlijk kunnen regelenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben niet zo goed in verslagen maken maar hierbij mijn bijdrage
Defqon 1 2005
-knip-
Ik hoorde dat dat niet zo soepel ging nee. Ik heb me gratis helemaal volgevrotenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt weer erg goed. En belachelijk dat ze het eten niet fatsoenlijk kunnen regelen
knal hem zo wel ff op m'n websitequote:
De tekst die ik eronder gezet hebt klopt niet met wat ze in het liedje aangepast hebben. FANCULO A CHI NON TIFA BIANCO ROSSI betekent dus 'de tering voor iedereen die de rood witten niet aanmoedigt'quote:Op zondag 19 juni 2005 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij kan Italiaans?
![]()
Je hebt bij de vuilnisbakken gestaanquote:Op zondag 19 juni 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dat niet zo soepel ging nee. Ik heb me gratis helemaal volgevroten.
Neequote:Op zondag 19 juni 2005 21:38 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Je hebt bij de vuilnisbakken gestaan![]()
quote:
Ik moet nog eens een wat hardere/snellere versie vinden iddquote:
Bad-Guy is volgens mij een stuk jonger, aangezien Promo in 97/98 "Don't speak" uitbracht en dat pas z'n doorbraak wasquote:Op zondag 19 juni 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]k moet meteen aan vroeger denken, pak hem beet 1995
Ik heb ff geluisterd maar heb snel weer m'n eigen muziek opgezetquote:
Gisteren met z'n allen staan meebleren die stukjesquote:Op zondag 19 juni 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
De fragmenten van Scarface zijn de enigste leuke stukjes van de plaat
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bad-Guy is volgens mij een stuk jonger, aangezien Promo in 97/98 "Don't speak" uitbracht en dat pas z'n doorbraak was
Heb hem niet maar het is "The Prophet - Emergency Call"quote:Op zondag 19 juni 2005 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Als we toch bezig zijn..
Heeft er iemand die Anthem voor mij?![]()
Hahaha jah, vroegahquote:Op zondag 19 juni 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]you know what i neam
trouwens dat met Don't speak weet k nog wel. Toen had je op TMF ook nog het programma Hakkûh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |