Vroeger toen het nog op België kwam was het 6 keer per weekquote:Op maandag 20 juni 2005 15:53 schreef dayslover het volgende:
Iedere dag?? Elke werkdag.
Die dat Marlena met haar hoofd vlakbij Tony is en hem wat toefluistert...en dat ze met haar hand op de stekker zitquote:Op maandag 20 juni 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
ik heb ook weer gelachen vandaag om achtereenvolgens Victor, Bart & Cassie
[ in dat nachtmerriefantasietje van haar was eindelijk eens Belle leuk... zonde dat Kirsten Storms zo een maagdelijk tuttebelletje neer moet zetten, ik had haar graag wat meer als haar halfzusje door het Salemleven zien gaan]
Marlena.. tsja ik ben nog steeds niet weg van Deidre Hall
welke screens wil Johnny?
[ ik had trouwens slechte ontvangst vandaag... daar heb ik vaker last van met hoge temperaturen]
duurt het nog een hele maand?quote:
Een hele maandquote:Op maandag 20 juni 2005 21:51 schreef Wup het volgende:
[..]
duurt het nog een hele maand?
ik heb braaf de instructies uit het vorige topic gevolgd, maar dan is de TT toch wat voorbarig denk ik....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de TT is wel terecht denk ik.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
Godverdomme Wup, als je nou niet snel terugkomt, dan kom ik je halen
Jullie stellen je gewoon aan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaloers wicht....![]()
loopt me de hele dag al voor de voeten
en dat zegt ze nu??!?!? Nou, happy B-day dan maar..... wat wil je hebben????quote:Op zondag 26 juni 2005 23:35 schreef Wup het volgende:
@Babette, Yeps, & sorry voor de late reactie..
oooeeeee!!! ja doen hoor!!!! voor mij????quote:ps: als tennis het toelaat ga ik komende week ONM-en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jennifer-Abbie-Lexie...matigGaat voor de BHFH-award 2005!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef JohnDDD het volgende:
Abe-Jack-Rex waren leuk
Tony-Sami-Bart waren BRILJANT! (Tony's plan werkt, Sami is enorm blij, Tony kust haar op de mond, Bart aanbidt hem, Tony doet Sami na met dat stemmetje, Tony geeft toe dat Sami een manier is om zijn vijanden te verslaan)
Maggie...nou laat ik het zo zeggen:owwww, ik vind Rex als DiMera boy ook tof, zo jammer dat dat irritante Mimi-mokkel steeds om hem heen plakt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jennifer-Abbie-Lexie...matig
Jack krijgt het ene vervelende lijntje na de andere [ eerst In Tha HOuse nu dit weer, ik vond hem echt irritant vandaag terwijl ik Jack juist wel leuk vind, helemaal zonder Jennifer]
Tony & Bart zijn zoooo goed { Bart met zn sexy Sami, LOL]
en Sami nou ja what can i say.... heerlijke dag weer gisteren met die aanrijding en later dat bezoekje aan de Carvers en vervolgens vandaag lekker naief met Tony.
ik vind DOOL echt zo leuk op het moment, ik kan niet wachten tot de volgende uitzending...
hoe meer Sami hoe meer ik me vermaak:)
Maggie, vreemd, ik vind haar leuk
en Jennifer-Abby/ of Abbie? was gewoon om dat meiske te introduceren denk ik?
Lexie ... ik gruwel van dat wijf, altijd al, ongeveer gelijk Bo & Hope.....
ik vond John & Marlena een beetje ranzig maar dat ligt aan Deidre Hall...
als dat mens klef gaat spelen... brr... ik kan er niet zo goed tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Abby op 29-06-2005 @ Salem's Placequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef -Kate- het volgende:
Wat een vreselijk kind, die nieuwe Abby.
hmz, nog niks bekend dus...... ik weet het nog niet zo, als de serie al aangekocht is en ze moeten bezuinigen zullen ze vast wel ergens een gaatje vinden in de programmering toch?quote:
owja haha, nou ja het is nog vroeg):quote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef OnaNia het volgende:
Logisch dat het naar RTL5 verhuist, want: Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:26 schreef OnaNia het volgende:
Adam Brody, Seth uit The O.C.
niet echt, ex-Yorin, dus RTL5 gaat een zender worden met vooral herhalingen had ik ergens gelezen maar ik weet niet meer waar... waarschijnlijk via een webloglinkje dus dat neem ik nooit zo serieus:(quote:Op maandag 4 juli 2005 09:32 schreef JohnDDD het volgende:
half-ontopic: weet iemand of er meer bekendgemaakt is over de programmering van rtl4/5/7 na 12 aug? bijv. nieuwe programma's?
Volgens mij gaat juist vooral RTL7 de herhalingenzender worden, met overdag RTL Z (zakelijk en economisch nieuws).quote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef Wup het volgende:
[..]
niet echt, ex-Yorin, dus RTL5 gaat een zender worden met vooral herhalingen had ik ergens gelezen maar ik weet niet meer waar... waarschijnlijk via een webloglinkje dus dat neem ik nooit zo serieus:(
zucht oke ik moet koffie.....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:39 schreef OnaNia het volgende:
Volgens mij gaat juist vooral RTL7 de herhalingenzender worden, met overdag RTL Z (zakelijk en economisch nieuws).
quote:Yorin wordt RTL7
RTL-zender Yorin heet vanaf het nieuwe tv-seizoen RTL7. De verandering maakt deel uit van de nieuwe strategie van RTL Nederland, die Fons van Westerloo vanochtend aan adverteerders en bureaus heeft gepresenteerd. Later vandaag wordt de pers geïnformeerd.
In de nieuwe strategie wordt RTL5 naast RTL4 de tweede brede zender. RTL7 wordt mannelijker geprofileerd, en krijgt alle sport (darts, Wimbledon) behalve het voetbal, dat op RTL5 wordt uitgezonden. Op RTL5, dat veel van de voormalige Yorin-programma's en een wat jonger profiel krijgt, komt onder meer een dagelijkse talkshow met Robert Jensen. De nieuwe zenders zijn voor het eerst te zien op vrijdag 12 augustus, de dag dat ook Talpa voor het eerst uitzendt. Al eerder meldde Adformatie dat de naam Yorin definitief zou verdwijnen, als onderdeel van een rebrandingsoperatie. RTL ontkende de plannen toen nog. Aan de nieuwe zenderstrategie is een forse reclamecampagne gekoppeld.
bron: http://www.adformatie.nl/nieuws/nieuws2005-06-28.html#item39318
Maar volgens mij is haar familie wel leuk en boeiender dan Mimi zelf. Ik vond Bonnie van de week al cool toen je haar hoorde schreeuwen en toen was ze nog niet eens in beeld geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 10:12 schreef Wup het volgende:
ow en dan nog even over DOOL:)
ik ben niet blij dat Mimi familie krijgt, als sidekick was ze oke maar het is typisch een personage dat vooral nul verhaallijntjes moet krijgen. Eeuwig zonde dat ze haar aan Rex hebben gekoppeld, hij verdient iemand minder irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Bonnie schijnt echt hilarisch te zijnnou wat een vangst:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die informatie gevonden?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef dayslover het volgende:
De programmering van RTL5 word bijna hetzelfde als Yorin overdag had. Alleen komt Days voortaan om 16:30, gevolgd om 17:15 door Docter Phill. En om half 8 heb je Kees en Co en om 8 uur Flodder. Verder meer herhaalserie's als The Nanny
http://media.rtl.nl/media(...)_5_augustus_2005.pdfquote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie gevonden?
Abe is idd een stuk ouder dan Lexie, volgens mij moet ie een vijftiger voorstellen zeker aangezien Brandon ook z'n zoon is. Z'n jongere broertje Jonah was trouwens wel van Lexie's leeftijd volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
ik had weer helemaal plezier om Sami "to milk cows?"
wat ik me afvroeg.... Abe wil met pensioen [ welliswaar vervroegd maar toch...]
en hij heeft net een kind van nul.... hoe oud is die kerel?
Ja het hoofd van Tom Horton zag je bij de schoorsteen, zag dr een beetje vaag uit. Ook een beetje rare dat Alice nu van die voorgevoelens heeft normaal had Celeste die alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het gisteren gemist
kwam er echt een geest in beeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Nou ja, typisch DOOLs... In ATWT proberen ze nu ook heel veel verschillende personages verdacht te maken van dezelfde moord. Komt een beetje geforceerd over altijd, vind ik.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
echt weer typisch DOOLs dat iedereen nu opens verdacht is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:14 schreef JohnDDD het volgende:
ja idd wel jammer eigenlijk, ik had ook wel graag in spanning gezetenDat heb ik ooit gelezen, maar ik ben het gelukkig weer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet meer hoe alles nou precies in elkaar zat. En ik wil het niet weten ook
Ik vind het wel leuk zo..
Ik heb het druk met DOOL tegenwoordig
Ik kijk Yorin, ik kijk de zweedse afleveringen online (days.nu), en ik volg het van vijftv (belgie) (krijg ik opgestuurd op discs).
En dan staan er op Mal's & Val's ook nog regelmatig nieuwe fragmenten..
![]()
Maar verder kijk ik momenteel toch geen tv (ok, alleen ANTM), dus moet kunnen, toch?![]()
een stoere Salem Stalker promo zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:21 schreef JohnDDD het volgende:
okiedokie!
op zich niet slecht te weten dat het dezelfde tijd is, dan heeft men oog gehouden voor DOOL!
ja ik bewaar alle afleveringen vanaf de Salem Stalker op de computerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:55 schreef JohnDDD het volgende:
idd Wup
misschien kun jij er één maken, jij neemt toch alle afleveringen op in avi? Zo van Abe die op zijn grasje ligt en "Ggljljgdkjgkfj" zegt, Lexie die begint te huilen, John die zegt "That girl's in trouble", Roman die zegt "Who's next?"
Wat is er beter aan DOOL?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:19 schreef -Kate- het volgende:
@JohnDDD: ATWT heb ik vroeger een poosje gevolgd. Ik vind er niks aan. Nu ook niet, totaal niet interessant.
Ik vind qua soaps alleen DOOL leuk
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:39 schreef JohnDDD het volgende:
ATWT spreekt mij juist wel aan qua gezelligheid enzo, maar de laatste tijd minder. Vroeger zag je Holden nog op de motor langs Emma's boerderij racen, dat was nog eens TV.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
Vandaag wordt het leuk of niet?
Trouwens, ik las een spoiler over wat er nu in Amerika gebeurt, maar het verklapt alles dus niet lezen als je aaaaalles wilt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf![]()
he dat ken ik:)quote:
owww Kate kan er nog een adresje mee in de cirkel..?quote:@Wup:Hier kun je lezen wat er nu op Vijftv gebeurt. Zelf loop ik iets van een half jaar achter namelijk. Iemand in Belgie zet de afleveringen op dvd, stuurt ze naar iemand in NL, die kijkt ze, stuurt ze weer door aan iemand anders, en dan krijg ik ze (betaal ik voor). Zit dus wat tijd tussen.
Waar ik nu ben zit Sami in de dodencel, is Nicholas Alamain (de neef van Vivian) net de serie in gekomen, zijn Austin en Carrie uit elkaar, is Hope in Gina veranderd, en is Lucas net met Nicole getrouwd
Als je interesse hebt kan ik ze wel aan je doorsturen. Tegen betaling, want ik leg er zelf ook aardig wat voor neerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:08 schreef Wup het volgende:
owww Kate kan er nog een adresje mee in de cirkel..?
Sami on deathrow is zo een tof deel.... en Nicole die Lucas nog een beetje extra aan het zuipen brengt.......
quote:ik liep een beetje achter maar hier alsnog het Sexy Rex filmpje
DOOL, 6 oktober 2003, Sexy Rex
yep, interesse. je hebt geen mail in je profiel...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:10 schreef -Kate- het volgende:
Als je interesse hebt kan ik ze wel aan je doorsturen. Tegen betaling, want ik leg er zelf ook aardig wat voor neer
LOL, het is jammer dat Cassie & Rex in die 'foute generatie' vallen, ze zijn zoveel leuker dan Shawn, Belle, Mimi, Philip, Chloe, Brady.........quote:Super!! Het meest geweldige stukje DOOL ever!
* -Kate- kijkt er nu de hele tijd naar![]()
![]()
![]()
Een waar woord! Zij zijn idd een stuk pittiger, de rest is allemaal zo zouteloos...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef Wup het volgende:
LOL, het is jammer dat Cassie & Rex in die 'foute generatie' vallen, ze zijn zoveel leuker dan Shawn, Belle, Mimi, Philip, Chloe, Brady.........
Nu welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, interesse. je hebt geen mail in je profiel...
[..]
tof... mail onderweg....quote:
Ik heb vreselijk veel plezier gehad om de Alien Twins.quote:Shawn, Belle en Mimi vind ik dan nog wel leuk. De anderen ook niet zo.
Maar Cassie en Rex zijn uiteraard veeeeeel leuker
ik vond Jack nog wel grappig maar net als Abe tijdens zijn laatste dagen was Jack ook heel triest bezig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:22 schreef JohnDDD het volgende:
en eindelijk een moordpoging op Jack
zou tijd worden ook, die gast irriteert me mateloos
wat een slappe lul is dat zeg
die Jennifer is ook al zo enorm net-niet
weg met die slappe zakken hooi!
nou da's een beetje te snel geconcludeerd, ze was toevallig leuk met die hypnose van Maggie....quote:Lexie is eindelijk leuk nu Abe er niet meer is
Roman stoor ik me niet zo aan, meer aan John, of nou ja dat ligt eigenlijk gewoon aan Drake Hogestyn, ik vind hem echt waardeloos acteren [ meer iets voor ATWT, daar acteert iedereen zo raar]quote:Roman is irritant, die moet ook gewoon DOOD
echt waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Lexie is altijd leuk, vooral tijdens de baby switch verhaallijn was ze tof. Begin jaren 90 was Lexie nog heel saai en braaf maar sinds ze weet dat ze een Dimera is........
echt waar?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:13 schreef JohnDDD het volgende:Jack dood.
Ik vind het eigenlijk een beetje saai momenteel maar dat kan ook aan mij liggen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doodgaat
Gaat voor de BHFH-award 2005!
wat is dat nou voor vergelijking.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:21 schreef JohnDDD het volgende:
mm
het zal wel aan mij liggen
misschien moet ik maar gewoon stoppen met kijken
of net als bij B&B gaan doen, vooraf de grote momenten opzoeken en alleen dan kijken
Ja, nu weet ik het weer. Das al een tijd geleden zeg. Geweldig stukjequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef Wup het volgende:
DOOL, 4 november 2002, Kate & Sami in the Cheating Heart[/url] ~ [9.41 min; 15.2 Mb] ~
Bijna een jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:23 schreef -Kate- het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het weer. Das al een tijd geleden zeg. Geweldig stukje![]()
ik denk dat ik die reclame gemist heb?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Wup het volgende:
mag ik even klagen over die walgelijke win nu een auto reclame steeds in beeld
dat is reuze onlief.........
het gaat weer wat traag allemaal, maar dat komt misschien omdat ik Jack helemaal niet betreur
en Maggie wordt nu een beetje teveel met haar gegil.
schreeuwen moet je overlaten aan mensjes die daar goed in zijn.
Mimi moet nog steeds dood, ze verziekt alle Rex scenes.
dit stoort mij ook zo steeds... vooral toen Theo gedoopt zou worden in die kerk & dat Mimi aan Rex ging uitleggen waarom hij in God moest geloven.... daar zit ik nooit zo op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef -Kate- het volgende:
Vast om de kijkers te leren dat je ondanks alle ellende toch geloof in God moet houden.
Maar verder was het leuk
Bij de Bold heb ik dat volgens mij nooit gezien, of heel sporadisch met Kimberley enzo. Bij ATWT wel eens...dan vooral Lily...die heeft het wel eens over God. Verder ook niet. Misschien ligt dat aan de omroep...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Wup het volgende:
[..]
dit stoort mij ook zo steeds... vooral toen Theo gedoopt zou worden in die kerk & dat Mimi aan Rex ging uitleggen waarom hij in God moest geloven.... daar zit ik nooit zo op te wachten
en telkens die kapel in het ziekenhuis...
ligt dat aan DOOL of hebben andere Amerikaanse soaps dat ook?
dat had ik gisteren dus ook, en ik had al ruim geprogrammeerd, maar ik heb hem nu idd. nog vroeger gezet....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef -Kate- het volgende:
Ik word een beetje gek van de uitzendtijden op rtl5
haha, die kop:)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
Hier een teaser voor de volgende moord:
Cassie wordt zo ondergewaardeerd qua verhaallijntjes... het is echt sneu dat ik steeds maar tegen die vervelende Shawn aan moet kijken en luisteren terwijl Cassie min of meer voor spek & bonen in dezelfde scene rondloopt. Het klopte sowieso niet want een beetje Tony had dat zooitje zo zijn huis uitgegooid.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef -Kate- het volgende:
Het is echt zo super nu
Vandaag toen Marlena Cassie zag in die outfit! Marlena: "Cassie". En Cassie vervolgens snel d'r jas dichtdoen
haha, je hebt gelijk, zo houden ze weduwe Carver aan het werk..quote:Wat een flutkiller trouwens. Hij/zij killt niemand in 1 keer.
Dat is voor Wup en M-Mquote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef JohnDDD het volgende:
Wij kijken DOOL. Wat moeten wij met een minderwaardige soap als ONM?
quote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
even over de identiteit van de moordenaarik begon al bijna te denken dat ik niet goed opgelet had & dat ze met Belle mee waren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik leeg die map regelmatig ivm serverruimtequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
Wup, mag ik die speciale "wup-rechten" zodat ik in je DOOL/2003 dir kan geraken?
alle afleveringen .. ik denk... ongeveer juni 2003 tot nu, maar knipwerk alleen de Sami scenesquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
oei dat weet ik niet
mooie stukjes met Tony erin in elk geval...of misschien ook nog Bo die Caroline vindt? Dat is ook mooi!
zie maar wat je nog hebt...wat heb je allemaal nog op je harde schijf?
Bedoel je dat je alle afleveringen hebt, en wat betreft stukjes alleen dingen van Sami, of heb je alleen nog de stukjes van Sami sinds 2003?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
[..]
alle afleveringen .. ik denk... ongeveer juni 2003 tot nu, maar knipwerk alleen de Sami scenes
oke ik ga wat duidelijker zijn [ poging daartoe:)]quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bedoel je dat je alle afleveringen hebt, en wat betreft stukjes alleen dingen van Sami, of heb je alleen nog de stukjes van Sami sinds 2003?
en bedoel je trouwens...Juni 2003 in de soap, (waar het nu November 2003 is) of op beeld (ik denk het eerste want volgens mij is Days er nog niet zo lang op toch?)
ik weet niet hoeveel serverruimte je hebt? ik heb nog wel een server staan, als je een keertje een hele aflevering kwijt moet, of kun je dat op je eigen server ook wel?
ha dank Vicotor & Kate spoiler is nieuw voor mij, leuk zegquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat updates over Amerika:
SPOILER
ik hoop dat je Victor bedoelt..... wat is hij toch cool als hij mee mag doen...quote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHA Wup, heb je ER een fragment van (je weet denk ik wel wat ik bedoel)?
Zou idd geweldig geweest zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had gehoopt dat Tony zijn moves zou kunnen toepassen op Bo. Jammer.
Ja, ze stonden nog vlak voor het metaalwerk van de gevangenis.quote:
dat haar was me nog niet opgevallen, ze is te weinig in beeld geweest nog denk ik..quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef -Kate- het volgende:
Caroline gister geweldig
(vandaag nog niet gezien)
Maar waarom smeert Jan zoveel troep in d'r haar? Het ziet er zo viezig uit!
ik dus ook nog niet, maar vanaf nu ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat valt vrouwen dan weer op
ik zie dat niet eens dat jan iets in haar haar heeft
vader & zoon... da's wel soaplike jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zou een goeie man voor Celeste zijn? Wat denken jullie van Bo? Of Tony? Als ze Tony nou een goeroe laten worden en hem laten rondlopen op sandalen in een soort toga...hij lacht de hele dag...en hij laat volgelingen bij hem in huis wonen. Celeste voelt zich opeens tot hem aangetrokken...:P
ik geloofde er al bijna in... en toen haalde je John erbij.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
uit het sprookjesboek van DDD
En dan geeft Bo hem de vernietigende klap, weg Tonyquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
Stel je dit voor:
Bo haalt uit naar Rex, Tony duwt Rex naar beneden en vangt de slag van Bo op in zijn vuist. Tony kijkt hem in de ogen en zegt: "Who might you be little boy? Are you that lost, without a mother?" Bo wordt nu echt woest, Rex maakt zich uit de voeten en Bo haalt uit naar Tony met zijn rechterbeen; Tony doet weer een flip, en klemt zich vast in de tralies zodat hij er inhangt; hij gooit zich er met een salto uit waardoor hij in vechthouding precíes voor Bo landt.
nog een? mooi zo, daar word ik helemaal niet verwend vanquote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
vandaag leuke uitzending geloof ik
quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef JohnDDD het volgende:
Spoiler voor vandaagJe had helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan helaas morgen niet de reactie van Rex zien op Sami,, stomme school
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
ONM Tournament: Vervelendste Personage [RONDE 3]
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.quote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
Marlii kan het toch opnemen?
ik verheug met vooral op de reactie van Tony... zn pappie heeft tegen hem gelogen
echt waar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef JohnDDD het volgende:
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.
Vandaag is trouwens te zien dat John naar Tony kijkt en ziet dat Tony niet verbaasd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yuk....
volgens mij nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:59 schreef JohnDDD het volgende:
sorry, natuurlijk bedoelde ik dat! stom...
Tony wist alleen dat er een grote kans was dat hij en marlena niet de ouders waren van de tweeling. ik heb hem daar volgens mij ook over horen schelden aan de telefoon. dus hij wist dat wel maar niet dat het roman was.
weet sami dat kate de moeder is?
Had gekund, helaas had ik 's ochtends te weinig tijd om video klaar te leggen, en dan moesten ze daarna weer andere video dr induwen om onm op te nemenquote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
Marlii kan het toch opnemen?
tsja ik neem aan dat je begrijpt dat als het voor jou al teveel moeite is ......quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef -Marlii- het volgende:
Had gekund, helaas had ik 's ochtends te weinig tijd om video klaar te leggen, en dan moesten ze daarna weer andere video dr induwen om onm op te nementé ingewikkeld dus
Ik ga ook altijd van kort naar lang met mn harenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
en Celeste gaat nog even naar de kapper voor een nieuwe hair-do.
En toch blijf ik het een stom gezicht vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
extensions, in amerika is dat al heel normaal
Vond dr eigen haar veel mooier staan, deze kleur die ze nu heeft vind ik echt verschrikkelijk !!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef JohnDDD het volgende:
maar bij celeste kan het wel
haha, leuk gescheven ditquote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen worden vermoord, iedereen is bang en boos, en Celeste gaat tussen Caroline die tegen haar spreekt vanuit de kist en bloed die uit een piņata komt, nog even naar de kapper voor een nieuwe hair-do.
weet ik niet meer eigenlijk, ik heb er wel meer gezien al, ik weet niet meer hoe/waar.....quote:Hoezo had je deze aflevering al gezien Wup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |