quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:29 schreef JohnDDD het volgende:
Abe-Jack-Rex waren leuk
Tony-Sami-Bart waren BRILJANT! (Tony's plan werkt, Sami is enorm blij, Tony kust haar op de mond, Bart aanbidt hem, Tony doet Sami na met dat stemmetje, Tony geeft toe dat Sami een manier is om zijn vijanden te verslaan)
Maggie...nou laat ik het zo zeggen:owwww, ik vind Rex als DiMera boy ook tof, zo jammer dat dat irritante Mimi-mokkel steeds om hem heen plakt......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jennifer-Abbie-Lexie...matig
Jack krijgt het ene vervelende lijntje na de andere [ eerst In Tha HOuse nu dit weer, ik vond hem echt irritant vandaag terwijl ik Jack juist wel leuk vind, helemaal zonder Jennifer]
Tony & Bart zijn zoooo goed { Bart met zn sexy Sami, LOL]
en Sami nou ja what can i say.... heerlijke dag weer gisteren met die aanrijding en later dat bezoekje aan de Carvers en vervolgens vandaag lekker naief met Tony.
ik vind DOOL echt zo leuk op het moment, ik kan niet wachten tot de volgende uitzending...
hoe meer Sami hoe meer ik me vermaak:)
Maggie, vreemd, ik vind haar leuk
en Jennifer-Abby/ of Abbie? was gewoon om dat meiske te introduceren denk ik?
Lexie ... ik gruwel van dat wijf, altijd al, ongeveer gelijk Bo & Hope.....
ik vond John & Marlena een beetje ranzig maar dat ligt aan Deidre Hall...
als dat mens klef gaat spelen... brr... ik kan er niet zo goed tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Abby op 29-06-2005 @ Salem's Placequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef -Kate- het volgende:
Wat een vreselijk kind, die nieuwe Abby.
hmz, nog niks bekend dus...... ik weet het nog niet zo, als de serie al aangekocht is en ze moeten bezuinigen zullen ze vast wel ergens een gaatje vinden in de programmering toch?quote:
owja haha, nou ja het is nog vroeg):quote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef OnaNia het volgende:
Logisch dat het naar RTL5 verhuist, want: Yorin wordt RTL5, RTL5 wordt RTL7
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:26 schreef OnaNia het volgende:
Adam Brody, Seth uit The O.C.
niet echt, ex-Yorin, dus RTL5 gaat een zender worden met vooral herhalingen had ik ergens gelezen maar ik weet niet meer waar... waarschijnlijk via een webloglinkje dus dat neem ik nooit zo serieus:(quote:Op maandag 4 juli 2005 09:32 schreef JohnDDD het volgende:
half-ontopic: weet iemand of er meer bekendgemaakt is over de programmering van rtl4/5/7 na 12 aug? bijv. nieuwe programma's?
Volgens mij gaat juist vooral RTL7 de herhalingenzender worden, met overdag RTL Z (zakelijk en economisch nieuws).quote:Op maandag 4 juli 2005 09:35 schreef Wup het volgende:
[..]
niet echt, ex-Yorin, dus RTL5 gaat een zender worden met vooral herhalingen had ik ergens gelezen maar ik weet niet meer waar... waarschijnlijk via een webloglinkje dus dat neem ik nooit zo serieus:(
zucht oke ik moet koffie.....quote:Op maandag 4 juli 2005 09:39 schreef OnaNia het volgende:
Volgens mij gaat juist vooral RTL7 de herhalingenzender worden, met overdag RTL Z (zakelijk en economisch nieuws).
quote:Yorin wordt RTL7
RTL-zender Yorin heet vanaf het nieuwe tv-seizoen RTL7. De verandering maakt deel uit van de nieuwe strategie van RTL Nederland, die Fons van Westerloo vanochtend aan adverteerders en bureaus heeft gepresenteerd. Later vandaag wordt de pers geïnformeerd.
In de nieuwe strategie wordt RTL5 naast RTL4 de tweede brede zender. RTL7 wordt mannelijker geprofileerd, en krijgt alle sport (darts, Wimbledon) behalve het voetbal, dat op RTL5 wordt uitgezonden. Op RTL5, dat veel van de voormalige Yorin-programma's en een wat jonger profiel krijgt, komt onder meer een dagelijkse talkshow met Robert Jensen. De nieuwe zenders zijn voor het eerst te zien op vrijdag 12 augustus, de dag dat ook Talpa voor het eerst uitzendt. Al eerder meldde Adformatie dat de naam Yorin definitief zou verdwijnen, als onderdeel van een rebrandingsoperatie. RTL ontkende de plannen toen nog. Aan de nieuwe zenderstrategie is een forse reclamecampagne gekoppeld.
bron: http://www.adformatie.nl/nieuws/nieuws2005-06-28.html#item39318
Maar volgens mij is haar familie wel leuk en boeiender dan Mimi zelf. Ik vond Bonnie van de week al cool toen je haar hoorde schreeuwen en toen was ze nog niet eens in beeld geweestquote:Op maandag 4 juli 2005 10:12 schreef Wup het volgende:
ow en dan nog even over DOOL:)
ik ben niet blij dat Mimi familie krijgt, als sidekick was ze oke maar het is typisch een personage dat vooral nul verhaallijntjes moet krijgen. Eeuwig zonde dat ze haar aan Rex hebben gekoppeld, hij verdient iemand minder irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:55 schreef Markie-Mark het volgende:
Bonnie schijnt echt hilarisch te zijnnou wat een vangst:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die informatie gevonden?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef dayslover het volgende:
De programmering van RTL5 word bijna hetzelfde als Yorin overdag had. Alleen komt Days voortaan om 16:30, gevolgd om 17:15 door Docter Phill. En om half 8 heb je Kees en Co en om 8 uur Flodder. Verder meer herhaalserie's als The Nanny
http://media.rtl.nl/media(...)_5_augustus_2005.pdfquote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie gevonden?
Abe is idd een stuk ouder dan Lexie, volgens mij moet ie een vijftiger voorstellen zeker aangezien Brandon ook z'n zoon is. Z'n jongere broertje Jonah was trouwens wel van Lexie's leeftijd volgens mijquote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
ik had weer helemaal plezier om Sami "to milk cows?"
wat ik me afvroeg.... Abe wil met pensioen [ welliswaar vervroegd maar toch...]
en hij heeft net een kind van nul.... hoe oud is die kerel?
Ja het hoofd van Tom Horton zag je bij de schoorsteen, zag dr een beetje vaag uit. Ook een beetje rare dat Alice nu van die voorgevoelens heeft normaal had Celeste die alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het gisteren gemist
kwam er echt een geest in beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |