dit stoort mij ook zo steeds... vooral toen Theo gedoopt zou worden in die kerk & dat Mimi aan Rex ging uitleggen waarom hij in God moest geloven.... daar zit ik nooit zo op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:45 schreef -Kate- het volgende:
Vast om de kijkers te leren dat je ondanks alle ellende toch geloof in God moet houden.
Maar verder was het leuk

Bij de Bold heb ik dat volgens mij nooit gezien, of heel sporadisch met Kimberley enzo. Bij ATWT wel eens...dan vooral Lily...die heeft het wel eens over God. Verder ook niet. Misschien ligt dat aan de omroep...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:01 schreef Wup het volgende:
[..]
dit stoort mij ook zo steeds... vooral toen Theo gedoopt zou worden in die kerk & dat Mimi aan Rex ging uitleggen waarom hij in God moest geloven.... daar zit ik nooit zo op te wachten
en telkens die kapel in het ziekenhuis...
ligt dat aan DOOL of hebben andere Amerikaanse soaps dat ook?

dat had ik gisteren dus ook, en ik had al ruim geprogrammeerd, maar ik heb hem nu idd. nog vroeger gezet....quote:Op donderdag 8 september 2005 16:12 schreef -Kate- het volgende:
Ik word een beetje gek van de uitzendtijden op rtl5

haha, die kop:)quote:Op donderdag 8 september 2005 15:00 schreef JohnDDD het volgende:
Hier een teaser voor de volgende moord:

Cassie wordt zo ondergewaardeerd qua verhaallijntjes... het is echt sneu dat ik steeds maar tegen die vervelende Shawn aan moet kijken en luisteren terwijl Cassie min of meer voor spek & bonen in dezelfde scene rondloopt. Het klopte sowieso niet want een beetje Tony had dat zooitje zo zijn huis uitgegooid.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef -Kate- het volgende:
Het is echt zo super nu
Vandaag toen Marlena Cassie zag in die outfit! Marlena: "Cassie". En Cassie vervolgens snel d'r jas dichtdoen
haha, je hebt gelijk, zo houden ze weduwe Carver aan het werk..quote:Wat een flutkiller trouwens. Hij/zij killt niemand in 1 keer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.

Dat is voor Wup en M-Mquote:Op zondag 11 september 2005 17:01 schreef JohnDDD het volgende:
Wij kijken DOOL. Wat moeten wij met een minderwaardige soap als ONM?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!

quote:Op woensdag 14 september 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
even over de identiteit van de moordenaarik begon al bijna te denken dat ik niet goed opgelet had & dat ze met Belle mee waren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik leeg die map regelmatig ivm serverruimtequote:Op zaterdag 17 september 2005 13:43 schreef JohnDDD het volgende:
Wup, mag ik die speciale "wup-rechten" zodat ik in je DOOL/2003 dir kan geraken?

alle afleveringen .. ik denk... ongeveer juni 2003 tot nu, maar knipwerk alleen de Sami scenesquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
oei dat weet ik niet
mooie stukjes met Tony erin in elk geval...of misschien ook nog Bo die Caroline vindt? Dat is ook mooi!
zie maar wat je nog hebt...wat heb je allemaal nog op je harde schijf?

Bedoel je dat je alle afleveringen hebt, en wat betreft stukjes alleen dingen van Sami, of heb je alleen nog de stukjes van Sami sinds 2003?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
[..]
alle afleveringen .. ik denk... ongeveer juni 2003 tot nu, maar knipwerk alleen de Sami scenes

oke ik ga wat duidelijker zijn [ poging daartoe:)]quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Bedoel je dat je alle afleveringen hebt, en wat betreft stukjes alleen dingen van Sami, of heb je alleen nog de stukjes van Sami sinds 2003?
en bedoel je trouwens...Juni 2003 in de soap, (waar het nu November 2003 is) of op beeld (ik denk het eerste want volgens mij is Days er nog niet zo lang op toch?)
ik weet niet hoeveel serverruimte je hebt? ik heb nog wel een server staan, als je een keertje een hele aflevering kwijt moet, of kun je dat op je eigen server ook wel?

ha dank Vicotor & Kate spoiler is nieuw voor mij, leuk zegquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat updates over Amerika:
SPOILER

ik hoop dat je Victor bedoelt..... wat is hij toch cool als hij mee mag doen...quote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHA Wup, heb je ER een fragment van (je weet denk ik wel wat ik bedoel)?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |