ik hoop dat je Victor bedoelt..... wat is hij toch cool als hij mee mag doen...quote:Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHA Wup, heb je ER een fragment van (je weet denk ik wel wat ik bedoel)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Zou idd geweldig geweest zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had gehoopt dat Tony zijn moves zou kunnen toepassen op Bo. Jammer.
Ja, ze stonden nog vlak voor het metaalwerk van de gevangenis.quote:
dat haar was me nog niet opgevallen, ze is te weinig in beeld geweest nog denk ik..quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef -Kate- het volgende:
Caroline gister geweldig
(vandaag nog niet gezien)
Maar waarom smeert Jan zoveel troep in d'r haar? Het ziet er zo viezig uit!
ik dus ook nog niet, maar vanaf nu ongetwijfeld welquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat valt vrouwen dan weer op
ik zie dat niet eens dat jan iets in haar haar heeft
vader & zoon... da's wel soaplike jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zou een goeie man voor Celeste zijn? Wat denken jullie van Bo? Of Tony? Als ze Tony nou een goeroe laten worden en hem laten rondlopen op sandalen in een soort toga...hij lacht de hele dag...en hij laat volgelingen bij hem in huis wonen. Celeste voelt zich opeens tot hem aangetrokken...:P
ik geloofde er al bijna in... en toen haalde je John erbij.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
uit het sprookjesboek van DDD
En dan geeft Bo hem de vernietigende klap, weg Tonyquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
Stel je dit voor:
Bo haalt uit naar Rex, Tony duwt Rex naar beneden en vangt de slag van Bo op in zijn vuist. Tony kijkt hem in de ogen en zegt: "Who might you be little boy? Are you that lost, without a mother?" Bo wordt nu echt woest, Rex maakt zich uit de voeten en Bo haalt uit naar Tony met zijn rechterbeen; Tony doet weer een flip, en klemt zich vast in de tralies zodat hij er inhangt; hij gooit zich er met een salto uit waardoor hij in vechthouding precíes voor Bo landt.
nog een? mooi zo, daar word ik helemaal niet verwend vanquote:Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
vandaag leuke uitzending geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef JohnDDD het volgende:
Spoiler voor vandaagJe had helemaal gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan helaas morgen niet de reactie van Rex zien op Sami,, stomme school
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Svensational het volgende:
ONM Tournament: Vervelendste Personage [RONDE 3]
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.quote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
Marlii kan het toch opnemen?
ik verheug met vooral op de reactie van Tony... zn pappie heeft tegen hem gelogen
echt waar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef JohnDDD het volgende:
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.
Vandaag is trouwens te zien dat John naar Tony kijkt en ziet dat Tony niet verbaasd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |