abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30737537
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:59 schreef JohnDDD het volgende:
WHAHA Wup, heb je ER een fragment van (je weet denk ik wel wat ik bedoel)?
ik hoop dat je Victor bedoelt..... wat is hij toch cool als hij mee mag doen...
ik heb weer zo gelachen, die geluiden van hem, hahahaha

DOOL, 19 november 2003, Victor draait door ~ [2.12 min; 3.6 Mb] ~

ik vond Peter Reckell nogal waardeloos, dit is duidelijk niet zijn sterkste kant. Kristian Alfonso daarentegen speelt dit soort scenes veel beter dan de stoere vrouw uithangen...

en kan iemand Shawn uitleggen dat hij GEEN Brady is, dat scheelt een heleboel gezeur:)
pi_30738191
Ik bedoelde inderdaad Victor. Echt briljant. Bedankt Wup!

Die piepgeluiden die hij er ook bij maakte!!! Ik vind Victor echt heel tof tegenwoordig. Ik heb trouwens niet graag dat hij de rol speelt van bazig mannetje dat Sami te gronde wil richten of Nicole opsluit in haar kamer; ik vond hem leuker met Caroline, als hij zo kwetsbaar is.

En Bo, tsja, hij praat en acteert altijd een beetje raar in dit soort situaties. Ik weet niet, ik vind het op zich nog wel natuurgetrouw overkomen, alsof hij gewoon een beetje zo is?

Hope is inderdaad wel goed in deze rol. Shawn is echt fucking irritant! Een echte Brady is hij niet, maar Caroline ook niet natuurlijk.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_30832745
Neeeee,, niet Marlena
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_30834795
ik vond dinsdag & woensdag goede rustige afleveringen, voor het grootste deel goed acteerwerk
en dan vandaag weer Celeste met dr maffe gedoe
ik ga Caroline nul missen, ik mocht haar niet, hoe hard iedereen daar ook roept hoe lief & geweldig ze was, doe mij maar Maggie

en ik veheug met op Jan Spears, ik heb nou eenmaal een zwak voor bitches.....
en ik mag Heather Lindell nu al........
pi_30835304
Caroline was echt vreselijk! Wat een bitch...paste precies bij Victor. :x

Victor wurgde Nicole weer, prachtig.

Celeste was wel grappig. Jan Spears vind ik tot nog toe niets.

Een spoiler over Jan Spears en haar toekomstige rol:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30868281
ah, superaflevering weer
ik vind Will ook zo een geinig jochie, hij mag best wat vaker meedoen van mij

ow en ik mis Bart nogal... waar is hij toch?
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:28:26 #252
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_30868361
Jan word gespeeld door Heather Lauren Olsen, en niet door Heather Lindell. Heather Lindell zal de rol pas over een paar maanden over nemen.
pi_30868445
ow, oke, ook goed
pi_30868711
Ik had gehoopt dat Tony zijn moves zou kunnen toepassen op Bo. Jammer.

Wel weer een prachtige aflevering. Rex is helemaal geniaal. Roman was ook mooi....DOC I LOVE YOU HOOWOHHEHOO!
pi_30870356
Caroline gister geweldig
(vandaag nog niet gezien)

Maar waarom smeert Jan zoveel troep in d'r haar? Het ziet er zo viezig uit!
pi_30870923
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
Ik had gehoopt dat Tony zijn moves zou kunnen toepassen op Bo. Jammer.
Zou idd geweldig geweest zijn
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_30871200
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:47 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Zou idd geweldig geweest zijn
Ja, ze stonden nog vlak voor het metaalwerk van de gevangenis.

Stel je dit voor:
Bo haalt uit naar Rex, Tony duwt Rex naar beneden en vangt de slag van Bo op in zijn vuist. Tony kijkt hem in de ogen en zegt: "Who might you be little boy? Are you that lost, without a mother?" Bo wordt nu echt woest, Rex maakt zich uit de voeten en Bo haalt uit naar Tony met zijn rechterbeen; Tony doet weer een flip, en klemt zich vast in de tralies zodat hij er inhangt; hij gooit zich er met een salto uit waardoor hij in vechthouding precíes voor Bo landt.
pi_30871299
Ja ze moeten van Tony een soort guru maken, die mensen met een blik kan betoveren, bevrijd is van het bestaan, en supermoves heeft.
pi_30871687
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:31 schreef -Kate- het volgende:
Caroline gister geweldig
(vandaag nog niet gezien)
Maar waarom smeert Jan zoveel troep in d'r haar? Het ziet er zo viezig uit!
dat haar was me nog niet opgevallen, ze is te weinig in beeld geweest nog denk ik..
aflevering vandaag moet je echt kijken, helemaal goed was het
pi_30871994
dat valt vrouwen dan weer op
ik zie dat niet eens dat jan iets in haar haar heeft
pi_30872279
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
dat valt vrouwen dan weer op
ik zie dat niet eens dat jan iets in haar haar heeft
ik dus ook nog niet, maar vanaf nu ongetwijfeld wel
het valt me wel altijd op als er weer eens veel te veel make-up op iemand gesmeerd is, dat stoort me vreselijk;
behalve bij Bonnie, bij haar is het juist leuk
pi_30872615
dragen ze make-up dan? wtf
pi_30873065
brr... Mimi.....
en de kapsels van Celeste zijn dan wel weer lachwekkend........
pi_30873155
Wie zou een goeie man voor Celeste zijn? Wat denken jullie van Bo? Of Tony? Als ze Tony nou een goeroe laten worden en hem laten rondlopen op sandalen in een soort toga...hij lacht de hele dag...en hij laat volgelingen bij hem in huis wonen. Celeste voelt zich opeens tot hem aangetrokken...:P
pi_30873277
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:50 schreef JohnDDD het volgende:
Wie zou een goeie man voor Celeste zijn? Wat denken jullie van Bo? Of Tony? Als ze Tony nou een goeroe laten worden en hem laten rondlopen op sandalen in een soort toga...hij lacht de hele dag...en hij laat volgelingen bij hem in huis wonen. Celeste voelt zich opeens tot hem aangetrokken...:P
vader & zoon... da's wel soaplike ja
maar Tony is veel te leuk voor Celeste, ze is leuk als bijlijntje maar aan de man hoeft ze niet van mij hoor.
ik zie liever Cassie aan de man komen.......
zo jammer dat ze er nou niet bij was toen Rex vrij werd gelaten:(
pi_30879701
nee maar stel je nou dit lijntje voor:
Tony wordt gewoon een goeroe. Hij zegt bevrijd te zijn en lacht de hele dag om alles en geeft wijze adviezen aan mensen. Celeste voelt opeens de hevige drang met Tony aan te pappen. Tony gelooft in de gelukzaligheid van tantrische seks en heeft de DiMera-mansion omgetoverd tot een volgelingen-huis waar zijn leerlingen tantrische seks met elkaar hebben. Celeste voelt de hevige drang om hieraan mee te doen. Zij en Tony worden dan de meester en meesteres van Tony's schare volgelingen, die onder andere zal bestaan uit Cassie, Nicole, John, Mickey, en nog een stel anderen. Celeste begrijpt niet waarom ze iets voor Tony voelt maar geeft er toch aan toe.

Ondertussen zijn Celeste en Cassie zwanger en het is onduidelijk van wie.

Het gevolg van de verhaallijn is dat Celeste erachterkomt waarom ze de drang voelde met Tony aan te pappen; die drang werd haar ingegeven van boven, omdat Tony een nep-goeroe is en eigenlijk zijn volgelingen enkel recruteerde om te brainwashen en binnen te halen in de DiMera-organisatie.

Uiteindelijk blijkt dat Celeste zwanger is van Tony en ze zal hem er niet bij lappen om haar kind te beschermen en een vader te kunnen geven. John heeft echt alles doorgehad; hij is niet echt volgeling maar werkt nog voor de ISA.
pi_30880093
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 08:55 schreef JohnDDD het volgende:
uit het sprookjesboek van DDD
ik geloofde er al bijna in... en toen haalde je John erbij.....
pi_30880399
zou dat niet mooi zijn
Cassie, en Celeste zwanger...en Nicole ook. Celeste zwanger van Tony, Cassie van Mickey!!!! Nicole van John.
pi_30885895
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:

Stel je dit voor:
Bo haalt uit naar Rex, Tony duwt Rex naar beneden en vangt de slag van Bo op in zijn vuist. Tony kijkt hem in de ogen en zegt: "Who might you be little boy? Are you that lost, without a mother?" Bo wordt nu echt woest, Rex maakt zich uit de voeten en Bo haalt uit naar Tony met zijn rechterbeen; Tony doet weer een flip, en klemt zich vast in de tralies zodat hij er inhangt; hij gooit zich er met een salto uit waardoor hij in vechthouding precíes voor Bo landt.
En dan geeft Bo hem de vernietigende klap, weg Tony
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_30935997
vandaag leuke uitzending geloof ik
pi_30936138
quote:
Op maandag 26 september 2005 08:30 schreef JohnDDD het volgende:
vandaag leuke uitzending geloof ik
nog een? mooi zo, daar word ik helemaal niet verwend van
zoek maar vast dekking voor als het straks wat minder wordt:)
pi_30938167
Spoiler voor vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30954264
quote:
Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef JohnDDD het volgende:
Spoiler voor vandaag
SPOILER
Je had helemaal gelijk kan helaas morgen niet de reactie van Rex zien op Sami,, stomme school
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_30954641
Wup kan je misschien wel een beetje helpen daarmee?
pi_30956679
Marlii kan het toch opnemen?

ik verheug met vooral op de reactie van Tony... zn pappie heeft tegen hem gelogen
pi_30956803
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30966196
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
Marlii kan het toch opnemen?

ik verheug met vooral op de reactie van Tony... zn pappie heeft tegen hem gelogen
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.

Vandaag is trouwens te zien dat John naar Tony kijkt en ziet dat Tony niet verbaasd is.
pi_30972032
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef JohnDDD het volgende:
Tony wist het al he, na die DNA-test. Hij heeft toen volgens mij al staan schelden tegen zijn vader aan de telefoon. Het is en blijft jammer dat er censuur is in Amerika en dat echt mooie woorden niet gebruikt mogen worden.
Vandaag is trouwens te zien dat John naar Tony kijkt en ziet dat Tony niet verbaasd is.
echt waar?
wat vreemd dat dat langs mij heen gegaan is....Tony is een van mijn favorieten dus ik let meestal wel op bij Tony scenes....
DNA-test heeft hij nooit gezien bij mijn weten... bedoel je de leugentest van Rex?
pi_30974857
sorry, natuurlijk bedoelde ik dat! stom...

Tony wist alleen dat er een grote kans was dat hij en marlena niet de ouders waren van de tweeling. ik heb hem daar volgens mij ook over horen schelden aan de telefoon. dus hij wist dat wel maar niet dat het roman was.

weet sami dat kate de moeder is?
pi_30976622
uit Amerika
SPOILER
yuk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')