volgens mij nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:59 schreef JohnDDD het volgende:
sorry, natuurlijk bedoelde ik dat! stom...
Tony wist alleen dat er een grote kans was dat hij en marlena niet de ouders waren van de tweeling. ik heb hem daar volgens mij ook over horen schelden aan de telefoon. dus hij wist dat wel maar niet dat het roman was.
weet sami dat kate de moeder is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Had gekund, helaas had ik 's ochtends te weinig tijd om video klaar te leggen, en dan moesten ze daarna weer andere video dr induwen om onm op te nemenquote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Wup het volgende:
Marlii kan het toch opnemen?
tsja ik neem aan dat je begrijpt dat als het voor jou al teveel moeite is ......quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef -Marlii- het volgende:
Had gekund, helaas had ik 's ochtends te weinig tijd om video klaar te leggen, en dan moesten ze daarna weer andere video dr induwen om onm op te nementé ingewikkeld dus
Ik ga ook altijd van kort naar lang met mn harenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
en Celeste gaat nog even naar de kapper voor een nieuwe hair-do.
En toch blijf ik het een stom gezicht vindenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
extensions, in amerika is dat al heel normaal
Vond dr eigen haar veel mooier staan, deze kleur die ze nu heeft vind ik echt verschrikkelijk !!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:46 schreef JohnDDD het volgende:
maar bij celeste kan het wel
haha, leuk gescheven ditquote:Op woensdag 28 september 2005 19:48 schreef JohnDDD het volgende:
Mensen worden vermoord, iedereen is bang en boos, en Celeste gaat tussen Caroline die tegen haar spreekt vanuit de kist en bloed die uit een piñata komt, nog even naar de kapper voor een nieuwe hair-do.
weet ik niet meer eigenlijk, ik heb er wel meer gezien al, ik weet niet meer hoe/waar.....quote:Hoezo had je deze aflevering al gezien Wup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |