SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar kun je leren vliegen???Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:07 schreef CybPraetorian het volgende:Je moet ze tijdens het spelen invoeren, niet in het pauzemenu of hoofdmenuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Probeer de toets F5 eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:25 schreef roobje het volgende:
Het spelen van eigen mp3tjes werkt bij mij niet.. echt zo vreemd. Ik heb in de map 'User Tracks' bij mijn documenten een paar snelkoppelingen naar mp3's gemaakt en ik heb in het menu de media files gescanned maar ik krijg alleen maar reclame op de 'user tracks radio' .. ? Dat ik daar reclame op krijg is ook raar want ik heb die radio op 'random' gezet en niet op 'radio'.
Daar kan je niet van hotlinken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:24 schreef spenky het volgende:
ik vond dit wet het posten waard, had het nog niet eerder gezien, let ook op het armpje van die man in die rooie auto.
[afbeelding]
hebt al opgelost...:)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar kan je niet van hotlinken.
Upload hem hier.
Ja, wel iets meer, vice city doet het vloeiend bij mij, maar SA wil soms nog wel eens haperen, maar ik denk dat het voor jou wel te doen valt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Op mijn Pentium 3 draait Vice City nog redelijk, op de constante haperingen bij het afspelen van een geluidseffect na dan (iets wat erg irritant is bij het autorijden, het beeld staat iedere 5 seconden wel een halve seconde stil). Vraagt San Andreas veel meer van je pc?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Stretto het volgende:
Leuk als je niks kunt opslaan.............:(
Iets klopt niet in deze zin.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:38 schreef CybPraetorian het volgende:
vraagje: ik kan de character alleen maar bewegen met de muis wanneer hij schiet. Dat moet toch ook met de muis kunnen...
Stortregent het toevallig?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:11 schreef Yankee het volgende:
Super vet spel, alleen jammer dat het geluid het ineens niet meer bij mij doet. Hoor alleen nog de radiozenders
Bij mij losde dit probleem zich op door niet mijn 5.1 boxen te gebruiken, maar door het gewoon op stereo 2 boxen te zetten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stortregent het toevallig?Als het stormt hoor je geen andere geluiden dan radio
noob.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:55 schreef Giem het volgende:
mmm ik vind het maar een KUT spel met enorm gezochte missies waarvan ook de helft het niet doet... Ben nu in Freefall.. Moet ik een vliegtuig tegoemoet vliegen omkeren en achtervolgen.... dacht je dat dat werkt.... nee hoor dat andere vliegtuig vliegt sneller... hoe moet ik dan in hemelsnaam dat vliegtuig inhalen... kut level... kut spel..
Gebeurt niks als ik op F5 drukquote:
haha, je kan proberen al voordat hij je voorbij is om te keren, heb je meer kans.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou kom maar met oplossingen in plaats van domme dingen roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walktrough alert!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen probleem die race dus ik naar San Fierro lekker in de race-arena daar scheuren, maar da tis nog best lastig om die minuut te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Zal het eens even proberen als ik weer op mn kamer benquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef DrDentz het volgende:
bij mij ging het geluid ook steeds weg,
C:\WINDOWS\system32\dxdiag, --> geluid, --> versnellingsniveau van hardwaregeluid = basisversnelling
dan is het goed
Bij mij niet eigenlijk, maar ik heb ook geen problemen met vicequote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:23 schreef Croupouque het volgende:
Op mijn Pentium 3 draait Vice City nog redelijk, op de constante haperingen bij het afspelen van een geluidseffect na dan (iets wat erg irritant is bij het autorijden, het beeld staat iedere 5 seconden wel een halve seconde stil). Vraagt San Andreas veel meer van je pc?
Ik speel hem hier op een P3 1GHz met 384mb RAM en een 32mb GF2 GTSquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bij mij niet eigenlijk, maar ik heb ook geen problemen met vice
wel met de versie ervoor, GTA 3
Ik heb een AMD XP2600+, 1 gieg werkgeheugen, en gewoon een ATI RADEON 9000 (64MB)
Ik heb het idee dat vooral het werkgeheugen veel helpt.
oja, en onboard sound, een HP Pavilion 734.nl is het, met wat extra werkgeheugen (en een extra HDD maar dat boeit niet)
Ja dat snap ik... maar dit is weer zo'n missie wat echt weer een niet opschiet... Zo gezocht.. Ik wil gewoon lekker schieten.. Auto's jatten. Door de politie achtervolgd worden... maar niet van die vliegtuigen ingaan halen in de lucht.... aarrrgg. nouja... probeersel 20 dan maar...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Giem als je dit spel kut vind moet je even een ander spel gaan spelen, het is namelijk erg vervelend als je hiermee het topic komt vervuilen, ik hoop dat je begrip toont voor ded situatie.
Tim.
Ik zou eerder voor de 1 gieg werkgeheugen gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ik speel hem hier op een P3 1GHz met 384mb RAM en een 32mb GF2 GTS
Gaat wel een tikkeltje traag, maar ik heb het idee dat dit komt doordat minimaal een 64mb vereist is.
Morgen maar even een nieuwe videokaart halen, want moet nog even wachten op mijn nieuwe PC.
Ik had al een GF 4000 gehaald, maar die flipte met mijn moederbord ofzo
Dat is inderdaad vet kut!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het GRUWELIJK vervelend vind dat CJ niet meedraait met de camera, als je de muis beweegt zeg maar, en dat onder en boven bij het omhoog en naar beneden kijken net verkeerd om zit?
Bij VC was dat wel goed
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:00 schreef DrDentz het volgende:
bij mij ging het geluid ook steeds weg,
C:\WINDOWS\system32\dxdiag, --> geluid, --> versnellingsniveau van hardwaregeluid = basisversnelling
dan is het goed
Dat onder en boven verwisseld zijn qua muis kun je omzetten --> menu --> options --> controller options --> mouse settings ---> en dan iets van invert vertical/invert y-axis ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het GRUWELIJK vervelend vind dat CJ niet meedraait met de camera, als je de muis beweegt zeg maar, en dat onder en boven bij het omhoog en naar beneden kijken net verkeerd om zit?
Bij VC was dat wel goed
Het spel is precies wat ik er van verwacht had:
*Geweldige, sfeervolle en enorm grote omgeving, met veel rustige gebieden met bergen enzo. (Het heeft wat GTA3 had, en VC miste, maar dan nog 1000x groter)
*Een gameplay die ze verneukt hebben
*Het neger-verhaal en -omgang kan me niet boeien/wennen en vind ik zelfs zwaar vervelend
Nogmaals, geweldig spel, maar als het met een Tommy of een Fido was geweest, en zonder die vervelende show-off items vond ik dit het meest goddelijke spel ooit.
Desalniettemin zal ik weinig slaap krijgen de komende dagen
Ik had hetzelfde, ik heb mijn User Track Options gewoon opquote:
En dan helpt 'sneaken' niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Sjezus, moet nu een helikopter uit zo'n army base jatten, maar als je een stap naar binnen zet springen gelijk 600 man op je nek, moet het dus ff goed regelen, goede wapens body armor, en ik heb al gezien dat er containers staan, dat wordt dus een M4 en mikken maar.![]()
Maar dat morgen, nu nog ff relaxen en dan slapen.
ik ben ook bij dat level... ik heb het nog niet geprobeerd maar volgens mij is dit de oplossing!! je moet richting het vliegtuig vliegen en als je het vliegtuig ziet moet je gelijk draaien!! en volgens mij vlieg je iets sneller als dat vliegtuigje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:59 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou kom maar met oplossingen in plaats van domme dingen roepen
Lijkt veel moeilijker dan het is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:56 schreef speedfreakssj het volgende:
ben nu bij madd dogs mansion en hij is behoorlijk moeilijk en spannend/ durf niet echt veel verder en zo dan dat halletje na het zwembad. ak gaat het killen wel veel makkelijker zo.
Via Stats en dan Misc.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:05 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan je zien op hoeveel procent je zit? (PC)
Hmm...Is dit topic niet oorspronkelijk voor de Xbox/PC versie? PS2'ers zijn rukkers, ze hadden het spel al 9 maanden eerder dus kunnen ze de pot opquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef basalphenaar het volgende:
Ik herhaal mijn vraag maar even, hij stond in het andere topic maar die is vol:
Hoe kan ik een ander wapen wegdoen met de PS2 versie? Want dat lukt me maar niet....
Ik kan nu namelijk de spraycan in mijn huis in Los Santos niet oppakken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:49 schreef Xante het volgende:
Zit nu in San Fierro. Vind het wel een beetje zielig voor OG Loc, zit 'ie daar alleen in the hood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Driehoekje als het goed is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:36 schreef basalphenaar het volgende:
Ik herhaal mijn vraag maar even, hij stond in het andere topic maar die is vol:
Hoe kan ik een ander wapen wegdoen met de PS2 versie? Want dat lukt me maar niet....
Ik kan nu namelijk de spraycan in mijn huis in Los Santos niet oppakken.
Als je even heel goed kijkt naar de topictitel zie je dat er "Multi" staatquote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:50 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Hmm...Is dit topic niet oorspronkelijk voor de Xbox/PC versie? PS2'ers zijn rukkers, ze hadden het spel al 9 maanden eerder dus kunnen ze de pot op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Als jij even nog beter kijkt, zie je dat er _oorspronkelijk_ in mijn zin staat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:02 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Als je even heel goed kijkt naar de topictitel zie je dat er "Multi" staat
Maar de rest, bedankt voor de hulp, ik ga het even proberen!
Zal al wel zo'n 14 topics terug zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ik weet niet of het al genoemd was, maar voor alle rukkers:
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1469
En daarom ben ik dus niet eens terug gaan bladeren.quote:
Hoeveel % zit je danquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:49 schreef DrDentz het volgende:
damn, ik ben retegoed in et spel
als we nu een massive online gta hadden ownde ik jullie allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een kut missie met die heftruck, in het begin
Die ene kneus gaat telkens dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:17 schreef Cart_man het volgende:Dan wordt de missie zelfs nog een stukje simpeler, gewoon goed bukken en schieten, je moet anders ff ergens wat aiming skills op gaan doen voor je pistool en je uzi, dan kan je ze makkelijk allemaal omleggen, voordat ze dat bij jou kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wheeeeee cool !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mod is te vinden op GTAgames.nl...
Klopt...en voor aiming skills is het handig om een willekeurige bar binnen te stappen en op flesjes te schieten. Is ook goed voor je skill.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan wordt de missie zelfs nog een stukje simpeler, gewoon goed bukken en schieten, je moet anders ff ergens wat aiming skills op gaan doen voor je pistool en je uzi, dan kan je ze makkelijk allemaal omleggen, voordat ze dat bij jou kunnen doen.
Oh sorry, ik zag dat jij mij ook een tip had gegeven, sorry sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:09 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Als jij even nog beter kijkt, zie je dat er _oorspronkelijk_ in mijn zin staat.
Maar graag gedaan hoor schat![]()
Allemaal leuk en aardig deze mod, maar begrijp er geen zak van.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:03 schreef Cart_man het volgende:
Wel een topvriendin, ze zuigt je gewoon af op straat.![]()
[[url=http://img150.echo.cx/img150/9687/17ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neuken met de kleren aanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schiet met alt en control en beweeg met de pijltjes, kan je alles op je toetsenbord doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:00 schreef daNpy het volgende:
Damn, die vliegschool met die apache is pas moeilijk.
2 Handen nodig voor het toetsenbord én 1 voor de muis
Hier kan je zien waar je ze kan vinden en hoe ze er uit zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef AMD64 het volgende:
Welke auto is nu een Patriot - Sentinel en een Remington. Hoe zien ze eruit?
Google: GTA Cars, 2e hitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef AMD64 het volgende:
Welke auto is nu een Patriot - Sentinel en een Remington. Hoe zien ze eruit?
Ah alt is dus secondairy attack op tb. Dat moest ik nog ff instellen/controlerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Schiet met alt en control en beweeg met de pijltjes, kan je alles op je toetsenbord doen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:31 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/7796/gallery303eu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opa?..
Opa?..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:29 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://img117.echo.cx/img117/6505/easteregg7ze.th.jpg]afbeelding][/URL]
nouja! al die moeite voor niks.
Knoppen veranderen. met wasd gebruik ik op te sturen en het numpad voor de overige besturing. en dan ctrl en alt om te schieten. En natuurlijk de camera mode gebruiken waarbij je in de helicopter zit.... en zo lukt het me om binnen 40-50 seconde al die 5 de doelen kapot te schietenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef N-E-R-D het volgende:
Die camera werkt lekker mee als je in een apache vliegt en ook lekker handig dat je met lmb rakketten moet afschieten
Ik heb iets om me te frustreren
Same story herequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Grom, hele week niet kunnen spelen en wou vandaag verder gaan. maar zit tussen 2 kut missies.
Ik ben net San Fierro binnen en ik kan nu kiezen uit 2 missies:
-1 missie dat je de auto van de D.A. moet stelen en met drugs volproppen, alleen vervolgens rij ik heel langzaam terug en komt elke keer(al 7 keer) 1 of andere zatte mongool tegen me auto aan knallen zodat ik weer terug naar de garage moet maar dan is de tijd op
-Of ik heb net dat winkeltje van Zero gepakt, 1e missie was wel te doen maar moet nu met die vliegtuigje de koeriers kapot makken. Ik kan helemaal niet sturen met dat klote ding. De eerste 2 gaan wel, maar vervolgens rijden de auto's hard weg.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Op de MAP staat alleen nog CV... dat is de enige knakker die me nog een missie aanbiedt. Blijkbaar heb ik alle andere knakkers voorlopig] gehad.
Het erge is alleen dat die missie van CV de lowrider, high stakes race missie is...
En die lukt me niet... al 17x geprobeerd, zelfs met cheats... Triest...
Dus ik moet dat snel kunnen, anders is het plezier tijdelijk veel minder totdat ik die missie gehaald heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
You betta check yo' self before ya whack yo' selfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Radio Los Santos zit ik al de hele dag het nummer 'It was a Good Day' van Ice Cube te luisterenEn ik ben eigenlijk fan van blackmetal
Ik heb die net met veel pijn en moeite gehaald. De eerste keer kreeg ik die besturing niet onder de knie, de tweede keer kon ik niet terug naar huis vliegen omdat de brandstof op was, de derde keer explodeerde mijn vliegtuigje, de vierde keer viel mijn PC uit toen ik er bijna was met genoeg brandstof (vanwege de voeding), de vijfde keer knalde mijn vliegtuigje kapot toen ik de laatste kapot aan het maken was, en de zesde keer is het GELUKT!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Grom, hele week niet kunnen spelen en wou vandaag verder gaan. maar zit tussen 2 kut missies.
Ik ben net San Fierro binnen en ik kan nu kiezen uit 2 missies:
-1 missie dat je de auto van de D.A. moet stelen en met drugs volproppen, alleen vervolgens rij ik heel langzaam terug en komt elke keer(al 7 keer) 1 of andere zatte mongool tegen me auto aan knallen zodat ik weer terug naar de garage moet maar dan is de tijd op
-Of ik heb net dat winkeltje van Zero gepakt, 1e missie was wel te doen maar moet nu met die vliegtuigje de koeriers kapot makken. Ik kan helemaal niet sturen met dat klote ding. De eerste 2 gaan wel, maar vervolgens rijden de auto's hard weg.
Even met lshift achteruit kijken. Als je de lshift weer los laat kijk je weer vooruitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar wel enorm irritant dat je die camera niet kan bewegen. Sta je gewoon naar de voorkant van je vliegtuigje te kijken terwijl er twee meter voor dat vliegtuigje een koerier staat. Moet je maar gewoon schieten en hopen dat het raak is. Echt en ARGH!-missie was dat men.![]()
Ik kan de derde vliegmissie maar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:59 schreef DrDentz het volgende:
niet zo mekkeren, ff de tandjes om elkaar en doorbijten bij die missie
bijten
Circle the airstrip is dat geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:09 schreef DrDentz het volgende:
wat moet je dan doen, landen ofzo, looping?
Iedereen zit bij een missie die voor hem of haar enorm kut isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef Meneer_Storm het volgende:
Heeft iedereen door dit mooie weer zowaar een leven gekregen ofzo, aangezien de topics significant minder hard gaan?
Daar was ik al achter ... ik kan dat vliegtuig niet snel genoeg draaien. Of ik kan het wel, maar dan stort ik neer omdat ik em niet meer onder controle hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:24 schreef DrDentz het volgende:
als je dat vliegtuigje niet omhoog krijgt moet je je landing gear indoen op "2"
Wel als je het goed doet jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:59 schreef speedfreakssj het volgende:
die missie met dat crosscountry is toch best makkelijk?
Opa?..
Sturen wil gewoon niet met dat kutdingquote:
Ik kom niet bij voorbij 3quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sturen wil gewoon niet met dat kutding
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the clubquote:
dat eerste bedoelde ik bij mn laatste post, is ook irritant. Richten met een geweer gebeurt automatisch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Bij VC was dat wel goed
Het spel is precies wat ik er van verwacht had:
*Geweldige, sfeervolle en enorm grote omgeving, met veel rustige gebieden met bergen enzo. (Het heeft wat GTA3 had, en VC miste, maar dan nog 1000x groter)
*Een gameplay die ze verneukt hebben
*Het neger-verhaal en -omgang kan me niet boeien/wennen en vind ik zelfs zwaar vervelend
Nogmaals, geweldig spel, maar als het met een Tommy of een Fido was geweest, en zonder die vervelende show-off items vond ik dit het meest goddelijke spel ooit.
Desalniettemin zal ik weinig slaap krijgen de komende dagen
Ja die inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the club
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja die inderdaadOp een gegeven moment pleurt mijn plain uit de lucht
Landingsgestelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.
Hoe heb jij het geflikt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.
Die klapte ik telkens wel in. Het probleem was meer om door die ringen te vliegen. Maar op dit moment zit ik ergens anders vast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Landingsgestel
Als je op hoogte bent geen gas meer geven, dan vliegt je toestel rustiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazzel hebben.quote:
Is een Hummerachtige wagen. Kan je onder andere vinden bij Easter Bay Chemicals.quote:
Heb jij een screenshotje voor mij?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mazzel hebben.
[..]
Is een Hummerachtige wagen. Kan je onder andere vinden bij Easter Bay Chemicals.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je hier vinden. Gewoon op Patriot klikken en dan op IMG
Dat is tot nu toe de meest klote missie die ik tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg echt een schijthekel aan dat vliegen, iemand die even de fly-school voor me af wil maken![]()
Heel vaak geprobeerd vanmiddag. Je moet gewoon geen gas geven (W), dat hielp bij mij enorm iig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the club
P.s. eerste keer niet voor de 100% gegaan, alleen verhaal-lijn
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Het is op de PC veel makkelijker dan PS2, maar het is nog wel moeilijk. Bij alles is het wel trial-and-error, maar uiteindelijk lukt het wel. Heb inmiddels ook mooi 2/3 driving skillquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:40 schreef speedfreakssj het volgende:
is het nu echt moeilijk? ik had alleen erge moeite met die taxi achteruit en dan 180" dat lukte me nu niet echt met de PS2.
En dat ligt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet ook die basis niet ingaan. Je moet gewoon naar Easter Bay Chemicals gaan.
Die had ik in 1 keerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:40 schreef speedfreakssj het volgende:
is het nu echt moeilijk? ik had alleen erge moeite met die taxi achteruit en dan 180" dat lukte me nu niet echt met de PS2.
Kijk maar op de kaart die je bij het spel hebt gekregen. Ligt in de buurt van het vliegveld van San Fierro.quote:
Uitspelen doe je gewoon alleenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg echt een schijthekel aan dat vliegen, iemand die even de fly-school voor me af wil maken![]()
Was het oesters, hoefijzers, tags en andere ongein zoeken zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom niet meteen voor 100%? krijg je dan mot met die andere fopneger?
oh daarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kijk maar op de kaart die je bij het spel hebt gekregen. Ligt in de buurt van het vliegveld van San Fierro.
je moet die vrachtwagen hebben die tegenover de gym staat, tussen de lage flats... en je kan alleen 's nachts inbreken... precieze tijden weet ik niet zo snelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:19 schreef H-blast het volgende:
Hoe kan je nu inbreken?
Daar heb je een speciale auto voor nodig..welke is dat? En op welk tijdstip kan je inbreken?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:19 schreef H-blast het volgende:
Hoe kan je nu inbreken?
Daar heb je een speciale auto voor nodig..welke is dat? En op welk tijdstip kan je inbreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
Je auto mag niet beschadigd zijn. Als hij wel beschadigd is gaat hij niet open.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:35 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img199.echo.cx/img199/5264/126kt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij wil niet open
Ow.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je auto mag niet beschadigd zijn. Als hij wel beschadigd is gaat hij niet open.
ja die zie ik ook, vind het niet erg op zich...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:46 schreef Repeat het volgende:
Trouwens, die snelheidsblur, gaat die nog weg ofzo als je meer "auto-skills" krijgt, want das heel vervelendZie geen moer op hoge snelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
de 2e missie van ZeroJe moet ff goed wennen aan de controls. Linker had op qwes voor gas en sturen, rechts hand voor hoog/laag. Als je een koerier in zicht hebt gewoon landen. Een beetje in de buurt schieten en ze gaan erg snel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Als je alles hebt gehaald op de vliegschool hoef je voor zover ik weet daar niks meer aan te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb em gehaaldGeen idee hoe, maar ik heb em gehaald
Moet ik nu nog iets doen voor ik nieuwe missies kan doen? Want opnieuw vliegen geen zin in
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
de 2e missie van ZeroOh bereid je dan maar alvast voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer., die missie daarna is 1000 x vervelender.
Als je eerst de flyingschool hebt gedaan is het ook niet zo moeilijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo wat iedereen zo moeilijk aan die vliegtuigjes vindt, die zero missie haalde ik meteen, heb in VC ook niet echt moeite gehad met de vliegtuigen
[ Bericht 3% gewijzigd door N-E-R-D op 18-06-2005 22:39:30 ]Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Al gevonden waar het aan lag? Want ik heb dat probleem nu ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow.
Net 1tje gestolen, maar gaat nog steeds niet open
Ik reed zoveel mogelijk over die trambaan heen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben nu de advanced driving scool aan het doen en dan bij de 12de opdracht moet je door de stad racen binnen 2 minuten, en je auto mag niet beschadigd worden, nu heb ik het al een tiental keren geprobeerd, maar het is haast onmogelijk om binnen die tijd onbeschadigd te blijven. Iemand tips?
Eerste stuk voluit in het midden van de baan, rustig door de bochten, op de terugweg weer voluit en rustig door de bochtenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben nu de advanced driving scool aan het doen en dan bij de 12de opdracht moet je door de stad racen binnen 2 minuten, en je auto mag niet beschadigd worden, nu heb ik het al een tiental keren geprobeerd, maar het is haast onmogelijk om binnen die tijd onbeschadigd te blijven. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de save maar herladen nadat ik daarachter kwam en ben nu al m'n wapens aan het opschieten, zijn ze tenminste nog goed voor m'n shooting skills, had net een leuk arsenaal dat behoorlijk duur was. Heb toch geld zat dankzij paardenraces, ~8,5 miljoen nog, maar toch kut om het weer opnieuw te kopen, zeker die sniperrifles zijn achterlijk duurOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:41 schreef Cerbie het volgende:Ik vond er pas geleden 1. Wat alleen ff niet meer waar dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de save maar herladen nadat ik daarachter kwam en ben nu al m'n wapens aan het opschieten, zijn ze tenminste nog goed voor m'n shooting skills, had net een leuk arsenaal dat behoorlijk duur was. Heb toch geld zat dankzij paardenraces, ~8,5 miljoen nog, maar toch kut om het weer opnieuw te kopen, zeker die sniperrifles zijn achterlijk duur![]()
ik vond de mijne OP een gebouw in LS. Het was een laag gebouw( 2 verdiepingen), en ik was er gekomen via andere gebouwen te springen. Ik dacht dat het aan de west-side was, bij het strand.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar vind ik een sniper in LS?
ik moet namelijk nikkers en russen omleggen bij een warehouse maar zo gaat dat natuurlijk niet met gansgta skilzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
http://db.gamefaqs.com/co(...)t_auto_sa_weapon.pngquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar vind ik een sniper in LS?
ik moet namelijk nikkers en russen omleggen bij een warehouse maar zo gaat dat natuurlijk niet met gansgta skilzz.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een nieuwe kutmissie ..... alweer een vliegschoolmissieHij lukt wel, maar niet snel genoeg
die is easy! op de ps2 iig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
THX
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:26 schreef N-E-R-D het volgende:
area69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
WordArt is zo 1997.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:15 schreef RAVW het volgende:
Zo hier even een screenshot van mijn CHAR uit GTA:SA.
[afbeelding]
[ Bericht 45% gewijzigd door Yildiz op 19-06-2005 00:31:16 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Gewoon motortje pakken + uzi en gaan met die banaanquote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Yildiz het volgende:
Damn, ik zit nu bij die missies van die russen neerschieten met die deal, in dat pakhuis
tevens is denise bezig
daarnaast moet ik mijn "hoods" nog verdedigen
*briljant idee krijgt, ik neem volgende keer 2-3 gasten mee om me te helpen, kijken of dat werkt.
en nog die ene missie ernaast bij die begrafenis, dat werkte niet helemaal lekker.
Hoe bedoelje ?quote:
Pak nu eens de Nummer toetsen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef Nashje het volgende:
He goed topic![]()
. Ik heb het spel nog niet zo lang en ben nu bij de opdracht dat ik eerst naar een garage moet om een auto op te halen (waar ik later mijn auto kan 'tunen'). Daarna moet ik mijn auto laten bewegen ofzo
en zie ik allemaal pijltjes voorbij komen. Ik snap er geen ruk van. Heb al 5x geprobeerd met de pijltjes toetsen en W, A, S, D toetsen.
Moet je numpad voor gebruiken. 8 = omhoog, 4 = naar links, 6 = naar rechts en 2 = omlaag...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef Nashje het volgende:
He goed topic![]()
. Ik heb het spel nog niet zo lang en ben nu bij de opdracht dat ik eerst naar een garage moet om een auto op te halen (waar ik later mijn auto kan 'tunen'). Daarna moet ik mijn auto laten bewegen ofzo
en zie ik allemaal pijltjes voorbij komen. Ik snap er geen ruk van. Heb al 5x geprobeerd met de pijltjes toetsen en W, A, S, D toetsen.
Die letters heten in Word iig WordArtquote:Op zondag 19 juni 2005 00:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe bedoelje ?
Alleen de letters komen uit PowerPoint. voor de rest is er niets mee gedaan.
Dus het is zeker geen Wordart
Je moet ook naar rechts of naar links ingedrukt houden om te draaienquote:Op zondag 19 juni 2005 00:28 schreef Ronhui het volgende:
Moet nu bij die driving school die donut burnout doen. op de PC moet je naar voren en naar achteren tegelijk ingedrukt houden om te starten. ik draai dan niet, als ik een van beiden loslaat, stopt het. Wat doe ik verkeerd?
daar kwam ik ook pas na 100en keren proberen achterquote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet ook naar rechts of naar links ingedrukt houden om te draaien.
Onrustigquote:Op zondag 19 juni 2005 01:03 schreef Ronhui het volgende:
@bananenman, hoe was het op Defqon? daar was je toch ook heen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef speedfreakssj het volgende:
die is wel goed ja al gaat hij na een tijdje wel vervele.
wat ik wel tof vind is dat ik net een dealer kapot heb geschote terwijl er en aan agent NAAST liep en die deed gewoon helemaal NIKS.
ja was vaag.. zo'n snelweg met 4 wegen, ik rij rechts, komt er zo'n politie auto van links vol tegen mij aan rijden..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat is idd wel rarr, dan ramt de politie jou en dan mag jij snel weg zijn/
iemand tips voor de missie met di russen en ballas in dat huisje bij de docks?
Die is toch simpel? Sniper -> neerknallen die lui.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat is idd wel rarr, dan ramt de politie jou en dan mag jij snel weg zijn/
iemand tips voor de missie met di russen en ballas in dat huisje bij de docks?
whehequote:Op zondag 19 juni 2005 02:25 schreef Nashje het volgende:
Strand dansen ben ik nou. Eerste keer mislukt en toen was ik maar wat gaan rondrijden.
Die moet je eerst halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:59 schreef speedfreakssj het volgende:
welke sniper?
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:00 schreef gijsje79 het volgende:
Weet er iemandIk ga der van uit dat je over de import-export sidequest hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga nu ff pittten, tot over een paar uur!!!
Je moet gekken altijd gelijk geven!
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:10 schreef Dark_Killah het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |