quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat een kut missie met die heftruck, in het begin
Die ene kneus gaat telkens dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:17 schreef Cart_man het volgende:Dan wordt de missie zelfs nog een stukje simpeler, gewoon goed bukken en schieten, je moet anders ff ergens wat aiming skills op gaan doen voor je pistool en je uzi, dan kan je ze makkelijk allemaal omleggen, voordat ze dat bij jou kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wheeeeee cool !quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1469
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mod is te vinden op GTAgames.nl...
Klopt...en voor aiming skills is het handig om een willekeurige bar binnen te stappen en op flesjes te schieten. Is ook goed voor je skill.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 07:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan wordt de missie zelfs nog een stukje simpeler, gewoon goed bukken en schieten, je moet anders ff ergens wat aiming skills op gaan doen voor je pistool en je uzi, dan kan je ze makkelijk allemaal omleggen, voordat ze dat bij jou kunnen doen.
Oh sorry, ik zag dat jij mij ook een tip had gegeven, sorry sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:09 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Als jij even nog beter kijkt, zie je dat er _oorspronkelijk_ in mijn zin staat.
Maar graag gedaan hoor schat![]()
Allemaal leuk en aardig deze mod, maar begrijp er geen zak van.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:03 schreef Cart_man het volgende:
Wel een topvriendin, ze zuigt je gewoon af op straat.![]()
[[url=http://img150.echo.cx/img150/9687/17ez.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neuken met de kleren aanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 03:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schiet met alt en control en beweeg met de pijltjes, kan je alles op je toetsenbord doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:00 schreef daNpy het volgende:
Damn, die vliegschool met die apache is pas moeilijk.
2 Handen nodig voor het toetsenbord én 1 voor de muis
Hier kan je zien waar je ze kan vinden en hoe ze er uit zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef AMD64 het volgende:
Welke auto is nu een Patriot - Sentinel en een Remington. Hoe zien ze eruit?
Google: GTA Cars, 2e hitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef AMD64 het volgende:
Welke auto is nu een Patriot - Sentinel en een Remington. Hoe zien ze eruit?
Ah alt is dus secondairy attack op tb. Dat moest ik nog ff instellen/controlerenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Schiet met alt en control en beweeg met de pijltjes, kan je alles op je toetsenbord doen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:31 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/7796/gallery303eu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opa?..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:31 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/7796/gallery303eu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opa?..
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:29 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://img117.echo.cx/img117/6505/easteregg7ze.th.jpg]afbeelding][/URL]
nouja! al die moeite voor niks.
Knoppen veranderen. met wasd gebruik ik op te sturen en het numpad voor de overige besturing. en dan ctrl en alt om te schieten. En natuurlijk de camera mode gebruiken waarbij je in de helicopter zit.... en zo lukt het me om binnen 40-50 seconde al die 5 de doelen kapot te schietenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:05 schreef N-E-R-D het volgende:
Die camera werkt lekker mee als je in een apache vliegt en ook lekker handig dat je met lmb rakketten moet afschieten
Ik heb iets om me te frustreren
Same story herequote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Grom, hele week niet kunnen spelen en wou vandaag verder gaan. maar zit tussen 2 kut missies.
Ik ben net San Fierro binnen en ik kan nu kiezen uit 2 missies:
-1 missie dat je de auto van de D.A. moet stelen en met drugs volproppen, alleen vervolgens rij ik heel langzaam terug en komt elke keer(al 7 keer) 1 of andere zatte mongool tegen me auto aan knallen zodat ik weer terug naar de garage moet maar dan is de tijd op
-Of ik heb net dat winkeltje van Zero gepakt, 1e missie was wel te doen maar moet nu met die vliegtuigje de koeriers kapot makken. Ik kan helemaal niet sturen met dat klote ding. De eerste 2 gaan wel, maar vervolgens rijden de auto's hard weg.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Op de MAP staat alleen nog CV... dat is de enige knakker die me nog een missie aanbiedt. Blijkbaar heb ik alle andere knakkers voorlopig] gehad.
Het erge is alleen dat die missie van CV de lowrider, high stakes race missie is...
En die lukt me niet... al 17x geprobeerd, zelfs met cheats... Triest...
Dus ik moet dat snel kunnen, anders is het plezier tijdelijk veel minder totdat ik die missie gehaald heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
You betta check yo' self before ya whack yo' selfquote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Radio Los Santos zit ik al de hele dag het nummer 'It was a Good Day' van Ice Cube te luisterenEn ik ben eigenlijk fan van blackmetal
Ik heb die net met veel pijn en moeite gehaald. De eerste keer kreeg ik die besturing niet onder de knie, de tweede keer kon ik niet terug naar huis vliegen omdat de brandstof op was, de derde keer explodeerde mijn vliegtuigje, de vierde keer viel mijn PC uit toen ik er bijna was met genoeg brandstof (vanwege de voeding), de vijfde keer knalde mijn vliegtuigje kapot toen ik de laatste kapot aan het maken was, en de zesde keer is het GELUKT!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef HomerJ het volgende:
Grom, hele week niet kunnen spelen en wou vandaag verder gaan. maar zit tussen 2 kut missies.
Ik ben net San Fierro binnen en ik kan nu kiezen uit 2 missies:
-1 missie dat je de auto van de D.A. moet stelen en met drugs volproppen, alleen vervolgens rij ik heel langzaam terug en komt elke keer(al 7 keer) 1 of andere zatte mongool tegen me auto aan knallen zodat ik weer terug naar de garage moet maar dan is de tijd op
-Of ik heb net dat winkeltje van Zero gepakt, 1e missie was wel te doen maar moet nu met die vliegtuigje de koeriers kapot makken. Ik kan helemaal niet sturen met dat klote ding. De eerste 2 gaan wel, maar vervolgens rijden de auto's hard weg.
Even met lshift achteruit kijken. Als je de lshift weer los laat kijk je weer vooruitquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar wel enorm irritant dat je die camera niet kan bewegen. Sta je gewoon naar de voorkant van je vliegtuigje te kijken terwijl er twee meter voor dat vliegtuigje een koerier staat. Moet je maar gewoon schieten en hopen dat het raak is. Echt en ARGH!-missie was dat men.![]()
Ik kan de derde vliegmissie maar nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:59 schreef DrDentz het volgende:
niet zo mekkeren, ff de tandjes om elkaar en doorbijten bij die missie
bijten
Circle the airstrip is dat geloof ikquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:09 schreef DrDentz het volgende:
wat moet je dan doen, landen ofzo, looping?
Iedereen zit bij een missie die voor hem of haar enorm kut isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:10 schreef Meneer_Storm het volgende:
Heeft iedereen door dit mooie weer zowaar een leven gekregen ofzo, aangezien de topics significant minder hard gaan?
Daar was ik al achter ... ik kan dat vliegtuig niet snel genoeg draaien. Of ik kan het wel, maar dan stort ik neer omdat ik em niet meer onder controle hebquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:24 schreef DrDentz het volgende:
als je dat vliegtuigje niet omhoog krijgt moet je je landing gear indoen op "2"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |