Uitspelen doe je gewoon alleenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg echt een schijthekel aan dat vliegen, iemand die even de fly-school voor me af wil maken![]()
Was het oesters, hoefijzers, tags en andere ongein zoeken zat.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom niet meteen voor 100%? krijg je dan mot met die andere fopneger?
oh daarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kijk maar op de kaart die je bij het spel hebt gekregen. Ligt in de buurt van het vliegveld van San Fierro.
je moet die vrachtwagen hebben die tegenover de gym staat, tussen de lage flats... en je kan alleen 's nachts inbreken... precieze tijden weet ik niet zo snelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:19 schreef H-blast het volgende:
Hoe kan je nu inbreken?
Daar heb je een speciale auto voor nodig..welke is dat? En op welk tijdstip kan je inbreken?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:19 schreef H-blast het volgende:
Hoe kan je nu inbreken?
Daar heb je een speciale auto voor nodig..welke is dat? En op welk tijdstip kan je inbreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Je auto mag niet beschadigd zijn. Als hij wel beschadigd is gaat hij niet open.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:35 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img199.echo.cx/img199/5264/126kt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij wil niet open
Ow.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je auto mag niet beschadigd zijn. Als hij wel beschadigd is gaat hij niet open.
ja die zie ik ook, vind het niet erg op zich...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:46 schreef Repeat het volgende:
Trouwens, die snelheidsblur, gaat die nog weg ofzo als je meer "auto-skills" krijgt, want das heel vervelendZie geen moer op hoge snelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
de 2e missie van ZeroJe moet ff goed wennen aan de controls. Linker had op qwes voor gas en sturen, rechts hand voor hoog/laag. Als je een koerier in zicht hebt gewoon landen. Een beetje in de buurt schieten en ze gaan erg snel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Als je alles hebt gehaald op de vliegschool hoef je voor zover ik weet daar niks meer aan te doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb em gehaaldGeen idee hoe, maar ik heb em gehaald
Moet ik nu nog iets doen voor ik nieuwe missies kan doen? Want opnieuw vliegen geen zin in
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
de 2e missie van ZeroOh bereid je dan maar alvast voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet te doen! De camera zit vast en ik kom dus vaak in de knoop en knal tegen gebouwen. Ook het richten op die auto's is niet te doen, ik heb uiteindelijk maar opgegeven want dit is dus niet leuk meer., die missie daarna is 1000 x vervelender.
Als je eerst de flyingschool hebt gedaan is het ook niet zo moeilijk...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo wat iedereen zo moeilijk aan die vliegtuigjes vindt, die zero missie haalde ik meteen, heb in VC ook niet echt moeite gehad met de vliegtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door N-E-R-D op 18-06-2005 22:39:30 ]Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Al gevonden waar het aan lag? Want ik heb dat probleem nu ookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow.
Net 1tje gestolen, maar gaat nog steeds niet open
Ik reed zoveel mogelijk over die trambaan heen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben nu de advanced driving scool aan het doen en dan bij de 12de opdracht moet je door de stad racen binnen 2 minuten, en je auto mag niet beschadigd worden, nu heb ik het al een tiental keren geprobeerd, maar het is haast onmogelijk om binnen die tijd onbeschadigd te blijven. Iemand tips?
Eerste stuk voluit in het midden van de baan, rustig door de bochten, op de terugweg weer voluit en rustig door de bochtenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik ben nu de advanced driving scool aan het doen en dan bij de 12de opdracht moet je door de stad racen binnen 2 minuten, en je auto mag niet beschadigd worden, nu heb ik het al een tiental keren geprobeerd, maar het is haast onmogelijk om binnen die tijd onbeschadigd te blijven. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de save maar herladen nadat ik daarachter kwam en ben nu al m'n wapens aan het opschieten, zijn ze tenminste nog goed voor m'n shooting skills, had net een leuk arsenaal dat behoorlijk duur was. Heb toch geld zat dankzij paardenraces, ~8,5 miljoen nog, maar toch kut om het weer opnieuw te kopen, zeker die sniperrifles zijn achterlijk duurOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:41 schreef Cerbie het volgende:Ik vond er pas geleden 1. Wat alleen ff niet meer waar dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de save maar herladen nadat ik daarachter kwam en ben nu al m'n wapens aan het opschieten, zijn ze tenminste nog goed voor m'n shooting skills, had net een leuk arsenaal dat behoorlijk duur was. Heb toch geld zat dankzij paardenraces, ~8,5 miljoen nog, maar toch kut om het weer opnieuw te kopen, zeker die sniperrifles zijn achterlijk duur![]()
ik vond de mijne OP een gebouw in LS. Het was een laag gebouw( 2 verdiepingen), en ik was er gekomen via andere gebouwen te springen. Ik dacht dat het aan de west-side was, bij het strand.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar vind ik een sniper in LS?
ik moet namelijk nikkers en russen omleggen bij een warehouse maar zo gaat dat natuurlijk niet met gansgta skilzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
http://db.gamefaqs.com/co(...)t_auto_sa_weapon.pngquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:59 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar vind ik een sniper in LS?
ik moet namelijk nikkers en russen omleggen bij een warehouse maar zo gaat dat natuurlijk niet met gansgta skilzz.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een nieuwe kutmissie ..... alweer een vliegschoolmissieHij lukt wel, maar niet snel genoeg
die is easy! op de ps2 iig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THX
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:26 schreef N-E-R-D het volgende:
area69SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.M.A.B
WordArt is zo 1997.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:15 schreef RAVW het volgende:
Zo hier even een screenshot van mijn CHAR uit GTA:SA.
[afbeelding]
[ Bericht 45% gewijzigd door Yildiz op 19-06-2005 00:31:16 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Gewoon motortje pakken + uzi en gaan met die banaanquote:Op zondag 19 juni 2005 00:18 schreef Yildiz het volgende:
Damn, ik zit nu bij die missies van die russen neerschieten met die deal, in dat pakhuis
tevens is denise bezig
daarnaast moet ik mijn "hoods" nog verdedigen
*briljant idee krijgt, ik neem volgende keer 2-3 gasten mee om me te helpen, kijken of dat werkt.
en nog die ene missie ernaast bij die begrafenis, dat werkte niet helemaal lekker.
Hoe bedoelje ?quote:
Pak nu eens de Nummer toetsen.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef Nashje het volgende:
He goed topic![]()
. Ik heb het spel nog niet zo lang en ben nu bij de opdracht dat ik eerst naar een garage moet om een auto op te halen (waar ik later mijn auto kan 'tunen'). Daarna moet ik mijn auto laten bewegen ofzo
en zie ik allemaal pijltjes voorbij komen. Ik snap er geen ruk van. Heb al 5x geprobeerd met de pijltjes toetsen en W, A, S, D toetsen.
Moet je numpad voor gebruiken. 8 = omhoog, 4 = naar links, 6 = naar rechts en 2 = omlaag...quote:Op zondag 19 juni 2005 00:19 schreef Nashje het volgende:
He goed topic![]()
. Ik heb het spel nog niet zo lang en ben nu bij de opdracht dat ik eerst naar een garage moet om een auto op te halen (waar ik later mijn auto kan 'tunen'). Daarna moet ik mijn auto laten bewegen ofzo
en zie ik allemaal pijltjes voorbij komen. Ik snap er geen ruk van. Heb al 5x geprobeerd met de pijltjes toetsen en W, A, S, D toetsen.
Die letters heten in Word iig WordArtquote:Op zondag 19 juni 2005 00:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hoe bedoelje ?
Alleen de letters komen uit PowerPoint. voor de rest is er niets mee gedaan.
Dus het is zeker geen Wordart
Je moet ook naar rechts of naar links ingedrukt houden om te draaienquote:Op zondag 19 juni 2005 00:28 schreef Ronhui het volgende:
Moet nu bij die driving school die donut burnout doen. op de PC moet je naar voren en naar achteren tegelijk ingedrukt houden om te starten. ik draai dan niet, als ik een van beiden loslaat, stopt het. Wat doe ik verkeerd?
daar kwam ik ook pas na 100en keren proberen achterquote:Op zondag 19 juni 2005 00:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet ook naar rechts of naar links ingedrukt houden om te draaien.
Onrustigquote:Op zondag 19 juni 2005 01:03 schreef Ronhui het volgende:
@bananenman, hoe was het op Defqon? daar was je toch ook heen?
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:08 schreef speedfreakssj het volgende:
die is wel goed ja al gaat hij na een tijdje wel vervele.
wat ik wel tof vind is dat ik net een dealer kapot heb geschote terwijl er en aan agent NAAST liep en die deed gewoon helemaal NIKS.
ja was vaag.. zo'n snelweg met 4 wegen, ik rij rechts, komt er zo'n politie auto van links vol tegen mij aan rijden..quote:Op zondag 19 juni 2005 01:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat is idd wel rarr, dan ramt de politie jou en dan mag jij snel weg zijn/
iemand tips voor de missie met di russen en ballas in dat huisje bij de docks?
Die is toch simpel? Sniper -> neerknallen die lui.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat is idd wel rarr, dan ramt de politie jou en dan mag jij snel weg zijn/
iemand tips voor de missie met di russen en ballas in dat huisje bij de docks?
whehequote:Op zondag 19 juni 2005 02:25 schreef Nashje het volgende:
Strand dansen ben ik nou. Eerste keer mislukt en toen was ik maar wat gaan rondrijden.
Die moet je eerst halen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:59 schreef speedfreakssj het volgende:
welke sniper?
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:00 schreef gijsje79 het volgende:
Weet er iemandIk ga der van uit dat je over de import-export sidequest hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ga nu ff pittten, tot over een paar uur!!!
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:10 schreef Dark_Killah het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |