Wel als je het goed doet jaquote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:59 schreef speedfreakssj het volgende:
die missie met dat crosscountry is toch best makkelijk?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:31 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/7796/gallery303eu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opa?..
Sturen wil gewoon niet met dat kutdingquote:
Ik kom niet bij voorbij 3quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sturen wil gewoon niet met dat kutding
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the clubquote:
dat eerste bedoelde ik bij mn laatste post, is ook irritant. Richten met een geweer gebeurt automatisch?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het GRUWELIJK vervelend vind dat CJ niet meedraait met de camera, als je de muis beweegt zeg maar, en dat onder en boven bij het omhoog en naar beneden kijken net verkeerd om zit?
Bij VC was dat wel goed
Het spel is precies wat ik er van verwacht had:
*Geweldige, sfeervolle en enorm grote omgeving, met veel rustige gebieden met bergen enzo. (Het heeft wat GTA3 had, en VC miste, maar dan nog 1000x groter)
*Een gameplay die ze verneukt hebben
*Het neger-verhaal en -omgang kan me niet boeien/wennen en vind ik zelfs zwaar vervelend
Nogmaals, geweldig spel, maar als het met een Tommy of een Fido was geweest, en zonder die vervelende show-off items vond ik dit het meest goddelijke spel ooit.
Desalniettemin zal ik weinig slaap krijgen de komende dagen
Ja die inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the club
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja die inderdaadOp een gegeven moment pleurt mijn plain uit de lucht
Landingsgestelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.
Hoe heb jij het geflikt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar kwam ik in het begin ook niet voorbij. Maar na een tijdje is het toch gelukt.
Die klapte ik telkens wel in. Het probleem was meer om door die ringen te vliegen. Maar op dit moment zit ik ergens anders vast.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Landingsgestel
Als je op hoogte bent geen gas meer geven, dan vliegt je toestel rustiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mazzel hebben.quote:
Is een Hummerachtige wagen. Kan je onder andere vinden bij Easter Bay Chemicals.quote:
Heb jij een screenshotje voor mij?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mazzel hebben.
[..]
Is een Hummerachtige wagen. Kan je onder andere vinden bij Easter Bay Chemicals.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan je hier vinden. Gewoon op Patriot klikken en dan op IMG
Dat is tot nu toe de meest klote missie die ik tegen gekomen ben.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik krijg echt een schijthekel aan dat vliegen, iemand die even de fly-school voor me af wil maken![]()
Heel vaak geprobeerd vanmiddag. Je moet gewoon geen gas geven (W), dat hielp bij mij enorm iig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het cirkeltje rond de airstrip? Join the club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.s. eerste keer niet voor de 100% gegaan, alleen verhaal-lijn
Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Het is op de PC veel makkelijker dan PS2, maar het is nog wel moeilijk. Bij alles is het wel trial-and-error, maar uiteindelijk lukt het wel. Heb inmiddels ook mooi 2/3 driving skillquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:40 schreef speedfreakssj het volgende:
is het nu echt moeilijk? ik had alleen erge moeite met die taxi achteruit en dan 180" dat lukte me nu niet echt met de PS2.
En dat ligt?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet ook die basis niet ingaan. Je moet gewoon naar Easter Bay Chemicals gaan.
Die had ik in 1 keerquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:40 schreef speedfreakssj het volgende:
is het nu echt moeilijk? ik had alleen erge moeite met die taxi achteruit en dan 180" dat lukte me nu niet echt met de PS2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |