quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef ElysiumDream het volgende:
[afbeelding]
Bij mij staat ie veel mooier![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef gfo het volgende:
[..]
Gekocht bij van arendonk in Tilburg
prijs 269 euro
hij betaalde 269 euroquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik dacht eerder dat je Schapino ging zeggen.
Wie betaald er nou 592 gulden voor een paar gympen waar na 1 zomer de nopjes totaal weg zijn![]()
![]()
![]()
hij is echt leuk, zal eens kijken of ie hier in Be ook ergens hangtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:00 schreef ElysiumDream het volgende:
Ik heb die rok niet bij Asos gekocht hoor, maar daar heb ik het plaatje gevonden
Ik heb 'm van een winkeltje in de Kalverstraat, effe kijken of ik het tasje nog heb... Apropo Lifestyle Necessaries. Volgens mij vrij nieuw, ik was er nooit eerder geweest.
De rok is van Killah, en het model heet Azores Skirt. Misschien heb je er iets aan!
Mijn andere bikkembergs (ja ik heb 2 paarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik dacht eerder dat je Schapino ging zeggen.
Wie betaald er nou 592 gulden voor een paar gympen waar na 1 zomer de nopjes totaal weg zijn![]()
![]()
![]()
De Bikkembergs uit de komende collectie hebben kortere noppen en zijn van hogere kwaliteit leer/rubber. Alle voorgaande Bikkembergs schoenen met noppen hadden noppen die te lang waren om echt "lekker" te lopen. De nieuwe hebben rubber dat nog een stukje doorloopt op de hiel en het schuine woord Bikkembergs is nu vervangen door veel grotere letters en volgens mij staat er dan iets van BIK over de schoen (ook schuin maar niet meer in een streep maar los op de schoen). De nieuwe voelen steviger aan en zien er kwalitatief veel beter uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef gfo het volgende:
[..]
Mijn andere bikkembergs (ja ik heb 2 paar) zijn noppen naar jaar nog helemaal goed van
![]()
los van 't feit dat 't een ontzettend lelijke broek is, kan ik bijna niet geloven dat jij hockeyt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Molluck het volgende:
Nog een Nudie broek, naast die ene die ik niet mag wassen een al wel bewerkte, om het nog een beetje fris te houden
Slim Jim Used Black
[afbeelding][afbeelding]
Jij bent toch die gast met die wo-opleiding he? Die dat zei over die polo's die uit dezelfde fabriek komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
los van 't feit dat 't een ontzettend lelijke broek is, kan ik bijna niet geloven dat jij hockeyt.
probeer dit eensquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef VrijeVal het volgende:
leuke kleren!
offtopic:
als ik naar de site www.polo.com ga.. dan gaat ie naar imageshack .. :S
dat ei-shirt vind ik echt geniaal!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
Ja van gsus, hmmm ik vond lichtblauw/bruin wel aardig :\quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:12 schreef Lukaso het volgende:
ei shirt is idd vet, van gsus toch?
ik ben alleen minder fan van bruine longsleeve
Mwa. Mooier, wel eens leuk en anders ja!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Big pony-polo, wel leuker dan die standaardpolo's van RL
waar heb je dat ei-shirt gekocht ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
Mooi ^^ ?
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo super, die drie erop is lelijk en dat grote logo is een beetje protserig (Evisu anyone?)quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Nee maar het shirt is wel tekenendquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
ok.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef postman het volgende:
shirt met ei erop is van gsus, oa tekoop bij asos.com
Jammer van dat embleem en het model is ook een beetje lam, daarnaast kun je beter een blouse eronder dragen imo.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:07 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Zulke jasjes zijn altijd wel leuk, kun je ook gewoon over een polo dragen.
Was toch nog verrast dat ze ze bij de Bijenkorf in de collectie hadden, had ik niet verwacht.
is eens wat anders dan die standaard shirts.... ik vind hem echt heel cool!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:10 schreef XiChico het volgende:
Wat is er zo leuk aan een ei op je shirt?![]()
Men at work, joy, beetje van die trendloper winkels.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:13 schreef LissaP het volgende:
[..]
is eens wat anders dan die standaard shirts.... ik vind hem echt heel cool!
waar kun je ergens gsus kopen? welke winkels?
online besteld neem ik aan? mag ik een link van de site?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef hesselmid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Drie nieuwe Paul Frank shirtjes, net aangekomen vanuit de VS.
Valerio heeft dat onderste shirt momenteel aan (6pack SBS6)quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef hesselmid het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Drie nieuwe Paul Frank shirtjes, net aangekomen vanuit de VS.
Vind ze allebei koeilelijk..quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
knulletje...quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast met die wo-opleiding he? Die dat zei over die polo's die uit dezelfde fabriek komen![]()
Ik vind het een matige poging om me hiervoor op deze manier terug te pakken, maar ik wil gragen horen wat je niet mooi vindt aan mijn broek![]()
En dat jij mij geen hockeyer vindt, daar kan ik niet echt mee zitten
Zwarte half vale broeken vind ik ook not-done ..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Molluck het volgende:
Nog een Nudie broek, naast die ene die ik niet mag wassen een al wel bewerkte, om het nog een beetje fris te houden
Slim Jim Used Black
[afbeelding][afbeelding]
Ik herstel:quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat ei-shirt is juist tof.. je moet er wel 't type voor zijn imo..
Dit staat wel cool:
[afbeelding]
En laat ik er nou nét zo uitzien!
en je moet er ook geen shirt met lange mouwen onder doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:12 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat ei-shirt is juist tof.. je moet er wel 't type voor zijn imo..
Dit staat wel cool:
[afbeelding]
En laat ik er nou nét zo uitzien!
Dat is sowieso fout. Dat is voor mensen waarbij te grote strakke shirt niet strak zittenquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:16 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
en je moet er ook geen shirt met lange mouwen onder doen
Als je niet zo'n bouw hebt als dat model, dan is een wit shirt eronder wel oke.. maar bruinquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:16 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
en je moet er ook geen shirt met lange mouwen onder doen
Heb net m'n fotoboek aangepast..quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:15 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik herstel:
Als je eruit ziet als Jobjuh, dan is het not-done..
Maar bij zo'n gozer is alles wel mooi, omdat het een modellenfoto is en de kleding ook perfect aansluit..
ben jij echt zo'n lekkertje![]()
![]()
Ik vind het er soms wel stylvol uitzien en fijn, want dan kun je in de winter ook nog je korte shirts dragen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat is sowieso fout. Dat is voor mensen waarbij te grote strakke shirt niet strak zitten
Mja, moeten ze em maar even laten wassen door m'n moeder, die slaagd erin om al m'n mooie strakje shirtjes een paar maten kleiner te maken![]()
waar gekocht? en quanta costa?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Goed je kan er niets aan doen dat je als ecto geboren ben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
Extra shirtje is ook helemaal niet nodig, dus ssssttt
[afbeelding]
[afbeelding]
Ectomorfquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:08 schreef JopJuh het volgende:
U hebt gezocht op ecto :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik dacht dat het aan mij lag ...
miauw !quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:53 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik vind blousjes met korte mauwen serieus not-done![]()
Die is GAAF!!! Waar heb je die gehaald?quote:
Dude neem een maatje kleiner of ga een sportschool in...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet shirt is dat zeg!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Ziet er netjes uit, hadden ze nog andere kleuren? (en welke prijs?)quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef Varr het volgende:
[..]
Men at work, joy, beetje van die trendloper winkels.
Hey hij doet het..
http://img30.echo.cx/img30/8409/we4zr.jpg
ik zou toch iig voor de witte longsleever eronder gaan, ben ik zelf ook wel fan van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Pimkiequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is GAAF!!! Waar heb je die gehaald?
thnx ^^quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef Lukaso het volgende:
[..]
ik zou toch iig voor de witte longsleever eronder gaan, ben ik zelf ook wel fan van.
[..]
zeker vette schoenen
Erg leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:06 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week gekocht
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En dit krijg ik binnenkort binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.thecucumbersandwich.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
online besteld neem ik aan? mag ik een link van de site?
Ja ze hebben wel andere kleuren colberts alleen dit model was alleen in het wit. 99euro heeft die gekost.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, hadden ze nog andere kleuren? (en welke prijs?)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Vet shirt is dat zeg!![]()
Waar heb je die gekocht?
Mijn excuses heurquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist, ik heb die berichten dan ook maar verwijderd [afbeelding] [afbeelding].
Ontopic maar.
Zozo, flink aan het shoppen geweest voor de zomerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef MissPeppertje het volgende:
...
Dat heb ik de afgelopen weekjes gekochtZiet er wel niet uit op de foto zo maar goed hihi.
De broek heb ik in Parijs gekochtIkkee is helemaallll blijjjjj!!!!
![]()
(die rokken lijken fokking net maat 46 hehehe terwijl het XS is poehhhfoute foto's geen goede fotograaf hihihiihihi)
En het is nog niet eens allesquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Zozo, flink aan het shoppen geweest voor de zomer, niet verkeerd
![]()
zucht.. vrouwen....quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:12 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
En het is nog niet eens alles![]()
Jaaa euhmm is uitgegaan met vriend dan is shoppen het beste wat je kan doenquote:
Nieuwe dingen kopen als je je kut voelt is altijd okay.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Jaaa euhmm is uitgegaan met vriend dan is shoppen het beste wat je kan doen![]()
(geloof je het smoesje)
hihihihi
Leuke kleren MissP!quote:
Niet zo heel verstandig als je nog in de groei bent. Dan is namelijk de kans groot dat je stopt met groeien. Het lichaam zal proberen de energie te verdelen over groeien in het algemeen en spiergroei, en niet alleen het laatste, waardoor het ook veel minder zin heeft om krachttraining te doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:00 schreef Thermo het volgende:
Goed je kan er niets aan doen dat je als ecto geboren ben.
Maar als je je dan toch zo wil kleden probeer eens de sportschool binnen te bekijken.
Thnx!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:41 schreef Coconut het volgende:
Thanks Avani en Thermo.
[..]
Leuke kleren MissP!
Zijn die rokken van joggingbroek-stof? En waar heb je ze gekocht (en hoe duur)?
Ik word echt hebberig van al die rokken deze zomer.
Helll yeah!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nieuwe dingen kopen als je je kut voelt is altijd okay.
Ach de date was verschikkelijk, maar het idee blijft leukquote:
ik wil ze ook! maar ze worden heel snel vies en heb al witte gympiesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze shoes plus nog 2 polo's (die gestreepten van de H7M) en een linnen ()broek.
[afbeelding]
En ze zitten fijn!. Ik heb vorige week de wit met rode versie gekocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze shoes plus nog 2 polo's (die gestreepten van de H7M) en een linnen ()broek.
[afbeelding]
Hoeh nice! like usualquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:06 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week gekocht
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En dit krijg ik binnenkort binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jadiejadieja.. oma's wijshedenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:45 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Niet zo heel verstandig als je nog in de groei bent. Dan is namelijk de kans groot dat je stopt met groeien. Het lichaam zal proberen de energie te verdelen over groeien in het algemeen en spiergroei, en niet alleen het laatste, waardoor het ook veel minder zin heeft om krachttraining te doen
Ja was door de drukte een beetje een lurker geworden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Amokjeeh!Je bent er weer!
Ontopic: wat heb jij nieuw?
Leuk leuk leukquote:Op zondag 26 juni 2005 01:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja was door de drukte een beetje een lurker geworden.
Ik heb nieuw:
Floris van Bommel sneakers (gekregen van mijn werk)
[afbeelding]
Twee shorts van A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is wat donkerder dan op de foto
En als laatste nog een shirtje van A&F
[afbeelding]
Als ik zin heb zal ik eerdaags wel even echte foto's maken![]()
Dat ligt eraan, ik ga er in ieder geavl niet mee buiten spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik wil ze ook! maar ze worden heel snel vies en heb al witte gympies![]()
Jij koopt echt veel volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Coconut het volgende:
Ik heb nog een order geplaatst bij Asos![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe discount code is trouwens 'hsbc'.
Ik ben al blut voor de maand juliquote:Op zondag 26 juni 2005 18:12 schreef Avani het volgende:
Jij koopt echt veel volgens mij![]()
Hoe duur zijn die verzendkosten bij hun nou? Want ze hebben wel altijd leuke spullen.
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 18:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik ben al blut voor de maand juli.
De verzendkosten hangt af van voor hoeveel geld je besteed. Maar met de discount code krijg je 15% korting, waardoor de verzendkosten bij mij sowieso altijd vervallen en meestal nog wel iets meer.
Nice! Ik ga eerdaags ook maar is wat bij Asos bestellenquote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die vind ik echt allemaal nog niet bijzonder genoeg om uit het rek te pakken eigenlijk, laat staan ze te bestellen. Of zien ze er in het echt gewoon veel beter uit?quote:Op zondag 26 juni 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Afgelopen vrijdag binnen gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De pasvorm is perfect, maar dat kun je bij die merken ook wel verwachten. En ze zien er idd beter uit dan op de plaatjes.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:18 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Die vind ik echt allemaal nog niet bijzonder genoeg om uit het rek te pakken eigenlijk, laat staan ze te bestellen. Of zien ze er in het echt gewoon veel beter uit?
Welke dikke merken mogen het dan wel wezen allemaal? (behalve het 4e shirt, wat ik mits je een gespierde neger bent, ook niet zo tof vind)quote:Op zondag 26 juni 2005 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pasvorm is perfect, maar dat kun je bij die merken ook wel verwachten. En ze zien er idd beter uit dan op de plaatjes.
1e is van Daniele Alessandrini. De print vind ik niet het belangrijkst. Ik wil vooral goede mouwen en dat m'n lichaam er goed in uit komt.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:27 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Welke dikke merken mogen het dan wel wezen allemaal? (behalve het 4e shirt, wat ik mits je een gespierde neger bent, ook niet zo tof vind)
1e opzich wel leuk, beetje elastische stof lijkt t maar net een te simpele print.
2e is mijn smaak gewoon niet maarja is beetje mode en t derde is wel heel erg simpel..
trieste opmerking inderdaad. Diesel is voor donkere mensenquote:
Te veel geld voor te goedkoop uitziende shirtjes. Hoe 'lekker' ze ook niet zitten...quote:Op zondag 26 juni 2005 23:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
1e is van Daniele Alessandrini. De print vind ik niet het belangrijkst. Ik wil vooral goede mouwen en dat m'n lichaam er goed in uit komt.
2e is van Dolce & Gabbana.
3e is van Lambretta.
4e is van Diesel. Een neger ben ik niet, maar gespierd wel. Die is trouwens niet voor het stappen of zo, maar meer voor op vakantie, 's avonds op het strand en zo..
mooie schoenenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb nieuw:
[afbeelding]
Sja, kijk hier in nl. is Londsdale voor kaalkopjes, Karl Kani voor wiggers, en Diesel misschien wel voor negers?quote:Op maandag 27 juni 2005 00:10 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
trieste opmerking inderdaad. Diesel is voor donkere mensen
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb de volgende shirts in bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nog steeds heb jij geen smaak, als je dan in die merken loopt, koop dan niet de goedkoopste en gaarstuitziende shirtjes ervan, maar koop dan de exclusievere ofzoquote:Op zondag 26 juni 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Afgelopen vrijdag binnen gekregen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is die in Nederland te koop dan? Volgens mij nog niet, maar ik zal het wel fout hebben dan.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:23 schreef cs-Blade het volgende:
nog steeds niet gehoord waar deze gekocht is...
[afbeelding]
![]()
Zo goedkoop waren ze niet allemaal en 't moet ook wel passen natuurlijk. Veel van D&G en Daniele Alessandrini zit mij veel te strak omdat ik geen paspop lichaam heb aangezien ik nogal veel aan krachtsport doe. Deze shirts zitten wel erg goedquote:Op maandag 27 juni 2005 09:04 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nog steeds heb jij geen smaak, als je dan in die merken loopt, koop dan niet de goedkoopste en gaarstuitziende shirtjes ervan, maar koop dan de exclusievere ofzo
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef MissPeppertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik de afgelopen weekjes gekochtZiet er wel niet uit op de foto zo maar goed hihi.
De broek heb ik in Parijs gekochtIkkee is helemaallll blijjjjj!!!!
![]()
(die rokken lijken fokking net maat 46 hehehe terwijl het XS is poehhhfoute foto's geen goede fotograaf hihihiihihi)
In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef Jett het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb je die gekocht? die vind k echt SUPER gaaf
Foto?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
hahahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Foto?![]()
Is er nu eigenlijk nu nog een beetje uitverkoop? Morgen ga ik denk ik nog even wat shirts halen
grappigquote:Op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef off_topic het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/1694/2706200534uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img267.echo.cx/img267/7296/2706200513oq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zoek ik ookquote:Op maandag 27 juni 2005 09:23 schreef cs-Blade het volgende:
[afbeelding]
![]()
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.quote:
DailyRush, Brittain of Funky House?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef off_topic het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.
Als je uit de koopgoot loopt, met de V&D recht voor jouw neus, dan moet je rechts afslaan, ongeveer 20 meter lopen.
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de MEquote:
yup, DailyRush was het. Britain heeft alleen van die 'neger'merken (wih all due respect) en ligt ernaast volgens mij.quote:
ja , alleen jammer dat de maten vrij groot uit vallen. Mijn maat hadden ze niet meer. Zaten hele grappige teksten bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef Virus.NL het volgende:
Bij DailyRush hebben ze coole shirts van David&Goliath
Wat praat je nou manquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de ME.
Rotterdam hebben we niet zoveel aan.
Ik weet nu verdomme nog steeds niet waar je dat shirt buiten Rotjeknor kan halenquote:
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronderquote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
Tis geen jurkje trouwens (weet niet of je dat denk)
Ik heb hem bij Katie Fashion gekocht in Naaldwijk maar in van die "aparte" winkeltjes verkopen ze het denk ik wel hehehe
tja, uiteindelijk kun je ze overal krijgen hequote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef sn7ke het volgende:
Huh, die 69up shirtjes hebben ze tog ook gewoon bij de sting :S
Klopt!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronder
super vet
had ik dit maar eerder gelezenquote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Google is your best friendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef DooZjUh het volgende:
had ik dit maar eerder gelezennet een jasjes besteld voor 20 euro en een kettinkje van 5 euro, en gewoon 15 euro bezorgkosten
![]()
maarja hoe kom je aan de discount code?
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef LissaP het volgende:
wat oer en oerlelijk zeg
![]()
heb je ook nog een lelijkste aanwinst van vandaag?
en daarvan heb je dat rokje gekocht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euro
Ik vind hem tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
mijn mooiste aanwinst van vandaag:
[afbeelding]
Dank jequote:
Oeeehhhquote:Op zondag 26 juni 2005 01:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik heb nieuw:
[afbeelding]
Twee shorts van A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is wat donkerder dan op de foto
En als laatste nog een shirtje van A&F
[afbeelding]
Als ik zin heb zal ik eerdaags wel even echte foto's maken![]()
Ga je daar in trouwen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
ik heb vandaag dit jurkje gekocht voor n bruiloft![]()
[afbeelding]
en ik ben er heeeeeeeel blij mee
![]()
Ik vind um leukkk!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
[afbeelding]
Hij is ook heel leuk!!!! Dat randje eronder maakt hem echt helemaal af!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
![]()
Erg leukquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
![]()
H&M?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Molluck het volgende:
Mijn zwembroek...
gisteren op de zeilboot gemaaktja, ik sta van de boot te pissen
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Molluck het volgende:
Mijn zwembroek...
gisteren op de zeilboot gemaaktja, ik sta van de boot te pissen
[afbeelding]
Leuk! Van de Berskha toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
[afbeelding]
trek het je niet zo aan, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euro
Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
![]()
Esprit (online shop), ¤79,95quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Abigail het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!
FOK! Uitverkocht in mijn maat en trouwens ook alle maten eromheen. Ook alle andere leuke jurkjes zijn uitverkocht. Maar je kunt ze misschien toch nog gewoon in de winkel kopen, of niet?quote:
Lijkt me wel. Hier een lijst met alle winkels die Esprit verkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Abigail het volgende:
FOK! Uitverkocht in mijn maat en trouwens ook alle maten eromheen. Ook alle andere leuke jurkjes zijn uitverkocht. Maar je kunt ze misschien toch nog gewoon in de winkel kopen, of niet?
ik had gebeld met esprit klantenservice en die zei dat t alleen besteld was bij 4 grote espritwinkels in nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Abigail het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!
Geez, thanks! In mijn woonplaats natuurlijk weer niet, maar ik ga naarstig op zoek!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:15 schreef Coconut het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hier een lijst met alle winkels die Esprit verkopen.
Ow shit, zag je bericht te laat. In Den Haag! Dat is wel heel ver rijden voor mij, verdorie. Ik ga eens in Utrecht kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had gebeld met esprit klantenservice en die zei dat t alleen besteld was bij 4 grote espritwinkels in nl
in den haag, utrecht maastricht en nog ergens weet ik ff niet meer
maar ik heb m in den haag gekocht in venestraat en daar werd ie net afgeprijst ook![]()
30%korting en ze hadden er nog best veel daar![]()
bel anders eerst ff of ze m nog hebben , serienummer staat op esprit sitequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ow shit, zag je bericht te laat. In Den Haag! Dat is wel heel ver rijden voor mij, verdorie. Ik ga eens in Utrecht kijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
merch
[afbeelding]
Do or Die shirt met The godfather
[afbeelding]
Nieuwe Hoody van Born From Pain
[afbeelding]
Walls of Jericho met de geweldige text:
Dream like you'll live tomorrow, live like you'll die tomorrow
quote:
Welk merk? Bij M@W gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een cool T-shirt gekocht![]()
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/5575/youfool8xs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind hem niet zo. Dat mannetje lijkt niet echt op B.A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een cool T-shirt gekocht![]()
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/5575/youfool8xs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, merk is Die For It, dat merk heeft meer van dat soort T-shirten, ik heb hem gekocht bij Men @ work in Zwollequote:
INQ is een merk van Perry, dus ergens anders zal je het ook niet vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef M.M het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Erg relaxte zwembroek, nog bij dezelfde winkel gekocht ook![]()
Ja dat dacht ik ook ja, die hebben toch ook die "employee of the month" en "trust me I'm a virgin" t-shirts?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef JAY-T het volgende:
Die For It is het eigen merk van Man at Work..![]()
Oh dat wist ik niet, is dat zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
INQ is een merk van Perry, dus ergens anders zal je het ook niet vinden.![]()
Geen negatieve ervaringen mee ofzo hoor...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja, die hebben toch ook die "employee of the month" en "trust me I'm a virgin" t-shirts?
[..]
Oh dat wist ik niet, is dat zo?![]()
Ik zag jou gister op JDW feest, jij komt dus ook uit Dordrecht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
cool short!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Surf/zwemshort:
[afbeelding]
Teenslippers:
[img=http://img19.imageshack.us/img19/3318/naamloos6jv.jpg]
(Waarom werk een plaatje goed uploaden via ImageShack niet meer?
En nog een witte en zwart mouwloos shirt/hempt (of hoe schrijf je het)
Offtopic:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik zag jou gister op JDW feest, jij komt dus ook uit Dordrecht?
Je had toen dat shirtje ook aan, met een witte longsleeve eronder dacht ik.. Ik vind er niks aan.
Maar leuk dat je ook uit Dordt komt.
Dan had ik jou dus wel gezien op Schefferspop!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:41 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Offtopic:
Ja daar was ik ook en ja ik kom uit Dordt
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Surf/zwemshort:
Teenslippers:
[afbeelding]
En nog een witte en zwart mouwloos shirt/hempt (of hoe schrijf je het)
Fijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan had ik jou dus wel gezien op Schefferspop!
Het gaat om de broek ja! Niet mijn kont!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie symbiose van vorm en inhoud.![]()
Ja maar zo een lief klein schattig kontje is ook moeilijk om op de foto te zetten zonder enige hulp.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef MissPeppertje het volgende:
Achterkant: (Weet je hoe moeilijk is het je eigen kont te fotograferen!?!? hahahaha)
Vet shirt waar gekocht ?quote:
Cotton Company (Zoetermeer)quote:
Zag hem een paar dagen geleden ook bij Cotton Club in Den Haag liggen.quote:
Dinnetjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik heb mijn aalleeer laatste nieuwe keertjes (hopelijk want ik ben nu echt BLUT!) gekocht!!
Een Shirtje wat ik echt niet kon laten liggen omdat ik altijd zo wordt genoemd door dinnetjes
[afbeelding]
Euhmm god jullie betappen mij echt elke keer bij de meest verschikkelijke winkels hoorquote:
Hehehe lijkt wel beetje het op fotoquote:
Oh die in de kalverstraat? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Euhmm god jullie betappen mij echt elke keer bij de meest verschikkelijke winkels hoor![]()
Lipstick![]()
(En ja mijn Dinnetjes jahihihi)
Ik kom nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die in de kalverstraat? Daar kom ik nooitKan wel een x gaan kijken
leuk jurkjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Hijs alleen iets te groot.
En ook een mooie tas:
[afbeelding]
In t wit.
ik wil jou in een kort jurkje zienquote:Op zondag 3 juli 2005 01:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
leuk jurkje![]()
lekker kort wel trouwens![]()
Dat jurkje is wel leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Hijs alleen iets te groot.
En ook een mooie tas:
[afbeelding]
In t wit.
CRICKET?!?!!?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef Mauritsz het volgende:
Witte cricket-trui van Hilfiger en polo van Scapa maar is niet zo goed te zien. Verder oranje broek van O'Neill![]()
[afbeelding]
Ik heb bij de Koninklijke gespeeld in Den Haag. Cricket is the only sport where you can sip bacardi between the shotsquote:
`quote:Op zondag 3 juli 2005 14:07 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Ik heb bij de Koninklijke gespeeld in Den Haag. Cricket is the only sport where you can sip bacardi between the shots![]()
Maar is al tijdje geleden, ik hockey al weer een tijdje, en veel tennissen.
www.polo.comquote:Op maandag 27 juni 2005 09:23 schreef cs-Blade het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dat laatste met die broek -> O'Neill !?!?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef Mauritsz het volgende:
Witte cricket-trui van Hilfiger en polo van Scapa maar is niet zo goed te zien. Verder oranje broek van O'Neill![]()
[afbeelding]
Ow, das niet zo'n grote vereniging geloof ik. Maar goed, tegenwoordig hockey ik veel lieverquote:
Gant is qua linnen (zomer)broeken het beste ja. Ralph Lauren heeft wel goede chinos enzo. Maar goed, ik kwam terug van 't strand, dan maakt me het merk broek niet uit.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat laatste met die broek -> O'Neill !?!?what happend.. Dat past niet... Koop gewoon een oranje RL broek ofzo... Gant heeft ook super fijne broeken.. suc6
nou is redelijk groot, veel jeugd, 2 dames teams 3 heren teams...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Ow, das niet zo'n grote vereniging geloof ik. Maar goed, tegenwoordig hockey ik veel liever![]()
Welke vereniging hockey je dan?
hockeyDE?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:46 schreef Jett het volgende:
[..]
nou is redelijk groot, veel jeugd, 2 dames teams 3 heren teams...
maar ik hockeyde op HDM
ja ben gestopt, vorig seizoen alquote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
hockeyDE?
En Mauritsz, ff gespiekt in je profielwaar studeer je?
Ik studeer in Rotterdam, beste vriendelijke vrind.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
hockeyDE?
Hee, die pose ken ik, laat die foto maar niet aan Silmarwen zienquote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
nieuw truitje, je zietr het niet echt goed maar het is stoer en vintage
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
nieuw truitje, je zietr het niet echt goed maar het is stoer en vintage
Kopieer & plakquote:Op zondag 3 juli 2005 21:54 schreef MissPeppertje het volgende:doet het hier niet meerr!! Ik wil vintage truitje ziennn!!!!
merciiiquote:Op zondag 3 juli 2005 22:47 schreef Coconut het volgende:
[..]
Kopieer & plak.
http://img15.imageshack.us/img15/5882/sjaak00825um.jpg
Leuk truitje Jett!
Precies, ik kan hem niet zienquote:Op zondag 3 juli 2005 22:24 schreef Avani het volgende:
Jett, wil je hem hier even uploaden. Hij doet het niet erg.![]()
mijn papa draagt roze broeken en ik vind het ECHT leuk staanquote:Op maandag 4 juli 2005 02:42 schreef Jajong het volgende:
heb ik altijd al willen weten, vinden jullie hockey gepeupel die gekleurde broeken nou oprecht mooi of draag je t omdat t bij t stereotype past. No offense maar een man in een oranje broek kan ik toch moeilijk serieus nemen
Nou dan ben ik ook een hockey huppel kutje (ja ik zit ook op hockey whehehequote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef Jett het volgende:
[..]
mijn papa draagt roze broeken en ik vind het ECHT leuk staan
Molluck, ouwe EMHC'er, herinner je me dan niet meerquote:Op zondag 3 juli 2005 15:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
hockeyDE?
Ik neem aan dat dit naar mij gericht isquote:Op maandag 4 juli 2005 02:42 schreef Jajong het volgende:
heb ik altijd al willen weten, vinden jullie hockey gepeupel die gekleurde broeken nou oprecht mooi of draag je t omdat t bij t stereotype past. No offense maar een man in een oranje broek kan ik toch moeilijk serieus nemen
Het is eigenlijk Oranje-Zwartquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Molluck, ouwe EMHC'er, herinner je me dan niet meer![]()
Dat terzijde, ik kom aan je tegemoet met die foto, ik herinner me een post: ('heeft die jongen eigenlijk weleens een foto van zichzelf gepost of is een dubbele voornaam voldoende)
Jaja, de Coldplaya-tijd, die lieve afscheidstopicsquote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Oranje-Zwart![]()
En die post kan ik me niet helemaal meer herinneren, was dat in de Coldplaya tijd?
Hillbillyquote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nieuwe witte cowboylaarzen gekocht. Heb alleen geen plaatje.
Omdat ik Maurits-Marijn heetquote:Op maandag 4 juli 2005 14:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Oranje-Zwart![]()
En die post kan ik me niet helemaal meer herinneren, was dat in de Coldplaya tijd?
edit: ohja, Maurits-Marijn dat herinner ik me wel, jij bent dus wel Coldplaya, vanwaar deze nieuwe naam?
Altijd nicequote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Omdat ik Maurits-Marijn heetMauritsz is dan persoonlijker dan Coldplaya, hoewel ik daar een groot fan van ben
.
Maar om on-topic te blijven, vrijdag in Breda deze gekocht:
[afbeelding]
Jaja, lekker origineel ha. Maar andere was te klein geworden door mijn lengte van 1.90 m.![]()
Ja man ik maak me ontzettend druk over jou gebrek aan modegevoel, ik vroeg t me gewoon af. Maargoed elitair doen hoort allemaal bij de act natuurlijk he dus ik zal t je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:24 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit naar mij gericht is![]()
Ja ik vind lichte kleuren mooi ja, maar nogmaals dit is zo'n strandbroek, meer een veredelde zwembroek. Maar ik draag wel lichtblauwe en oranje broeken ja. Whatever, waar maak je je in godsnaam druk om.
Je hebt wel een D&G broek maar geen digicam?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja man ik maak me ontzettend druk over jou gebrek aan modegevoel, ik vroeg t me gewoon af. Maargoed elitair doen hoort allemaal bij de act natuurlijk he dus ik zal t je niet kwalijk nemen.
En om maar on-topic te blijven: heb net een broek van D&G gekocht maar zijn onmogelijk om daar plaatjes te vinden dus visualiseer je maar een hele mooie broek.
D&Gquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja man ik maak me ontzettend druk over jou gebrek aan modegevoel, ik vroeg t me gewoon af. Maargoed elitair doen hoort allemaal bij de act natuurlijk he dus ik zal t je niet kwalijk nemen.
En om maar on-topic te blijven: heb net een broek van D&G gekocht maar zijn onmogelijk om daar plaatjes te vinden dus visualiseer je maar een hele mooie broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |