Goed je kan er niets aan doen dat je als ecto geboren ben.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
Extra shirtje is ook helemaal niet nodig, dus ssssttt
[afbeelding]
[afbeelding]
Ectomorfquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:08 schreef JopJuh het volgende:
U hebt gezocht op ecto :
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik dacht dat het aan mij lag ...
miauw !quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:53 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Ik vind blousjes met korte mauwen serieus not-done![]()
Die is GAAF!!! Waar heb je die gehaald?quote:
Dude neem een maatje kleiner of ga een sportschool in...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet shirt is dat zeg!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Big pony-polo, wel leuker dan die standaardpolo's van RL
Ziet er netjes uit, hadden ze nog andere kleuren? (en welke prijs?)quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef Varr het volgende:
[..]
Men at work, joy, beetje van die trendloper winkels.
Hey hij doet het..
http://img30.echo.cx/img30/8409/we4zr.jpg
ik zou toch iig voor de witte longsleever eronder gaan, ben ik zelf ook wel fan van.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:50 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Pimkiequote:Op donderdag 23 juni 2005 10:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Die is GAAF!!! Waar heb je die gehaald?
thnx ^^quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:34 schreef Lukaso het volgende:
[..]
ik zou toch iig voor de witte longsleever eronder gaan, ben ik zelf ook wel fan van.
[..]
zeker vette schoenen
Erg leukquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:06 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week gekocht
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En dit krijg ik binnenkort binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.thecucumbersandwich.comquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:26 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
online besteld neem ik aan? mag ik een link van de site?
Ja ze hebben wel andere kleuren colberts alleen dit model was alleen in het wit. 99euro heeft die gekost.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, hadden ze nog andere kleuren? (en welke prijs?)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Vet shirt is dat zeg!![]()
Waar heb je die gekocht?
Mijn excuses heurquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist, ik heb die berichten dan ook maar verwijderd [afbeelding] [afbeelding].
Ontopic maar.
Zozo, flink aan het shoppen geweest voor de zomerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:05 schreef MissPeppertje het volgende:
...
Dat heb ik de afgelopen weekjes gekochtZiet er wel niet uit op de foto zo maar goed hihi.
De broek heb ik in Parijs gekochtIkkee is helemaallll blijjjjj!!!!
![]()
(die rokken lijken fokking net maat 46 hehehe terwijl het XS is poehhhfoute foto's geen goede fotograaf hihihiihihi)
En het is nog niet eens allesquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Zozo, flink aan het shoppen geweest voor de zomer, niet verkeerd
![]()
zucht.. vrouwen....quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:12 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
En het is nog niet eens alles![]()
Jaaa euhmm is uitgegaan met vriend dan is shoppen het beste wat je kan doenquote:
Nieuwe dingen kopen als je je kut voelt is altijd okay.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:30 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Jaaa euhmm is uitgegaan met vriend dan is shoppen het beste wat je kan doen![]()
(geloof je het smoesje)
hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |