Leuke kleren MissP!quote:
Niet zo heel verstandig als je nog in de groei bent. Dan is namelijk de kans groot dat je stopt met groeien. Het lichaam zal proberen de energie te verdelen over groeien in het algemeen en spiergroei, en niet alleen het laatste, waardoor het ook veel minder zin heeft om krachttraining te doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:00 schreef Thermo het volgende:
Goed je kan er niets aan doen dat je als ecto geboren ben.
Maar als je je dan toch zo wil kleden probeer eens de sportschool binnen te bekijken.
Thnx!quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:41 schreef Coconut het volgende:
Thanks Avani en Thermo.
[..]
Leuke kleren MissP!
Zijn die rokken van joggingbroek-stof? En waar heb je ze gekocht (en hoe duur)?
Ik word echt hebberig van al die rokken deze zomer.
Helll yeah!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:54 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nieuwe dingen kopen als je je kut voelt is altijd okay.
Ach de date was verschikkelijk, maar het idee blijft leukquote:
ik wil ze ook! maar ze worden heel snel vies en heb al witte gympiesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze shoes plus nog 2 polo's (die gestreepten van de H7M) en een linnen ()broek.
[afbeelding]
En ze zitten fijn!. Ik heb vorige week de wit met rode versie gekocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze shoes plus nog 2 polo's (die gestreepten van de H7M) en een linnen ()broek.
[afbeelding]
Hoeh nice! like usualquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:06 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week gekocht
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En dit krijg ik binnenkort binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jadiejadieja.. oma's wijshedenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:45 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Niet zo heel verstandig als je nog in de groei bent. Dan is namelijk de kans groot dat je stopt met groeien. Het lichaam zal proberen de energie te verdelen over groeien in het algemeen en spiergroei, en niet alleen het laatste, waardoor het ook veel minder zin heeft om krachttraining te doen
Ja was door de drukte een beetje een lurker geworden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Amokjeeh!Je bent er weer!
Ontopic: wat heb jij nieuw?
Leuk leuk leukquote:Op zondag 26 juni 2005 01:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja was door de drukte een beetje een lurker geworden.
Ik heb nieuw:
Floris van Bommel sneakers (gekregen van mijn werk)
[afbeelding]
Twee shorts van A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is wat donkerder dan op de foto
En als laatste nog een shirtje van A&F
[afbeelding]
Als ik zin heb zal ik eerdaags wel even echte foto's maken![]()
Dat ligt eraan, ik ga er in ieder geavl niet mee buiten spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:38 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik wil ze ook! maar ze worden heel snel vies en heb al witte gympies![]()
Jij koopt echt veel volgens mijquote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Coconut het volgende:
Ik heb nog een order geplaatst bij Asos![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe discount code is trouwens 'hsbc'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |