In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef Jett het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb je die gekocht? die vind k echt SUPER gaaf
Foto?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
hahahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Foto?![]()
Is er nu eigenlijk nu nog een beetje uitverkoop? Morgen ga ik denk ik nog even wat shirts halen
grappigquote:Op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef off_topic het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/1694/2706200534uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img267.echo.cx/img267/7296/2706200513oq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zoek ik ookquote:Op maandag 27 juni 2005 09:23 schreef cs-Blade het volgende:
nog steeds niet gehoord waar deze gekocht is...
[afbeelding]
![]()
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.quote:
DailyRush, Brittain of Funky House?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef off_topic het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.
Als je uit de koopgoot loopt, met de V&D recht voor jouw neus, dan moet je rechts afslaan, ongeveer 20 meter lopen.
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de MEquote:
yup, DailyRush was het. Britain heeft alleen van die 'neger'merken (wih all due respect) en ligt ernaast volgens mij.quote:
ja , alleen jammer dat de maten vrij groot uit vallen. Mijn maat hadden ze niet meer. Zaten hele grappige teksten bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef Virus.NL het volgende:
Bij DailyRush hebben ze coole shirts van David&Goliath
Wat praat je nou manquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de ME.
Rotterdam hebben we niet zoveel aan.
Ik weet nu verdomme nog steeds niet waar je dat shirt buiten Rotjeknor kan halenquote:
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronderquote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
Tis geen jurkje trouwens (weet niet of je dat denk)
Ik heb hem bij Katie Fashion gekocht in Naaldwijk maar in van die "aparte" winkeltjes verkopen ze het denk ik wel hehehe
tja, uiteindelijk kun je ze overal krijgen hequote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef sn7ke het volgende:
Huh, die 69up shirtjes hebben ze tog ook gewoon bij de sting :S
Klopt!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronder
super vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |