In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtquote:Op maandag 27 juni 2005 16:30 schreef Jett het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb je die gekocht? die vind k echt SUPER gaaf
Foto?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
hahahahaquote:Op maandag 27 juni 2005 17:26 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Foto?![]()
Is er nu eigenlijk nu nog een beetje uitverkoop? Morgen ga ik denk ik nog even wat shirts halen
grappigquote:Op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef off_topic het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/1694/2706200534uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img267.echo.cx/img267/7296/2706200513oq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die zoek ik ookquote:Op maandag 27 juni 2005 09:23 schreef cs-Blade het volgende:
nog steeds niet gehoord waar deze gekocht is...
[afbeelding]
![]()
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.quote:
DailyRush, Brittain of Funky House?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:42 schreef off_topic het volgende:
[..]
ja, ik weet niet hoe die winkel heet, ze hebben daar ook van die Atari shirts.
Als je uit de koopgoot loopt, met de V&D recht voor jouw neus, dan moet je rechts afslaan, ongeveer 20 meter lopen.
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de MEquote:
yup, DailyRush was het. Britain heeft alleen van die 'neger'merken (wih all due respect) en ligt ernaast volgens mij.quote:
ja , alleen jammer dat de maten vrij groot uit vallen. Mijn maat hadden ze niet meer. Zaten hele grappige teksten bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef Virus.NL het volgende:
Bij DailyRush hebben ze coole shirts van David&Goliath
Wat praat je nou manquote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar kom ik een keer per jaar onder begleiding van de ME.
Rotterdam hebben we niet zoveel aan.
Ik weet nu verdomme nog steeds niet waar je dat shirt buiten Rotjeknor kan halenquote:
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronderquote:Op maandag 27 juni 2005 17:21 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
In een HOERENwinkel (sorry maar ik vind het echt hehehe) Maar hij staat ZO cool, vooral als je mooie voorgevel hebtKomt het goed in uit hahaha!
Tis geen jurkje trouwens (weet niet of je dat denk)
Ik heb hem bij Katie Fashion gekocht in Naaldwijk maar in van die "aparte" winkeltjes verkopen ze het denk ik wel hehehe
tja, uiteindelijk kun je ze overal krijgen hequote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef sn7ke het volgende:
Huh, die 69up shirtjes hebben ze tog ook gewoon bij de sting :S
Klopt!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ja maare hijs beetje vintage achtig, en dan nog met cowboy laarzen deronder
super vet
had ik dit maar eerder gelezenquote:Op zondag 26 juni 2005 18:05 schreef Coconut het volgende:
Ik heb nog een order geplaatst bij Asos![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De nieuwe discount code is trouwens 'hsbc'.
Google is your best friendquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef DooZjUh het volgende:
had ik dit maar eerder gelezennet een jasjes besteld voor 20 euro en een kettinkje van 5 euro, en gewoon 15 euro bezorgkosten
![]()
maarja hoe kom je aan de discount code?
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euroquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:53 schreef LissaP het volgende:
wat oer en oerlelijk zeg
![]()
heb je ook nog een lelijkste aanwinst van vandaag?
en daarvan heb je dat rokje gekocht?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euro
Ik vind hem tofquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
mijn mooiste aanwinst van vandaag:
[afbeelding]
Dank jequote:
Oeeehhhquote:Op zondag 26 juni 2005 01:53 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ja was door de drukte een beetje een lurker geworden.
Ik heb nieuw:
Floris van Bommel sneakers (gekregen van mijn werk)
[afbeelding]
Twee shorts van A&F
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is wat donkerder dan op de foto
En als laatste nog een shirtje van A&F
[afbeelding]
Als ik zin heb zal ik eerdaags wel even echte foto's maken![]()
Ga je daar in trouwen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
ik heb vandaag dit jurkje gekocht voor n bruiloft![]()
[afbeelding]
en ik ben er heeeeeeeel blij mee
![]()
Ik vind um leukkk!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
[afbeelding]
Hij is ook heel leuk!!!! Dat randje eronder maakt hem echt helemaal af!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
![]()
Erg leukquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
[afbeelding]
![]()
H&M?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Molluck het volgende:
Mijn zwembroek...
gisteren op de zeilboot gemaaktja, ik sta van de boot te pissen
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:15 schreef Molluck het volgende:
Mijn zwembroek...
gisteren op de zeilboot gemaaktja, ik sta van de boot te pissen
[afbeelding]
Leuk! Van de Berskha toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef DooZjUh het volgende:
[afbeelding]
trek het je niet zo aan, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:23 schreef DooZjUh het volgende:
[..]
dat vind jij en weet je wat ik vind? soms een euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |