quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:42 schreef ElysiumDream het volgende:
[afbeelding]
Bij mij staat ie veel mooier![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:16 schreef gfo het volgende:
[..]
Gekocht bij van arendonk in Tilburg
prijs 269 euro
hij betaalde 269 euroquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik dacht eerder dat je Schapino ging zeggen.
Wie betaald er nou 592 gulden voor een paar gympen waar na 1 zomer de nopjes totaal weg zijn![]()
![]()
![]()
hij is echt leuk, zal eens kijken of ie hier in Be ook ergens hangtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:00 schreef ElysiumDream het volgende:
Ik heb die rok niet bij Asos gekocht hoor, maar daar heb ik het plaatje gevonden
Ik heb 'm van een winkeltje in de Kalverstraat, effe kijken of ik het tasje nog heb... Apropo Lifestyle Necessaries. Volgens mij vrij nieuw, ik was er nooit eerder geweest.
De rok is van Killah, en het model heet Azores Skirt. Misschien heb je er iets aan!
Mijn andere bikkembergs (ja ik heb 2 paarquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:23 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik dacht eerder dat je Schapino ging zeggen.
Wie betaald er nou 592 gulden voor een paar gympen waar na 1 zomer de nopjes totaal weg zijn![]()
![]()
![]()
De Bikkembergs uit de komende collectie hebben kortere noppen en zijn van hogere kwaliteit leer/rubber. Alle voorgaande Bikkembergs schoenen met noppen hadden noppen die te lang waren om echt "lekker" te lopen. De nieuwe hebben rubber dat nog een stukje doorloopt op de hiel en het schuine woord Bikkembergs is nu vervangen door veel grotere letters en volgens mij staat er dan iets van BIK over de schoen (ook schuin maar niet meer in een streep maar los op de schoen). De nieuwe voelen steviger aan en zien er kwalitatief veel beter uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef gfo het volgende:
[..]
Mijn andere bikkembergs (ja ik heb 2 paar) zijn noppen naar jaar nog helemaal goed van
![]()
los van 't feit dat 't een ontzettend lelijke broek is, kan ik bijna niet geloven dat jij hockeyt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef Molluck het volgende:
Nog een Nudie broek, naast die ene die ik niet mag wassen een al wel bewerkte, om het nog een beetje fris te houden
Slim Jim Used Black
[afbeelding][afbeelding]
Jij bent toch die gast met die wo-opleiding he? Die dat zei over die polo's die uit dezelfde fabriek komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
los van 't feit dat 't een ontzettend lelijke broek is, kan ik bijna niet geloven dat jij hockeyt.
probeer dit eensquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:04 schreef VrijeVal het volgende:
leuke kleren!
offtopic:
als ik naar de site www.polo.com ga.. dan gaat ie naar imageshack .. :S
dat ei-shirt vind ik echt geniaal!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
Ja van gsus, hmmm ik vond lichtblauw/bruin wel aardig :\quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:12 schreef Lukaso het volgende:
ei shirt is idd vet, van gsus toch?
ik ben alleen minder fan van bruine longsleeve
Mwa. Mooier, wel eens leuk en anders ja!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Big pony-polo, wel leuker dan die standaardpolo's van RL
waar heb je dat ei-shirt gekocht ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
Mooi ^^ ?
Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo super, die drie erop is lelijk en dat grote logo is een beetje protserig (Evisu anyone?)quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Big pony-polo, wel leuker dan die standaardpolo's van RL
Nee maar het shirt is wel tekenendquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
ok.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:33 schreef postman het volgende:
shirt met ei erop is van gsus, oa tekoop bij asos.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |