quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:59 schreef gfo het volgende:[..]
Mijn andere bikkembergs (ja ik heb 2 paar
![]()
) zijn noppen naar jaar nog helemaal goed van
De Bikkembergs uit de komende collectie hebben kortere noppen en zijn van hogere kwaliteit leer/rubber. Alle voorgaande Bikkembergs schoenen met noppen hadden noppen die te lang waren om echt "lekker" te lopen. De nieuwe hebben rubber dat nog een stukje doorloopt op de hiel en het schuine woord Bikkembergs is nu vervangen door veel grotere letters en volgens mij staat er dan iets van BIK over de schoen (ook schuin maar niet meer in een streep maar los op de schoen). De nieuwe voelen steviger aan en zien er kwalitatief veel beter uit.
Ze mogen nog niet verkocht worden maar zijn al wel binnen gekomen in de reguliere winkels (dus als je had gewacht had je dus de nieuwste bikkembergs gehad en volgens mij is de uitverkoop bij van Arendonks net begonnen dus wellicht was het goedkoper geweest om een dag te wachten met je aankoop - tenzij je al korting hebt over die 269 (trouwens wel teveel geld voor die schoenen, voor minder koop je uber Puma's van van Slobbe).
*joriszss hoopt voor iets minder geld binnenkort lederen Paul Smiths op te halen bij LAVA (mooie aanvulling op de canvas Paul Smiths)