Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef mother-mother het volgende:
ik heb vandaag dit jurkje gekocht voor n bruiloft![]()
[afbeelding]
en ik ben er heeeeeeeel blij mee
![]()
Esprit (online shop), ¤79,95quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Abigail het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!
FOK! Uitverkocht in mijn maat en trouwens ook alle maten eromheen. Ook alle andere leuke jurkjes zijn uitverkocht. Maar je kunt ze misschien toch nog gewoon in de winkel kopen, of niet?quote:
Lijkt me wel. Hier een lijst met alle winkels die Esprit verkopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:06 schreef Abigail het volgende:
FOK! Uitverkocht in mijn maat en trouwens ook alle maten eromheen. Ook alle andere leuke jurkjes zijn uitverkocht. Maar je kunt ze misschien toch nog gewoon in de winkel kopen, of niet?
ik had gebeld met esprit klantenservice en die zei dat t alleen besteld was bij 4 grote espritwinkels in nlquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:47 schreef Abigail het volgende:
[..]
Waar heb je dat jurkje gekocht? Willikook voor de twee bruiloften die binnenkort gaan komen!!
Geez, thanks! In mijn woonplaats natuurlijk weer niet, maar ik ga naarstig op zoek!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:15 schreef Coconut het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hier een lijst met alle winkels die Esprit verkopen.
Ow shit, zag je bericht te laat. In Den Haag! Dat is wel heel ver rijden voor mij, verdorie. Ik ga eens in Utrecht kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik had gebeld met esprit klantenservice en die zei dat t alleen besteld was bij 4 grote espritwinkels in nl
in den haag, utrecht maastricht en nog ergens weet ik ff niet meer
maar ik heb m in den haag gekocht in venestraat en daar werd ie net afgeprijst ook![]()
30%korting en ze hadden er nog best veel daar![]()
bel anders eerst ff of ze m nog hebben , serienummer staat op esprit sitequote:Op woensdag 29 juni 2005 16:25 schreef Abigail het volgende:
[..]
Ow shit, zag je bericht te laat. In Den Haag! Dat is wel heel ver rijden voor mij, verdorie. Ik ga eens in Utrecht kijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
merch
[afbeelding]
Do or Die shirt met The godfather
[afbeelding]
Nieuwe Hoody van Born From Pain
[afbeelding]
Walls of Jericho met de geweldige text:
Dream like you'll live tomorrow, live like you'll die tomorrow
quote:
Welk merk? Bij M@W gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een cool T-shirt gekocht![]()
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/5575/youfool8xs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Vind hem niet zo. Dat mannetje lijkt niet echt op B.A.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een cool T-shirt gekocht![]()
[[url=http://img150.imageshack.us/img150/5575/youfool8xs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, merk is Die For It, dat merk heeft meer van dat soort T-shirten, ik heb hem gekocht bij Men @ work in Zwollequote:
INQ is een merk van Perry, dus ergens anders zal je het ook niet vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef M.M het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Erg relaxte zwembroek, nog bij dezelfde winkel gekocht ook![]()
Ja dat dacht ik ook ja, die hebben toch ook die "employee of the month" en "trust me I'm a virgin" t-shirts?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef JAY-T het volgende:
Die For It is het eigen merk van Man at Work..![]()
Oh dat wist ik niet, is dat zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
INQ is een merk van Perry, dus ergens anders zal je het ook niet vinden.![]()
Geen negatieve ervaringen mee ofzo hoor...quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook ja, die hebben toch ook die "employee of the month" en "trust me I'm a virgin" t-shirts?
[..]
Oh dat wist ik niet, is dat zo?![]()
Ik zag jou gister op JDW feest, jij komt dus ook uit Dordrecht?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:05 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ^^ ?
cool short!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Surf/zwemshort:
[afbeelding]
Teenslippers:
[img=http://img19.imageshack.us/img19/3318/naamloos6jv.jpg]
(Waarom werk een plaatje goed uploaden via ImageShack niet meer?
En nog een witte en zwart mouwloos shirt/hempt (of hoe schrijf je het)
Offtopic:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ik zag jou gister op JDW feest, jij komt dus ook uit Dordrecht?
Je had toen dat shirtje ook aan, met een witte longsleeve eronder dacht ik.. Ik vind er niks aan.
Maar leuk dat je ook uit Dordt komt.
Dan had ik jou dus wel gezien op Schefferspop!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:41 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Offtopic:
Ja daar was ik ook en ja ik kom uit Dordt
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Surf/zwemshort:
Teenslippers:
[afbeelding]
En nog een witte en zwart mouwloos shirt/hempt (of hoe schrijf je het)
Fijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan had ik jou dus wel gezien op Schefferspop!
Het gaat om de broek ja! Niet mijn kont!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut. Mooie symbiose van vorm en inhoud.![]()
Ja maar zo een lief klein schattig kontje is ook moeilijk om op de foto te zetten zonder enige hulp.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef MissPeppertje het volgende:
Achterkant: (Weet je hoe moeilijk is het je eigen kont te fotograferen!?!? hahahaha)
Vet shirt waar gekocht ?quote:
Cotton Company (Zoetermeer)quote:
Zag hem een paar dagen geleden ook bij Cotton Club in Den Haag liggen.quote:
Dinnetjesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:53 schreef MissPeppertje het volgende:
Ik heb mijn aalleeer laatste nieuwe keertjes (hopelijk want ik ben nu echt BLUT!) gekocht!!
Een Shirtje wat ik echt niet kon laten liggen omdat ik altijd zo wordt genoemd door dinnetjes
[afbeelding]
Euhmm god jullie betappen mij echt elke keer bij de meest verschikkelijke winkels hoorquote:
Hehehe lijkt wel beetje het op fotoquote:
Oh die in de kalverstraat? Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
Euhmm god jullie betappen mij echt elke keer bij de meest verschikkelijke winkels hoor![]()
Lipstick![]()
(En ja mijn Dinnetjes jahihihi)
Ik kom nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oh die in de kalverstraat? Daar kom ik nooitKan wel een x gaan kijken
leuk jurkjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Hijs alleen iets te groot.
En ook een mooie tas:
[afbeelding]
In t wit.
ik wil jou in een kort jurkje zienquote:Op zondag 3 juli 2005 01:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
leuk jurkje![]()
lekker kort wel trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |