Misschien heeft hij daar wel geen zin in.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:55 schreef kultivate het volgende:
Dat snap ik nooit. Zo'n ashton kutcher ziet er goed uit (in hoeverre ik dat kan beoordelen dan) en dan ga je er zo bijlopen. ff scheren je haar doen en normale kleren aan doen en klaar hij ziet er ok uit maar nee hoor dat doen die celebs weer niet.
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar wel geen zin in.
sinds wanneer is het voor celebs verplicht om er altijd goed uit te zien??quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.
Maar jij ziet er toch ook niet elke dat op-en-top uit? Ik niet iigquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een viezerik. Het lijkt wel een zwerver.
Er is een verschil tussen er op en top uit zien of gewoon normaal eruit zien vind ik. Bij celebs is dat altijd gelijk zo extreem.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar jij ziet er toch ook niet elke dat op-en-top uit? Ik niet iig
quote:Dat snap ik nooit. Zo'n ashton kutcher ziet er goed uit (in hoeverre ik dat kan beoordelen dan) en dan ga je er zo bijlopen. ff scheren je haar doen en normale kleren aan doen en klaar hij ziet er ok uit maar nee hoor dat doen die celebs weer niet.
Oke, als je daar 1 dag geen zin aan hebt is het nog oke. Maar hier heeft hij al gewoon lang haar. Dat is niet van 2 daagjes niet scheren of geen zin hebben..quote:Misschien heeft hij daar wel geen zin in.
snap best dat als je altijd helemaal netjes op moet komen draven dat je in je vrije tijdquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:50 schreef Tania18 het volgende:
Ik gooide 'm dicht
De laatste foto's gepost door Scandalous:
[afbeelding]
[afbeelding]
T is toch een acteur? Misschien speelt hij in zijn volgende film de broer van Britney Spears?quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:39 schreef Nory het volgende:
[..]
[..]
Oke, als je daar 1 dag geen zin aan hebt is het nog oke. Maar hier heeft hij al gewoon lang haar. Dat is niet van 2 daagjes niet scheren of geen zin hebben..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is toch een acteur? Misschien speelt hij in zijn volgende film de broer van Britney Spears?
Om het leed meer draagbaar te maken, Shane samen met Kate:quote:
lijkt me ook handig eten zo...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
Toegegeven, Shane McGowan is om te beginnen al niet heel fotogeniek. Maar dit...
[afbeelding]
moet haast wel ja...quote:Op zondag 19 juni 2005 01:34 schreef Spindizzy het volgende:
Shane doet niet aan eten. Alleen aan drinken
Hij is wat onflatteuzer dan normaal?quote:Op zondag 19 juni 2005 18:12 schreef static het volgende:
Wat is er mis met die foto?
Deze is fake geloof ik hoor. Ik meen een soortgelijke foto te hebben gezien waarop ze een strakker lichaam heeft, uit de film Charlie's Angels geloof ik..quote:
Idd!! Ze lacht altijd een beetje "mafjes" dat is ook zo leuk aan d'rquote:Op zondag 19 juni 2005 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ze lacht, het is net een mens.........
Belachelijk dat iemand deze foto hier post. De meesten van ons zouden er een moord voor doen om zo op de foto te staan. Ze ziet er gewoon keigoed uit!
Ik herkende haar bijna niet hier, wat ziet ze er uit zegquote:Op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef _Femme_ het volgende:
Grappig dat ze toch zo'n blad leest...
[afbeelding]
Gevonden op jaggle, Tom die een grapje niet kan waarderenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef _Femme_ het volgende:
Ik vind Tom Cruise zo'n ontzettende dweep nu....![]()
Nou... :Squote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Deze is fake geloof ik hoor. Ik meen een soortgelijke foto te hebben gezien waarop ze een strakker lichaam heeft, uit de film Charlie's Angels geloof ik..
Ik vond haar al lelijk maar dit is echt bahquote:Op zondag 19 juni 2005 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Nicky Hilton voor en na:
[afbeelding]
[afbeelding]
hm ze heeft nu niet echt een schitterend figuur, ze heeft geen taille en haar houding is ook niet bepaald dat je zegt glamorous...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef Scandalous het volgende:
Christina 'Pancake' Aguilera.
[afbeelding]
Ik zie geen verschil en ik vind 'm zowieso al goorquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef Copycat het volgende:
Billy Idol is ook niet meer wat ie geweest is:
[afbeelding]
Mijn god, wat gleed ik vroeger op die vent:
[afbeelding]
![]()
Absoluut, compleet met een superafgetraind lijf (wat hij heeeeeel vaak liet zien). Zijn optreden was erg goed, zowel muzikaal als qua show. Hij liet de dames gillen hoor: You wanna scream? I give you something to scream about! En dan ging dat bloesje weer uit....... en dat was niet verkeerd!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:18 schreef Copycat het volgende:
Jij
Maar ik begrijp dat ie in Paradiso z'n sex-appeal weer terughad, bloodymary?
Jaaa, aanschouw de verblindende heterokracht van Tom Cruisequote:
Dat is haar broer Alexis... Tegenwoordig haar zus geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Rosanna Arquette en iemand die erg charmant op de foto staat met haar opgeblazen lippenen volgens mij ook botox.
Die is vast d'r afkicken aan 't compenseren..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurt?????? Kolere wat is die ineens dik
Wat 'n kinderlichaamquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk niet eens zo mager.
Waarom houden ze elkaars borsten dan vast?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat is haar broer Alexis... Tegenwoordig haar zus geloof ik
Lijkt nu idd of er een olifantendrol op haar hoofd is gedrapeerdquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:55 schreef Babettie het volgende:
Jennifer Love Hewitt:
[afbeelding]
Dat haar!![]()
Het kan nog verkeerd gefotografeerd zijn, maar dat haar ziet er heel apart uit zo!
Patty's Posse valt er hopelijk bij in het niet..quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ben trouwens zeer benieuwd naar de RLSoap over Bobby Brown en Whitney Houston. Las in 'In' dat deze reeks plaatsvervangend schaamtegevoel naar een hoger niveau brengt.
Gorilla, is wat het eerste in me opkomtquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Ben trouwens zeer benieuwd naar de RLSoap over Bobby Brown en Whitney Houston. Las in 'In' dat deze reeks plaatsvervangend schaamtegevoel naar een hoger niveau brengt.
Wat is Teri Hatcher toch eng geworden. Volgens mij zit daar veel mislukte plastische chirurgie aan. Vooral die rare ogen.....quote:
Ik vind juist dat Teri er mooier dan ooit uitziet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat is Teri Hatcher toch eng geworden. Volgens mij zit daar veel mislukte plastische chirurgie aan. Vooral die rare ogen.....
Tja, ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:02 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij worden mensen niet geboren met van die raar opengesperde visse-ogen hoor!
Ik vind haar eigenlijk welgrappigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:20 schreef Moja het volgende:
[..]
Tja, ben ik het niet mee eens. Zover ik weet heeft ze niet iets laten verbouwen. Ontopic:
[afbeelding]
Staat ze eigenlijk wel is goed op de foto?![]()
Haha, lijkt op die avatar van Frolloquote:
Is dit Whitney of Bobby?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:34 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
En een mislukte ooglidcorrectie...................quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:29 schreef woeshie het volgende:
euh .. iedereen wéét dat Teri een borstvergroting gehad heeft
Wat is er hier anders dan? Dat biggehoofd?quote:
http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2673927&pg=default&skin=default&refsite=default&mediaSize=default&context=product&data=nullquote:Op maandag 20 juni 2005 10:58 schreef Icex het volgende:
[..]
Gevonden op jaggle, Tom die een grapje niet kan waarderen
http://www.tampabays10.com/news/news.aspx?storyid=15047
Wat is er onflatteus aan deze foto? Behalve dat ze nogal mager zijn.quote:
Dat is een ander topicquote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:54 schreef bloodymary het volgende:
Misschien die afschuwelijke kledij die als een voddenbaal om hun lijven hangt?
Ze hebben wel eens een stuk slechter op de foto gestaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:47 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is een ander topicIk vind ze er hier nog wel aardig uit zien.
Hoe die vrouw zijn gezicht afdeptquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:43 schreef Wezli het volgende:
[..]
http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2673927&pg=default&skin=default&refsite=default&mediaSize=default&context=product&data=null
In deze ongemonteerde versie is Tom Cruise de winaar en loopt die grapjas liever weg![]()
Das eigenlijk niet eerlijk, Rena. Tori Spelling staat nooit flatteus op de fotoquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Das eigenlijk niet eerlijk, Rena. Tori Spelling staat nooit flatteus op de foto![]()
![]()
Wie is die Terry wannabe? Is dat miss Love?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:53 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wie is die Terry wannabe? Is dat miss Love?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:56 schreef DaphneB het volgende:
Ja
zat ik me ook af te vragen ja.. 't ziet er niet uit als iets seksueels. Eerder als iets medischquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat gebeurt daar tussen haar benen???
Nog afgezien van d'r keichristelijke rok...Dat ze die armen nog op kan tillen, met al die rommel eraanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]]
Hoezo een hoog-zittende rok?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:07 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn heldinAnna Nicole
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat gebeurt daar tussen haar benen???
Ik dacht even dat dat Nina Hagen was.quote:
The devilquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:08 schreef Apfel het volgende:
Jacqueline van Krezip op Rockin' Park![]()
[[url=http://img299.echo.cx/img299/5360/rpkrezip14wu.th.gif]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:46 schreef Modus het volgende:
Meer Charlotte Church:
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-003.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-004.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-005.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-007.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-008.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-009.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[[url=http://www.celebrity99.com/c/Charlotte-Church/Charlotte-Church-015.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding].
Nicole, wat doe je.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef MuneerAart het volgende:
Nicole Ritchie goes anorexic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zag ze dr eerst toch echt wel beter uit![]()
[afbeelding]
Ik zat al te twijfelenquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Letoya? Dat is Janet. En anders was het LAToya.
Waar zijn haar tieten gebleven?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:42 schreef MuneerAart het volgende:
Nicole Ritchie goes anorexic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zag ze dr eerst toch echt wel beter uit![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:08 schreef Apfel het volgende:
Jacqueline van Krezip op Rockin' Park![]()
[[url=http://img299.echo.cx/img299/5360/rpkrezip14wu.th.gif]afbeelding][/URL]
Courtney was vast heel lief voor hem.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Laton het volgende:
Die Cobain had het ook gewoon NIET slechter kunnen treffen he...heeft die courtney die dochter nog? Of is men zo verstandig geweest dat kind nooit meer bij haar in de buurt te laten.
Ach ze heeft best een aardig lichaam, ondanks alle misbruik...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Laton het volgende:
Die Cobain had het ook gewoon NIET slechter kunnen treffen he...
Kerel..quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef rameijer het volgende:
[..]
Ach ze heeft best een aardig lichaam, ondanks alle misbruik...![]()
Tis beswel een (w)hole lotta Love zeg maar, maar ik vind 'r hier beswel lief kijken eigenlijkquote:
Die staat naast d'r op die rooie loper fotoquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Laton het volgende:
Die Cobain had het ook gewoon NIET slechter kunnen treffen he...heeft die courtney die dochter nog? Of is men zo verstandig geweest dat kind nooit meer bij haar in de buurt te laten.
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef rameijer het volgende:
Ach ze heeft best een aardig lichaam, ondanks alle misbruik...![]()
nee, dan ben je geilquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:55 schreef Chanty87 het volgende:
Als ze het nou lekker vindt zitten... Ik vind dat er niks mis mee is, ik zit nu ook in een simpele haltertop en sweatpants, ben ik nu ook white trash of vaste klant bij wibra?
Ik had het niet specifiek over deze outfitquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:55 schreef Chanty87 het volgende:
Als ze het nou lekker vindt zitten... Ik vind dat er niks mis mee is, ik zit nu ook in een simpele haltertop en sweatpants, ben ik nu ook white trash of vaste klant bij wibra?
Oooh op die fietsquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over deze outfitAl is het eik meer de combinatie die het hem doet bij haar...
Ik heb ook vaak zat simpele dingen aan, maar dan zorg ik wel dat ze bij elkaar passen.
Hahaha.quote:
Nee, deze foto is ook een uitzondering. Maar je gaat me niet vertellen dat jij ook in een tafellaken rondloopt, je haar vet is en er veel klitten inzitten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:55 schreef Chanty87 het volgende:
quote:
Waar zie jij haar in een tafellaken lopen dan? Trouwens, geen enkele celebrity is verplicht om op elk tijdstip van de dag en op straat er fantastisch uit te zien. Iedereen heeft weleens een bui om niks aan je haar enzo te doen. Dat plastic bekertje verhaal is gewoon typisch Amerikaansquote:Op donderdag 30 juni 2005 09:33 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, deze foto is ook een uitzondering. Maar je gaat me niet vertellen dat jij ook in een tafellaken rondloopt, je haar vet is en er veel klitten inzitten?
Of dat je continu uit een plastic bekertje over straat loopt te lurken?![]()
![]()
Mwoah, er is een verschil tussen casual en ronduit smerig. Britlief wil nog wel 's naar de tweede categorie neigen. Ik zou best willen beargumenteren hoe en waarom, maar de foto's op de vorige pagina's spreken voor zichquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waar zie jij haar in een tafellaken lopen dan? Trouwens, geen enkele celebrity is verplicht om op elk tijdstip van de dag en op straat er fantastisch uit te zien. Iedereen heeft weleens een bui om niks aan je haar enzo te doen. Dat plastic bekertje verhaal is gewoon typisch Amerikaans
Het bewijs: (staat trouwens ook al in dit topic, maar zal het nog even herhalenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef Chanty87 het volgende:
Waar zie jij haar in een tafellaken lopen dan? Trouwens, geen enkele celebrity is verplicht om op elk tijdstip van de dag en op straat er fantastisch uit te zien. Iedereen heeft weleens een bui om niks aan je haar enzo te doen. Dat plastic bekertje verhaal is gewoon typisch Amerikaans
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, er is een verschil tussen casual en ronduit smerig. Britlief wil nog wel 's naar de tweede categorie neigen. Ik zou best willen beargumenteren hoe en waarom, maar de foto's op de vorige pagina's spreken voor zich.
Helemaal haar eigen keus inderdaad. Ze vind het blijkbaar gewoon leuk om in dit topic te staanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.En nogmaals, als zij zich regelmatig als een zwerver aankleedt moet ze dat toch zelf weten.
Wel een aardige jurk, dat compenseert misschien (in het geval van Mariah dan)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Of het onflatteus is is een ander verhaal, maar wel schaamteloos
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Haar keus, maar met haar status kan je dan natuurlijk verwachten dat er over geschreven en gezeurd zal worden. En hé, als ik er zo bij zou lopen zou het roddelen ook beginnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.En nogmaals, als zij zich regelmatig als een zwerver aankleedt moet ze dat toch zelf weten.
De stof van die jurk doet me denken aan de stof waar mijn oma altijd jurken van had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
er is zo'n flash filmpje van zo'n meisje die op iedere foto hetzelfde hoofd trekt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Brooke Shields, alstuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:48 schreef polly_rulez het volgende:
hmm geen idee hoe je een plaatje in dit topic plakt maar kijk eens op deze link
http://www.starmagazine.com/gossip/62292
Brooke Shields going mental?? (missch. kan iemand ff het plaatje hier plakken?)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Brooke Shields, alstu
[afbeelding]
Plaatje doe je zo: [ img]url van het plaatje[/ img] (Spaties wel weglaten)
quote:
Striae zie je niet als je afvalt, maar als je in korte periode te snel aan komt. Het is 'uitgerekte huid'.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef Devlinsect het volgende:
Mooi dat kunstgebit van Anna Nicole. Of toch kronen?
Hoe kan het nu dat een vrouw eerst mega groot is, dan mega afvallen zonder zichtbare straie?![]()
Wat zeg je.? snap er niks vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef P4nic het volgende:
Verder heb hier echt wel erge dingen gezien zeg.... celebs my ass ja, kzou wel een leuk vrouwtje in de straat zonder make-up.
Mee eenschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef rameijer het volgende:
Ik vind die foto van Kirsten Dunst wel erg lekker hoor...![]()
Ik zie d'r 's ochtends zo uit bed kruipen en me dan zo aankijken![]()
"kom maar gauw weer in bed schat"
Denk dat er weinig mensen (nog) geschokt zullen zijn door deze foto. Volgens is wel algemeen bekend dat mevrouw Houston zich met enige regelmaat te buiten is gegaan (gaat) aan allerhande drugs, en dat is nou eenmaal niet echt goed voor je algehele voorkomen. Enzo....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
niemand die geschokt is bij deze aanblik ?(foto in mijn laatste post)
De eerste keer dat hij geplaatst werd wel. Maar na 4 of 5 keer kennen we hem welquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
Die foto is al een aantal keer geplaatstquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
dat was ooit toch echt een enorm mooie vrouw. Ze lijkt nu 60 te zijn, is echter pass 44. Heeft waarschijnlijk werelds mooiste stem
"and IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wil alway lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvee Youuuuuuuuuuuuuu"
Rare neus krijg je van die coke.... eeuwig zonde van haarquote:
omgquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Koningin het volgende:
Weer eens een Nederlandse, deze foto zag ik net op een andere site:
[afbeelding]
![]()
Deze had ik toch nog niet gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ach, die kenden we al lang. Toen ze weer een gouden plak had gewonnen.
Hooters zijn niet het belangrijkste. Die gaan toch wel hangen na je 35e.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:01 schreef Marie_jo het volgende:
En hier nog 1tje voor alle Kirsten Dunst lover onder ons.. lookin' gooooood mmmwhat about them hooters?
[afbeelding]
Volgens mij heeft ze gewoon een oude spijkerbroek van haar man afgeknipt en aangedaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Marie_jo het volgende:
en Jessica dat haar sloefkes vergeten uitdoen is als ze naar de winkel gaat
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iémand waar ik het over heb?.
Dinosaurs, oma ethel/ethylquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah weer die foto. Vorige keer moest ik ook al denken aan die serie met die Dino's, Honeeeey I'm hoooome enzo. En daar dan de oma uit ofzo. Weet iémand waar ik het over heb?.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |