Deze is fake geloof ik hoor. Ik meen een soortgelijke foto te hebben gezien waarop ze een strakker lichaam heeft, uit de film Charlie's Angels geloof ik..quote:
Idd!! Ze lacht altijd een beetje "mafjes" dat is ook zo leuk aan d'rquote:Op zondag 19 juni 2005 19:14 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ze lacht, het is net een mens.........
Belachelijk dat iemand deze foto hier post. De meesten van ons zouden er een moord voor doen om zo op de foto te staan. Ze ziet er gewoon keigoed uit!
Ik herkende haar bijna niet hier, wat ziet ze er uit zegquote:Op zondag 19 juni 2005 22:35 schreef _Femme_ het volgende:
Grappig dat ze toch zo'n blad leest...
[afbeelding]
Gevonden op jaggle, Tom die een grapje niet kan waarderenquote:Op maandag 20 juni 2005 10:53 schreef _Femme_ het volgende:
Ik vind Tom Cruise zo'n ontzettende dweep nu....![]()
Nou... :Squote:Op zondag 19 juni 2005 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Deze is fake geloof ik hoor. Ik meen een soortgelijke foto te hebben gezien waarop ze een strakker lichaam heeft, uit de film Charlie's Angels geloof ik..
Ik vond haar al lelijk maar dit is echt bahquote:Op zondag 19 juni 2005 18:55 schreef SEMTEX het volgende:
Nicky Hilton voor en na:
[afbeelding]
[afbeelding]
hm ze heeft nu niet echt een schitterend figuur, ze heeft geen taille en haar houding is ook niet bepaald dat je zegt glamorous...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:39 schreef Scandalous het volgende:
Christina 'Pancake' Aguilera.
[afbeelding]
Ik zie geen verschil en ik vind 'm zowieso al goorquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef Copycat het volgende:
Billy Idol is ook niet meer wat ie geweest is:
[afbeelding]
Mijn god, wat gleed ik vroeger op die vent:
[afbeelding]
![]()
Absoluut, compleet met een superafgetraind lijf (wat hij heeeeeel vaak liet zien). Zijn optreden was erg goed, zowel muzikaal als qua show. Hij liet de dames gillen hoor: You wanna scream? I give you something to scream about! En dan ging dat bloesje weer uit....... en dat was niet verkeerd!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:18 schreef Copycat het volgende:
Jij
Maar ik begrijp dat ie in Paradiso z'n sex-appeal weer terughad, bloodymary?
Jaaa, aanschouw de verblindende heterokracht van Tom Cruisequote:
Dat is haar broer Alexis... Tegenwoordig haar zus geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:16 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Rosanna Arquette en iemand die erg charmant op de foto staat met haar opgeblazen lippenen volgens mij ook botox.
Die is vast d'r afkicken aan 't compenseren..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurt?????? Kolere wat is die ineens dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |