Wel een aardige jurk, dat compenseert misschien (in het geval van Mariah dan)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Of het onflatteus is is een ander verhaal, maar wel schaamteloos
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Haar keus, maar met haar status kan je dan natuurlijk verwachten dat er over geschreven en gezeurd zal worden. En hé, als ik er zo bij zou lopen zou het roddelen ook beginnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee okee, maar ik had het over de laatste foto die gepost was. Zelfs dat wordt al als white trash beschouwd terwijl het hartstikke meevalt.En nogmaals, als zij zich regelmatig als een zwerver aankleedt moet ze dat toch zelf weten.
De stof van die jurk doet me denken aan de stof waar mijn oma altijd jurken van had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
er is zo'n flash filmpje van zo'n meisje die op iedere foto hetzelfde hoofd trekt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:51 schreef Scandalous het volgende:
Mariah ging dineren in Koi in LA, en poseerde even met een dakloze in een rolstoel. Zonder hem geld oid te geven![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
"Hihi!"
Brooke Shields, alstuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:48 schreef polly_rulez het volgende:
hmm geen idee hoe je een plaatje in dit topic plakt maar kijk eens op deze link
http://www.starmagazine.com/gossip/62292
Brooke Shields going mental?? (missch. kan iemand ff het plaatje hier plakken?)
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Brooke Shields, alstu
[afbeelding]
Plaatje doe je zo: [ img]url van het plaatje[/ img] (Spaties wel weglaten)
quote:
Striae zie je niet als je afvalt, maar als je in korte periode te snel aan komt. Het is 'uitgerekte huid'.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef Devlinsect het volgende:
Mooi dat kunstgebit van Anna Nicole. Of toch kronen?
Hoe kan het nu dat een vrouw eerst mega groot is, dan mega afvallen zonder zichtbare straie?![]()
Wat zeg je.? snap er niks vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:54 schreef P4nic het volgende:
Verder heb hier echt wel erge dingen gezien zeg.... celebs my ass ja, kzou wel een leuk vrouwtje in de straat zonder make-up.
Mee eenschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef rameijer het volgende:
Ik vind die foto van Kirsten Dunst wel erg lekker hoor...![]()
Ik zie d'r 's ochtends zo uit bed kruipen en me dan zo aankijken![]()
"kom maar gauw weer in bed schat"
Denk dat er weinig mensen (nog) geschokt zullen zijn door deze foto. Volgens is wel algemeen bekend dat mevrouw Houston zich met enige regelmaat te buiten is gegaan (gaat) aan allerhande drugs, en dat is nou eenmaal niet echt goed voor je algehele voorkomen. Enzo....quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
niemand die geschokt is bij deze aanblik ?(foto in mijn laatste post)
De eerste keer dat hij geplaatst werd wel. Maar na 4 of 5 keer kennen we hem welquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
Die foto is al een aantal keer geplaatstquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:11 schreef CANARIS het volgende:
dat was ooit toch echt een enorm mooie vrouw. Ze lijkt nu 60 te zijn, is echter pass 44. Heeft waarschijnlijk werelds mooiste stem
"and IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wil alway lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvee Youuuuuuuuuuuuuu"
Rare neus krijg je van die coke.... eeuwig zonde van haarquote:
omgquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Koningin het volgende:
Weer eens een Nederlandse, deze foto zag ik net op een andere site:
[afbeelding]
![]()
Deze had ik toch nog niet gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ach, die kenden we al lang. Toen ze weer een gouden plak had gewonnen.
Hooters zijn niet het belangrijkste. Die gaan toch wel hangen na je 35e.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:01 schreef Marie_jo het volgende:
En hier nog 1tje voor alle Kirsten Dunst lover onder ons.. lookin' gooooood mmmwhat about them hooters?
[afbeelding]
Volgens mij heeft ze gewoon een oude spijkerbroek van haar man afgeknipt en aangedaanquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Marie_jo het volgende:
en Jessica dat haar sloefkes vergeten uitdoen is als ze naar de winkel gaat
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iémand waar ik het over heb?.
Dinosaurs, oma ethel/ethylquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah weer die foto. Vorige keer moest ik ook al denken aan die serie met die Dino's, Honeeeey I'm hoooome enzo. En daar dan de oma uit ofzo. Weet iémand waar ik het over heb?.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |